Citat:
Ursprungligen postat av
pingpongrulle
Hallå!
Ny i thaimassagevärlden, och ny i Stockholm. Har precis börjat jobba i Stockholm och tänkte söka mig till ett trevlig salong med bra service. Försöker guida mig fram genom TMG men det känns som alla salonger är "seriösa". Jag vill veta att jag får det jag eftersöker. Varma handdukar, enskilt rum och ett HJ, gärna dusch med.
Jobbar i Solna, så kollat upp dem i närheten där men även city. Försöker hålla mig i dessa områden så jag hittar hem
Några tips på vad man ska kolla efter på TMG för att veta att man får det man vill ha

?
/pingpongrulle
Långt ifrån alla salonger i Stockholm (och Solna) är seriösa, så du har de bästa förutsättningarna för extra. Några råd på vägen som funkar för mig:
* Näcka, visa att du inte är blyg. Vill de ha handduken över rumpan så lägger de dit den. Oftast struntar de i det.
* Lägg byxormen i söderläge längs ett ben, i fall massösen promenerar på din rygg och rumpa så är det inte skönt att få mandomen klämd. En bonus är också att de lätt kan komma åt den och se om den uppskattar en snabb beröring.
* Resning. Vid vändningen då de börjar bearbeta framsidan är det ett extra plus om de ser att du har stånd, i fall hon var osäker på om du är en potentiell kund så är osäkerheten borta nu. Det är en bra isbrytare...

* Låt inte Petter-Niklas göra förhandlingen åt dig, använd stora hjärnan. För ett HJ kommer hon börja med att visa fem fingrar. Kontra med tre, det brukar funka. En del brukar inte vilja ge sig, men de kan erbjuda något mer för att få en femhunka, så du kan få ett BJ eller en naken massös, kanske även lite BTB. Men om du främst är ute efter HJ så tänk typ 300 kr för detta. Du kan ju alltid ge henne en extra hundring efteråt om du var nöjd, det uppskattas.
Sedan vanligt sunt förnuft, var trevlig, prata lite och visa tjejerna respekt. Fråga inte om extratjänster först, låt henne fråga. Visar du att du är sugen genom att få stånd vid vändningen så har du tagit första steget och erbjuder hon extra så gör hon det. Är det en seriös salong så lägger hon en handduk över och fortsätter behandlingen. Det "värsta" som kan hända är att du får en bra massage.
Lycka till och välkommen till djungeln!