Finns det något samband kan man utläsa något att det var just Dn som fick förtroendet att "avslöja" Stay Behind? Hur länge hade man inom tidningen känt till Stay Behind? Dn är ju finanselitens tidning slump? Det är ju inte arbetarnas sossarnas tidning Aftonbladet. Om nu Dn har särskilt hög standard i Sverige varför har man då en pols jude som chefredaktör. Finns det något samband med Rotschild/cia
den svenska finansen och att deras åsikter ska styra i Sverige. Hädanefter kommer jag klura på vad Dn egentligen vill med sin agenda. Jag kan tänka mig att man vill hjäpa wallenbergarna och andra att ge sig på Pkk. Man ville se om man hittade ryssar eller andra som störde vapenhandeln och inte leta efter Palmes mördare. Möjligen men man skulle i så fall aldrig avslöja det utåt ifall det störde de svenska finanserna som vapenförsäljning mutor etc. Dags att ta in wallenberg junior o skendränka han tills han talar om vad hans pappa Peter gjort.
(obs humor med viss realitet)
Det är när dessa globala nätverk kommer undan deras självförtroende växer man kan döljaskandaler som Enron Man kan skapa konflikter från ingenting 9/11 och anfalla oljeländer och ta över. Man kan skicka flyktingarna till Europa för att destabilisera folken och få en grå massa påverkansbar för våra intressen. Man kan uppfinna feminism och allas lika värde man kan gå i pride förkasta kärnfamiljen då är man nästan hemma. Men lika bra att ta in en svetsare som statsminister och en disneyminister som bara ger bidrag till tidningar med mångkulturintresse.
Glöm inte att man inför mångkultur och att det måste gå 2 val innan man kan ändra-så att utplåningen av det vita Sverige som vi minns det aldrig kan komma tillbaka. Ps när ska vi i denna tråden få komma in och delta i Palmeutredningen? Visst ja det ska ju inte lösas. Mönstret sen 1986 är att både sossar och moderater arbetar för amerikanska banker och varken har hjärtat på rätt ställe eller känslor för svenskarna.
Reinfeldt,Borg,Sundström,Rosengren är några.
Vilket folkslag hade ni gissat på om ni inte visste han var svensk? Turk? https://www.google.se/search?q=olle+nordin&espv=2&source=lnms&tbm=isch&s a=X&ved=0ahUKEwiq8Ivzja3QAhXHJSwKHYN8C3wQ_AUICCgB& biw=1920&bih=974
Jag tror att traumat runt mordet 1986 gör att många blev misstänksamma och la lustiga saker på minnet. Jag är övertygad om att hotelpersonal som hade fått kännedom utifall det var en person lik Olle Nordin som bodde hos dem veckorna innan skulle man än idag kunna få någon träff. Finns säkert nån piccolo eller städare som inte brytt sig att anmäla till en ointresswerad polis ialla fall inte när man presenterar en missvisand fantombild i flera år som dödar alla viktiga observationer. Sen när allt är glömt säger man att bilden var fel.
den svenska finansen och att deras åsikter ska styra i Sverige. Hädanefter kommer jag klura på vad Dn egentligen vill med sin agenda. Jag kan tänka mig att man vill hjäpa wallenbergarna och andra att ge sig på Pkk. Man ville se om man hittade ryssar eller andra som störde vapenhandeln och inte leta efter Palmes mördare. Möjligen men man skulle i så fall aldrig avslöja det utåt ifall det störde de svenska finanserna som vapenförsäljning mutor etc. Dags att ta in wallenberg junior o skendränka han tills han talar om vad hans pappa Peter gjort.

(obs humor med viss realitet)Det är när dessa globala nätverk kommer undan deras självförtroende växer man kan döljaskandaler som Enron Man kan skapa konflikter från ingenting 9/11 och anfalla oljeländer och ta över. Man kan skicka flyktingarna till Europa för att destabilisera folken och få en grå massa påverkansbar för våra intressen. Man kan uppfinna feminism och allas lika värde man kan gå i pride förkasta kärnfamiljen då är man nästan hemma. Men lika bra att ta in en svetsare som statsminister och en disneyminister som bara ger bidrag till tidningar med mångkulturintresse.
Glöm inte att man inför mångkultur och att det måste gå 2 val innan man kan ändra-så att utplåningen av det vita Sverige som vi minns det aldrig kan komma tillbaka. Ps när ska vi i denna tråden få komma in och delta i Palmeutredningen? Visst ja det ska ju inte lösas. Mönstret sen 1986 är att både sossar och moderater arbetar för amerikanska banker och varken har hjärtat på rätt ställe eller känslor för svenskarna.Reinfeldt,Borg,Sundström,Rosengren är några.
Vilket folkslag hade ni gissat på om ni inte visste han var svensk? Turk? https://www.google.se/search?q=olle+nordin&espv=2&source=lnms&tbm=isch&s a=X&ved=0ahUKEwiq8Ivzja3QAhXHJSwKHYN8C3wQ_AUICCgB& biw=1920&bih=974
Jag tror att traumat runt mordet 1986 gör att många blev misstänksamma och la lustiga saker på minnet. Jag är övertygad om att hotelpersonal som hade fått kännedom utifall det var en person lik Olle Nordin som bodde hos dem veckorna innan skulle man än idag kunna få någon träff. Finns säkert nån piccolo eller städare som inte brytt sig att anmäla till en ointresswerad polis ialla fall inte när man presenterar en missvisand fantombild i flera år som dödar alla viktiga observationer. Sen när allt är glömt säger man att bilden var fel.
Senast redigerad av capodaster 2016-11-16 kl. 11:58.
Senast redigerad av capodaster 2016-11-16 kl. 11:58.