Citat:
Ursprungligen postat av
thaiman
....finns det installerat i massagerummet så är det synnerligen olagligt, då kan man misstänka att det filmas och att det lägges ut på nätet.
Så var ju fallet på de två för mig kända ställena, samt att svartsjuka pojkvänner vill se vad som händer i rummet...
Citat:
Ursprungligen postat av
IaveAfstrCARthenU
Tackar, jag har egentligen inga problem med en kamera vid dörren, jag förstår att tjejerna gör det för att de alldeles för ofta råkar ut för rötägg som beter sig illa och tjuvar som ser en obevakad entré och snor mobiler, väskor osv.
Sedan när det gäller svartsjuka pojkvänner är det ju lite klurigare. Det finns ju faktiskt salonger som är seriösa, men skulle jag börja dejta en tjej som jobbar på någon av de mer kända bordellerna så borde jag ju inse dealen eller hur? Eller kanske kärleken är blind som man säger...
Ser ju på Facebook hur tjejerna från dessa salonger firar jul, festar eller åker på semester med sina pojkvänner (rätt ofta är det ju tjejer som jag haft sköna stunder med) och jag kan inte låta bli att undra om killarna verkligen är så naiva att de inte inser vad som händer på tjejens jobb eller om de helt enkelt blundar för det och gillar läget. Kanske kan de separera jobbet från det privata på ett sätt som inte väcker svartsjuka.
Skulle vara intressant om någon som varit i en sån relation ville dela med sig i tråden.