2016-11-13, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeRunar
Har också haft dejt på hemmaplan med massös, avbröt kontakt med henne efter det. Hade fått rejäl gul feber för henne. Tog ett avbrott från all massage ett bra tag. Men nu är jag opp i sadeln minsann besök på 3 st salonger fre, lör, söndag! Bra sätt nu har jag hittat att ej bli stammis hos någon attraktiv, då är det stor risk för gul feber.

Ja har man det problemet att man torskar dit och blir kär i en prostituerad så är det nog lika bra att låta bli att umgås mer än en timme.

Det gäller att spela spelet och inte bli spelad, men det kommer med rutinen
Citera
2016-11-19, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseAnd
Du kan ofta välja själv. Jag har provat en gång och tog då 60 min massage och 30 min i badet, pris 850 kr.

Är väldigt dyrt om man utgår från att standardpriset verkar vara runt 400kr. Skulle då innebära att bubbelbad i 30 min kostar 4-500kr. För det priset så är det absolut inte värt, särskilt om man får sitta ensam där. Har funderingar på att prova thaimassage för skojs skull men svårt att hitta något som verkar någorlunda.
Citera
2016-11-19, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Är väldigt dyrt om man utgår från att standardpriset verkar vara runt 400kr. Skulle då innebära att bubbelbad i 30 min kostar 4-500kr. För det priset så är det absolut inte värt, särskilt om man får sitta ensam där. Har funderingar på att prova thaimassage för skojs skull men svårt att hitta något som verkar någorlunda.

Vi kan vara överens om att tjejerna bedriver ingen välgörenhet. Tjänster du vill ha får du betala för.
Tjejen kan följa med i bubbelbadet om du frågar och ni kommer överens om pris.
Citera
2016-11-19, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Vi kan vara överens om att tjejerna bedriver ingen välgörenhet. Tjänster du vill ha får du betala för.
Tjejen kan följa med i bubbelbadet om du frågar och ni kommer överens om pris.

Det förstår jag absolut, men då är det nog inte lönt med tanke på prispåslaget utöver enbart massagen. Jämför man exempelvis 90 min massage mot 90 min med spa så är det billigare med massagen trots att det i praktiken blir mindre aktivt jobb med spa.
Citera
2016-11-19, 12:17
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Det förstår jag absolut, men då är det nog inte lönt med tanke på prispåslaget utöver enbart massagen. Jämför man exempelvis 90 min massage mot 90 min med spa så är det billigare med massagen trots att det i praktiken blir mindre aktivt jobb med spa.

Man får för den njutning man betalar.
Så är det i allt här i livet, varför skulle dom bjuda på det bästa du kan få?
Att knulla i en jacuzzi är bland det bästa man kan göra. Värt varenda krons, om man inte går på finterna på priv'e där du får betala 3-6 tusen för att enbart bada ned en tjej, som dessutom vill lura på dig en flarra skumpa för 6 papp
Citera
2016-11-19, 22:52
Medlem
Hallå!

Ny i thaimassagevärlden, och ny i Stockholm. Har precis börjat jobba i Stockholm och tänkte söka mig till ett trevlig salong med bra service. Försöker guida mig fram genom TMG men det känns som alla salonger är "seriösa". Jag vill veta att jag får det jag eftersöker. Varma handdukar, enskilt rum och ett HJ, gärna dusch med.

Jobbar i Solna, så kollat upp dem i närheten där men även city. Försöker hålla mig i dessa områden så jag hittar hem

Några tips på vad man ska kolla efter på TMG för att veta att man får det man vill ha ?

/pingpongrulle
Citera
2016-11-19, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pingpongrulle
Hallå!

Ny i thaimassagevärlden, och ny i Stockholm. Har precis börjat jobba i Stockholm och tänkte söka mig till ett trevlig salong med bra service. Försöker guida mig fram genom TMG men det känns som alla salonger är "seriösa". Jag vill veta att jag får det jag eftersöker. Varma handdukar, enskilt rum och ett HJ, gärna dusch med.

Jobbar i Solna, så kollat upp dem i närheten där men även city. Försöker hålla mig i dessa områden så jag hittar hem

Några tips på vad man ska kolla efter på TMG för att veta att man får det man vill ha ?

/pingpongrulle

Det står på TMG om de har dusch och riktiga rum så är bara att kolla. Och är du inte alldeles konstig så lär du inte behöva så många besök innan du blir erbjuden något extra.
Så ta ett besök i morgon och skriv en recension efteråt!
Citera
2016-11-20, 08:18
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingpongrulle
Hallå!

/pingpongrulle
Långt ifrån alla salonger i Stockholm (och Solna) är seriösa, så du har de bästa förutsättningarna för extra. Några råd på vägen som funkar för mig:

* Näcka, visa att du inte är blyg. Vill de ha handduken över rumpan så lägger de dit den. Oftast struntar de i det.
* Lägg byxormen i söderläge längs ett ben, i fall massösen promenerar på din rygg och rumpa så är det inte skönt att få mandomen klämd. En bonus är också att de lätt kan komma åt den och se om den uppskattar en snabb beröring.
* Resning. Vid vändningen då de börjar bearbeta framsidan är det ett extra plus om de ser att du har stånd, i fall hon var osäker på om du är en potentiell kund så är osäkerheten borta nu. Det är en bra isbrytare...
* Låt inte Petter-Niklas göra förhandlingen åt dig, använd stora hjärnan. För ett HJ kommer hon börja med att visa fem fingrar. Kontra med tre, det brukar funka. En del brukar inte vilja ge sig, men de kan erbjuda något mer för att få en femhunka, så du kan få ett BJ eller en naken massös, kanske även lite BTB. Men om du främst är ute efter HJ så tänk typ 300 kr för detta. Du kan ju alltid ge henne en extra hundring efteråt om du var nöjd, det uppskattas.

Sedan vanligt sunt förnuft, var trevlig, prata lite och visa tjejerna respekt. Fråga inte om extratjänster först, låt henne fråga. Visar du att du är sugen genom att få stånd vid vändningen så har du tagit första steget och erbjuder hon extra så gör hon det. Är det en seriös salong så lägger hon en handduk över och fortsätter behandlingen. Det "värsta" som kan hända är att du får en bra massage.

Lycka till och välkommen till djungeln!
Citera
2016-11-20, 13:43
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Långt ifrån alla salonger i Stockholm (och Solna) är seriösa, så du har de bästa förutsättningarna för extra. Några råd på vägen som funkar för mig:

* Näcka, visa att du inte är blyg. Vill de ha handduken över rumpan så lägger de dit den. Oftast struntar de i det.
* Lägg byxormen i söderläge längs ett ben, i fall massösen promenerar på din rygg och rumpa så är det inte skönt att få mandomen klämd. En bonus är också att de lätt kan komma åt den och se om den uppskattar en snabb beröring.
* Resning. Vid vändningen då de börjar bearbeta framsidan är det ett extra plus om de ser att du har stånd, i fall hon var osäker på om du är en potentiell kund så är osäkerheten borta nu. Det är en bra isbrytare...
* Låt inte Petter-Niklas göra förhandlingen åt dig, använd stora hjärnan. För ett HJ kommer hon börja med att visa fem fingrar. Kontra med tre, det brukar funka. En del brukar inte vilja ge sig, men de kan erbjuda något mer för att få en femhunka, så du kan få ett BJ eller en naken massös, kanske även lite BTB. Men om du främst är ute efter HJ så tänk typ 300 kr för detta. Du kan ju alltid ge henne en extra hundring efteråt om du var nöjd, det uppskattas.

Sedan vanligt sunt förnuft, var trevlig, prata lite och visa tjejerna respekt. Fråga inte om extratjänster först, låt henne fråga. Visar du att du är sugen genom att få stånd vid vändningen så har du tagit första steget och erbjuder hon extra så gör hon det. Är det en seriös salong så lägger hon en handduk över och fortsätter behandlingen. Det "värsta" som kan hända är att du får en bra massage.

Medhåll. Jag står även fast vid vad jag skrev för sex år sedan, även om jag kan lägga till västerort när det gäller Stockholmsområdet:

(FB) Thaimassage i Sverige (Inga PM-requests eller recensioner!)
Citera
2016-11-20, 17:05
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69

Man behöver inte få stånd, frågan kommer ändå. Frågan kommer även om man visar att man inte är intresserad till och med på många salonger. Och även om man väljer thaimassage, vilket jag oftast gör. Förr var det aldrig så.
Eftersom många massöser sällan masserar ordentligt på framsidan, är mitt intryck, kan man få en riktigt bra ryggmassage men helt värdelös på framsidan. Bara inoljade insida lår, ljumskar och snoppill.
Citera
2016-11-20, 18:43
Medlem
är det någon som har något tips vad man ska kolla efter för att se om det erbjuds extra när man testar nya salonger i storstaden ? har testat att gå t skeva salonger som ligger i random gatu hörn i söderort och även finare ställen centralt. kom till stockholm lite mindre en än månad sen och letar fortfarande efter min oas att njuta i!
Citera
2016-11-20, 19:16
Medlem
berg33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moneygame
är det någon som har något tips vad man ska kolla efter för att se om det erbjuds extra när man testar nya salonger i storstaden ? har testat att gå t skeva salonger som ligger i random gatu hörn i söderort och även finare ställen centralt. kom till stockholm lite mindre en än månad sen och letar fortfarande efter min oas att njuta i!

Hej ! Lycka till och välkommen till djungeln i Stockholm----!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in