Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-22, 07:07
  #7897
Medlem
lugnbaralugns avatar
Åk till Thailand. Där kan du få både thailändskor och thailändare.
Citera
2015-05-23, 00:30
  #7898
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huffensfuffens
Brukar det vara ok att tafsa lite på den som masserar? Typ lite smek över rumpan, brösten och så? Vad innebär body to body vet att det finns här.

Jag brukar vara som en spegel...

Ibland är det väldigt professionellt, inget "råka smeka pung eller stake", ingen fråga om "you want massa here too" och då är jag lika professionell tillbaka, frågar aldrig om extra.

Ibland är det väldigt tydligt vad de är ute efter, min hand "råkar" hamna på någon väl vald del av deras kropp, kan var allt från insidan lår till mitt på det "heliga" och då känns det ok att pilla lite
Märk väl det är massören som har placerat min hand där...

Frågar de om jag vill ha extra brukar jag alltid kontra med vad som erbjuds, samma igen, de har brutit isen och då känns det ok att vara lite mer på.

Jag håller för närvarande på att bearbeta en massös som varje gång jag är där frågar mig om jag vill ha ett hj, det kan jag lika gärna göra själv så jag försöker alltid få FS, hittills har jag inte lyckats men hon ger den den bästa massagen i stan så jag fortsätter att gå dit, vem vet hon kanske ger med sig rätt som det är...
Citera
2015-05-23, 12:43
  #7899
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khufu
Vill minnas att de har haft en skylt utanför där det stod att de inte säljer sexuella tjänster. Men vem vet, de kanske har ändrat sig?
Då kan man nog vara ganska säker på att det är just det som säljs när man väl ligger där och får sin massage.
Citera
2015-05-23, 18:35
  #7900
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detvetdu13
Hej, är det någon som vet hur thaimassage i Boden är? Erbjuder de det "lilla extra"? Eventuellt hur går man till väga för att få det?
Hur svårt kan det vara att testa och se om man är tillräckligt nyfiken?

Nu ska vi ta och försöka reda ut hur saker och ting ligger till.
Boden har i runda tal 25.000 invånare och 1 thaimassagesalong (enligt TMG).
Om du nu jämför med en kommun i Stockholms förorter så ser du viss skillnad. Ta som exempel Sundbyberg. Kommunen har en bit under den dubbla folkmängden men i runda tal 15 thaimassagesalonger.
Ser du nån skillnad?
I Boden behöver man inte sälja extra för att få det att gå runt. Hur tror du situationen är i Sundbyberg?

Behöver jag förklara mer?
Citera
2015-05-24, 23:40
  #7901
Medlem
Har skapat ett nytt konto för att skriva i denna forumsdel (och i synnerhet i denna tråd) med, då jag inte vill associera mitt "riktiga" konto med sådana här företeelser. Kom även att tänka på en sak som jag skulle vilja ha klart för mig innan jag börjar dela med mig av erfarenheter m.m. Bör jag utnyttja en VPN-tjänst om jag t.ex. vill beskriva hur jag köpt sex eller är risken att åka dit via detta forum mer eller mindre obefintlig? Haha, kanske är paranoid men jag är inte van vid att försöka tänka som en kriminell.
Citera
2015-05-25, 00:35
  #7902
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oanstaendig
Har skapat ett nytt konto för att skriva i denna forumsdel (och i synnerhet i denna tråd) med, då jag inte vill associera mitt "riktiga" konto med sådana här företeelser. Kom även att tänka på en sak som jag skulle vilja ha klart för mig innan jag börjar dela med mig av erfarenheter m.m. Bör jag utnyttja en VPN-tjänst om jag t.ex. vill beskriva hur jag köpt sex eller är risken att åka dit via detta forum mer eller mindre obefintlig? Haha, kanske är paranoid men jag är inte van vid att försöka tänka som en kriminell.

Det finns alltid en risk, men den är mer eller mindre obefintlig.
Citera
2015-05-25, 06:12
  #7903
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oanstaendig
Har skapat ett nytt konto för att skriva i denna forumsdel (och i synnerhet i denna tråd) med, då jag inte vill associera mitt "riktiga" konto med sådana här företeelser. Kom även att tänka på en sak som jag skulle vilja ha klart för mig innan jag börjar dela med mig av erfarenheter m.m. Bör jag utnyttja en VPN-tjänst om jag t.ex. vill beskriva hur jag köpt sex eller är risken att åka dit via detta forum mer eller mindre obefintlig? Haha, kanske är paranoid men jag är inte van vid att försöka tänka som en kriminell.

Du funderar på att eventuellt behöva VPN för att dela med dig här... Men vågar köpa sex på Thaisalongerna utan att tveka. ..Riskbedömningen är kanske inte helt 100.
Du är helt klart kvalificerad att kalla dig kriminell i Sverige.Vad har du mer i belastningsregistret ...gått mot röd gubbe..
Citera
2015-05-25, 07:14
  #7904
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oanstaendig
Har skapat ett nytt konto för att skriva i denna forumsdel (och i synnerhet i denna tråd) med, då jag inte vill associera mitt "riktiga" konto med sådana här företeelser. Kom även att tänka på en sak som jag skulle vilja ha klart för mig innan jag börjar dela med mig av erfarenheter m.m. Bör jag utnyttja en VPN-tjänst om jag t.ex. vill beskriva hur jag köpt sex eller är risken att åka dit via detta forum mer eller mindre obefintlig? Haha, kanske är paranoid men jag är inte van vid att försöka tänka som en kriminell.

Sen finns det några som tycker att allt som skrivs här är rena fantasier, så det kan ju alltid vara din försvarslinje.
Citera
2015-05-25, 13:40
  #7905
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oanstaendig
Har skapat ett nytt konto för att skriva i denna forumsdel (och i synnerhet i denna tråd) med, då jag inte vill associera mitt "riktiga" konto med sådana här företeelser. Kom även att tänka på en sak som jag skulle vilja ha klart för mig innan jag börjar dela med mig av erfarenheter m.m. Bör jag utnyttja en VPN-tjänst om jag t.ex. vill beskriva hur jag köpt sex eller är risken att åka dit via detta forum mer eller mindre obefintlig? Haha, kanske är paranoid men jag är inte van vid att försöka tänka som en kriminell.
Jag tar för givet att du med ditt "riktiga" konto vanligen inte postar inlägg i juridikforumet.
Citera
2015-05-25, 16:44
  #7906
Medlem
Älskar era svar! Ni får ha överseende, när min hjärna börjar spinna så slinker vissa mindre rationella tankar med i processen... Nåja, jag tackar för er respons i alla fall. På återseende!
Citera
2015-06-01, 13:48
  #7907
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oanstaendig
Har skapat ett nytt konto för att skriva i denna forumsdel (och i synnerhet i denna tråd) med, då jag inte vill associera mitt "riktiga" konto med sådana här företeelser. Kom även att tänka på en sak som jag skulle vilja ha klart för mig innan jag börjar dela med mig av erfarenheter m.m. Bör jag utnyttja en VPN-tjänst om jag t.ex. vill beskriva hur jag köpt sex eller är risken att åka dit via detta forum mer eller mindre obefintlig? Haha, kanske är paranoid men jag är inte van vid att försöka tänka som en kriminell.

Vadå kriminell??? Är det inte det som är förbjudet som lockar mest?
Citera
2015-06-01, 14:01
  #7908
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Vadå kriminell??? Är det inte det som är förbjudet som lockar mest?

Alla är vi olika.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback