2016-10-06, 16:44
Medlem
Någon som vet av nån i norrbotten som utför HE mot en slant? har bara varit med om det i södra sverige men hade varit härligt att hitta nått ställe här också.
Citera
2016-10-06, 19:49
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silenthunter
Någon som vet av nån i norrbotten som utför HE mot en slant? har bara varit med om det i södra sverige men hade varit härligt att hitta nått ställe här också.

55

Snacka om indiskret fråga

Hade du tänkt att någon skulle hängas ut eller PM request, se trådrubrik

/Antex
Citera
2016-10-07, 00:14
Medlem
Va sägs om en regelrätt träff. Ha med lite dryckjom och groggmedel. Brukar funka i norr
Citera
2016-10-07, 07:11
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufftiger66
Va sägs om en regelrätt träff. Ha med lite dryckjom och groggmedel. Brukar funka i norr
Bjuder du ut någon i forumet eller menar du att du ska bjuda ut en massös?

Jag har blivit bjuden på dricka (och mat) när jag besökt salonger. De är väldigt generösa om det finns, och sprit brukar det finnas gott om. Speciellt om de sitter och förfestar innan Tigern. Men vill du bli bundis med dem så ta med en flaska och de till dem, de kommer att bli glada.
Citera
2016-10-11, 20:00
Medlem
Hur ser det ut med salonger i allas våran studentstad Uppsala?
Nån som fått FS eller nåt utöver HJ i den vackra domkykrostaden?
Citera
2016-10-12, 08:57
Medlem
På fredag beger jag mig till sockholm och norrort. Första gången för mig där. Ska bli otroligt intressant att jämföra skillnaden i storstan mot de få salonger som finns hemma.
Citera
2016-10-12, 11:30
Medlem
Hej, har varit runt i thaidjungeln sedan 2012 då jag nästa råkade sätta sprätt på ett mindre arv... Dessvärre har jag inte skrivit nåt här på FB men tänkte att det ska bli ändring med det eftersom så många är generösa och delar med sig av sina erfarenheter.
Mestadels har det blivit Stockholm med omnejd, men några gånger i Malmö och Göteborg. Även Finland och Norge har jag erfarenhet av eftersom jag reser en del i jobbet.
Min trigger till att få massage är just teasen, eggandes, att inte riktigt veta. Jag har blivit modigare med åren och lägger mig nu oftast bredbent och utan handduk. Jag tycker att det är grymt skönt att bli teasad rent pung och anal och svankar gärna lite extra. Dom bästa stunderna har varit med lite äldre massöser som både pullat mig bakifrån samtidigt smekt kuken. Vill faktiskt oftast inte vända mig eftersom just teasingen är skönast bakifrån (jag jag är lyckligt gift hetro) Dom unga tjejerna är vackra att se på men inte lika sensuella i extraservicen.
Ibland har jag valt en avsugning eller en B2B men jag har aldrig gått så långt som till FS. Det känns inte helt fräscht att knulla en thaimassös helt enkelt. Vad tycker ni? Jag är extremt rädd för sjukdomar och det är väl kanske där haken sitter.
Citera
2016-10-12, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Hej, har varit runt i thaidjungeln sedan 2012 då jag nästa råkade sätta sprätt på ett mindre arv... Dessvärre har jag inte skrivit nåt här på FB men tänkte att det ska bli ändring med det eftersom så många är generösa och delar med sig av sina erfarenheter.
Mestadels har det blivit Stockholm med omnejd, men några gånger i Malmö och Göteborg. Även Finland och Norge har jag erfarenhet av eftersom jag reser en del i jobbet.
Min trigger till att få massage är just teasen, eggandes, att inte riktigt veta. Jag har blivit modigare med åren och lägger mig nu oftast bredbent och utan handduk. Jag tycker att det är grymt skönt att bli teasad rent pung och anal och svankar gärna lite extra. Dom bästa stunderna har varit med lite äldre massöser som både pullat mig bakifrån samtidigt smekt kuken. Vill faktiskt oftast inte vända mig eftersom just teasingen är skönast bakifrån (jag jag är lyckligt gift hetro) Dom unga tjejerna är vackra att se på men inte lika sensuella i extraservicen.
Ibland har jag valt en avsugning eller en B2B men jag har aldrig gått så långt som till FS. Det känns inte helt fräscht att knulla en thaimassös helt enkelt. Vad tycker ni? Jag är extremt rädd för sjukdomar och det är väl kanske där haken sitter.

Jag förstår inte riktigt tanken med thaimassage och "extra" om man är lyckligt gift. Får ni inte vad ni vill hemma! Lever ni i ett öppet förhållande!
Så länge jag är singel är det helt okej, men är jag tillsammans med någon, tycker inte jag det är okej.

Vad beträffar att knulla en thaimassös, så finns det kondom.
Citera
2016-10-12, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag förstår inte riktigt tanken med thaimassage och "extra" om man är lyckligt gift. Får ni inte vad ni vill hemma! Lever ni i ett öppet förhållande!
Så länge jag är singel är det helt okej, men är jag tillsammans med någon, tycker inte jag det är okej.

Vad beträffar att knulla en thaimassös, så finns det kondom.

Ja, så borde det ju vara i den bästa av världar. Är man i ett förhållande som man trivs med så borde intimitet med andra vara helt överflödigt. Men det är tyvärr inte så lätt, jag kanske är en dålig människa som vill ha lite mer spänning än vad vardagslivet har att erbjuda. Dessutom gillar jag massage. Och vid närmare eftertanke så kan det just vara min relation som gör att jag avstår från FS. Har väl lagt nån sorts gräns, även om det andra extra är totally over the top vad det gäller trohet.
Citera
2016-10-12, 14:08
Medlem
Jag har varit på de tre ställen i Norrtälje som finns på Thaimassageguiden men nu har det dykt upp ett till ställe som inte finns med där. Stället ligger vid stora torget i Norrtälje, någon som har varit där?
Citera
2016-10-12, 22:22
Medlem
Uppsala?
Hur ser det ut på fronten sen två kvinnor greps för koppleri?
Erbjuds det fortfarande extra tjänster, HJ, BTB eller tom FS?
Citera
2016-10-13, 19:22
Medlem
BlueStars avatar
Ett flertal inlägg om var gränsen går för prostitution vid köp av massagetjänster har flyttats till tråden i juridikforumet:

(FB) Var går gränsen för prostitution? (sammanfogad tråd /Mod)

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in