2016-11-03, 20:26
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeRunar
Någon annan som har lagt av med thaiträsket och mått dåligt efteråt?

Har bestämt mig för att göra ett uppehåll, börjat gå på möten. Kan dock inte få thaiträsket ur min skalle. Har haft ett lång avbrott sedan min senaste recension. Mår piss.

Deppa inte. Det tar minst 3-4 månader innan det går ur kroppen.
Om du inte är en lifetimer som mig.
Då är det kört i Sverige överhuvudtaget..

Men då blir Svenska marknaden helt ointressant i alla fall

/Antex
Citera
2016-11-03, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Deppa inte. Det tar minst 3-4 månader innan det går ur kroppen.
Om du inte är en lifetimer som mig.
Då är det kört i Sverige överhuvudtaget..

Men då blir Svenska marknaden helt ointressant i alla fall

/Antex
Tack. Har bestämt att jag ska gå på salong imorgon ändå. Börjar tro att det inte råder bot för mig heller.
Citera
2016-11-04, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hudinglover
Uppsala?
Hur ser det ut på fronten sen två kvinnor greps för koppleri?
Erbjuds det fortfarande extra tjänster, HJ, BTB eller tom FS?

Det går säkert om man letar och blir stammis men det är säkrare att ta tåget söderut...
Citera
2016-11-13, 12:55
Medlem
Jag har nu gjort det jag tänkt på en längre tid.
Jag har bjudit med en massage brud och flyttat massagen och happy endingen ifrån massage stället till hemmet istället.
Känns betydligt mer avslappnat måste jag medge och absolut inte den stressen som brukar uppstå och viskningarna vid det avslutande happy endingen.

Schysst också när man träffar en dam som gillar att laga mat och ta ett glas vin tillsammans, som sagt, för mig känns det betydligt mer avkopplande än en timme på någon schaskig massage shop.
Citera
2016-11-13, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Jag har bjudit med en massage brud och flyttat massagen och happy endingen ifrån massage stället till hemmet istället.
Känns betydligt mer avslappnat måste jag medge och absolut inte den stressen som brukar uppstå och viskningarna vid det avslutande happy endingen.

Schysst också när man träffar en dam som gillar att laga mat och ta ett glas vin tillsammans, som sagt, för mig känns det betydligt mer avkopplande än en timme på någon schaskig massage shop.
Grattis
Citera
2016-11-13, 14:49
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:

Blir det massage också eller är det ett rent knullbesök?

Nyfiken på de som erbjuder massage i hemmet och skulle gärna hitta någon som ställer upp på det. Blir det massage (och vin?) så är det ju ett alternativ till än att ringa en eskort.
Citera
2016-11-13, 15:02
Medlem
Citat:

Har också upptäckt detta sedan en tid tillbaka. Ser bara fördelar.
Har även fått höra att jag är mer avslappnad, än vad jag var på salongen. Vilket jag även kan säga om henne, för hennes repertoar har utökats betydligt.
Citera
2016-11-13, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Blir det massage också eller är det ett rent knullbesök?

Nyfiken på de som erbjuder massage i hemmet och skulle gärna hitta någon som ställer upp på det. Blir det massage (och vin?) så är det ju ett alternativ till än att ringa en eskort.

Erbjuder och erbjuder massage.
Jag blev tillfrågad extra på massagen och förklara att jag inte ville där men frågade om hon ville käka middag med mig istället.
Svaret blev ja, frågade inte om massage eller sex överhuvudtaget utan det blev mer som en "dejt".
Hon har ju pojkvän så givetvis blev det för henne att ta ledigt från jobbet och på hemmaplan fick hon förklara att hon var tvungen att jobba.
Blev massage och sex likt vilken dejt som helst förutom att jag tidigare aldrig varit med om att få massage på första dejten med en svensk kvinna.
Hon ville absolut inte ha något i betalning utan gillar mitt sällskap verkar det som då hon återkommer på helgerna nu.
Så vafan, god thai mat och schysst sällskap med gott vin.
Citera
2016-11-13, 15:48
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Erbjuder och erbjuder massage.
Jag blev tillfrågad extra på massagen och förklara att jag inte ville där men frågade om hon ville käka middag med mig istället.
Svaret blev ja, frågade inte om massage eller sex överhuvudtaget utan det blev mer som en "dejt".
Hon har ju pojkvän så givetvis blev det för henne att ta ledigt från jobbet och på hemmaplan fick hon förklara att hon var tvungen att jobba.
Blev massage och sex likt vilken dejt som helst förutom att jag tidigare aldrig varit med om att få massage på första dejten med en svensk kvinna.
Hon ville absolut inte ha något i betalning utan gillar mitt sällskap verkar det som då hon återkommer på helgerna nu.
Så vafan, god thai mat och schysst sällskap med gott vin.

Betydligt vanligare än man kan tro.
Detta har jag upplevt minst 25 gånger och var gång har det varit kanon
Citera
2016-11-13, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Betydligt vanligare än man kan tro.
Detta har jag upplevt minst 25 gånger och var gång har det varit kanon

Låter lovande, då ska man alltså inte fästa sig vid en thai dam utan vara lite butterfly även på hemmaplan?
Citera
2016-11-13, 19:29
Bannlyst
Hej!
Någon som känner till några bra ställen i Uppsala. Gärna yngre med snygga kroppar, gör inget on de har sillisar:-)
Citera
2016-11-13, 20:16
Bannlyst
Har också haft dejt på hemmaplan med massös, avbröt kontakt med henne efter det. Hade fått rejäl gul feber för henne. Tog ett avbrott från all massage ett bra tag. Men nu är jag opp i sadeln minsann besök på 3 st salonger fre, lör, söndag! Bra sätt nu har jag hittat att ej bli stammis hos någon attraktiv, då är det stor risk för gul feber.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in