Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-19, 08:38
  #9085
Medlem
Forsberg21s avatar
Tänkte besöka en salong i Jönköping idag då jag är på genomresa. Nån som kan rekommendera nåt bra ställe?
Citera
2016-10-22, 09:58
  #9086
Medlem
Sorry för OT (ej Thai) men nära ämnet.

Har sett det finns en massagesalong i brostaden i söder där personalen är från Östeuropa men i övrigt påminner om Thaisalong.
Någon som testat och kan rekommendera eller är det scam?
Citera
2016-10-23, 11:54
  #9087
Medlem
catos avatar
Nån som känner till några bra thaimassager i solna, sundbyberg?
Citera
2016-10-24, 03:42
  #9088
Medlem
Undrar lite över bubbelbad som finns på vissa salonger. Är det något som är värt att ta? Det blir ju en extra kostnad och frågan är hur de räknar med tiden där, om man tar 60 min eller vilken tid man nu än tar så antar jag att massagen blir markant kortare då en del av tiden lär gå åt bubbelbadet? Bästa vore om extrakostnaden är själva bubbelbadet men att det inte räknas in till tiden direkt.

Känns inte riktigt värt om massagen blir kortare.
Citera
2016-10-24, 07:54
  #9089
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Undrar lite över bubbelbad som finns på vissa salonger. Är det något som är värt att ta? Det blir ju en extra kostnad och frågan är hur de räknar med tiden där, om man tar 60 min eller vilken tid man nu än tar så antar jag att massagen blir markant kortare då en del av tiden lär gå åt bubbelbadet? Bästa vore om extrakostnaden är själva bubbelbadet men att det inte räknas in till tiden direkt.

Känns inte riktigt värt om massagen blir kortare.

Du kan ofta välja själv. Jag har provat en gång och tog då 60 min massage och 30 min i badet, pris 850 kr.
Citera
2016-10-24, 22:04
  #9090
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseAnd
Du kan ofta välja själv. Jag har provat en gång och tog då 60 min massage och 30 min i badet, pris 850 kr.

500kr för 30min bad låter dyrt!

Men det kanske ingick naket sällskap i det priset?
Citera
2016-10-25, 21:18
  #9091
Medlem
En sak som jag undrat lite över är varför det är så sällsynt att man ser thai-tjejer som regelrätt annonserar att de säljer just sex utan att ha en massagesalong som täckmantel. Med tanke på hur många tjejer det rör sig om så tycker jag att någon eller några av dem borde lockats av möjligheten att tjäna mer pengar som egna företagare än som arbetskraft hos nån annans salong.

Vad är det jag missar?
Citera
2016-10-25, 23:05
  #9092
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knobbly
En sak som jag undrat lite över är varför det är så sällsynt att man ser thai-tjejer som regelrätt annonserar att de säljer just sex utan att ha en massagesalong som täckmantel. Med tanke på hur många tjejer det rör sig om så tycker jag att någon eller några av dem borde lockats av möjligheten att tjäna mer pengar som egna företagare än som arbetskraft hos nån annans salong.

Vad är det jag missar?

Olika religiösa sedvänjor kanske.
Betänk sedan också att en del tjejer har pojkvän eller vill ha pojkvän. Att då skylta med sexförsäljning är kanske inte att föredra.
Men om du tittar så finns det flera som annonserar som egna företagare.

/Antex
Citera
2016-10-26, 01:11
  #9093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Olika religiösa sedvänjor kanske.
Betänk sedan också att en del tjejer har pojkvän eller vill ha pojkvän. Att då skylta med sexförsäljning är kanske inte att föredra.
Men om du tittar så finns det flera som annonserar som egna företagare.

/Antex

Spelar det någon roll om de försöker få en pojkvän om de säljer sex i en salong eller i privat regi?
Det har såklart inte med religion att göra utan kultur.
Man gör som man gör i Thailand helt enkelt. Enda tills man tvingas att göra det annorlunda, kassaregister till exempel.
Citera
2016-10-26, 03:16
  #9094
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knobbly
En sak som jag undrat lite över är varför det är så sällsynt att man ser thai-tjejer som regelrätt annonserar att de säljer just sex utan att ha en massagesalong som täckmantel. Med tanke på hur många tjejer det rör sig om så tycker jag att någon eller några av dem borde lockats av möjligheten att tjäna mer pengar som egna företagare än som arbetskraft hos nån annans salong.

Vad är det jag missar?

Du är dåligt påläst
Citera
2016-10-31, 22:43
  #9095
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Du är dåligt påläst

Utveckla gärna, jag har också funderat över detta.
Citera
2016-11-02, 19:34
  #9096
Avstängd
FreeRunars avatar
Någon annan som har lagt av med thaiträsket och mått dåligt efteråt?

Har bestämt mig för att göra ett uppehåll, börjat gå på möten. Kan dock inte få thaiträsket ur min skalle. Har haft ett lång avbrott sedan min senaste recension. Mår piss.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback