2016-11-12, 11:30
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Lite förvånande att Owoeri inte fick nån nominering som årets anfallare, men de kanske utsågs innan han vann skytteligan...?

Japp, så var det.

Isak är det mest självklara breaket i Allsvenskan i år, två som förtjänar att omnämnas i samma kategori, men något snäpp under är Jebali och Sundgren. Kan jag i alla fall tycka.
Citera
2016-11-12, 11:58
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexjonsson
Jag tror att Alexander Axén blir Djurgårdens IF:s näste tränare. Ni hörde det av mig först!
Låter otroligt då han är helt öppen med att hållt och säkert ännu har sympatier med AIK, även om han aldrig varit aktiv där i något sammanhang. Så ingen skulle nog bry sig. Å andra sidan överskattar vi supportrar sådant nuförtiden. Tränaryrket är ett jobb som alla andra i stor utsträckningm

Stahre är helt klar för Häcken..ifall ni inte visste det.
Senast redigerad av Steff83 2016-11-12 kl. 12:07.
Citera
2016-11-12, 12:31
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Jag tror att Alexander Axén blir Djurgårdens IF:s näste tränare. Ni hörde det av mig först!
Inte omöjligt, deras förkärlek till gnagare är konstig men samtidigt smickrande. Robert Åhman-Persson borde va av högsta prioritet.
Citera
2016-11-12, 17:05
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:

Han har en tatuering med AIK:s klubbmärke på armen.
Citera
2016-11-12, 17:25
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Han har en tatuering med AIK:s klubbmärke på armen.

Sådant går att ta bort eller tatta över.
Citera
2016-11-13, 23:25
Medlem
Keldons avatar
Dags att ta tillbaka högmo nu då?
Citera
2016-11-13, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Sådant går att ta bort eller tatta över.
Varför är det nödvändigt? Skulle vara en rekrytering helt i linje med de senaste årens värvningar.
Citera
2016-11-14, 08:13
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Dags att ta tillbaka högmo nu då?

Enligt Disco verkar ju Özcan närmast, vilken mardröm om han skulle tränat min klubb.
Citera
2016-11-14, 08:33
Medlem
Jaxxxs avatar
IFK Göteborg fortsätter och visa att de är en av Sveriges modernaste och innovativa klubbar.
Tar in Oldsberg för att locka sponsorer.
http://www.expressen.se/gt/sport/blavitts-hemliga-plan--tar-hjalp-av-oldsberg/

Sen kanske man inte ska lita fullt ut på denna typen av publikation.
Citera
2016-11-14, 08:46
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
IFK Göteborg fortsätter och visa att de är en av Sveriges modernaste och innovativa klubbar.
Tar in Oldsberg för att locka sponsorer.
http://www.expressen.se/gt/sport/blavitts-hemliga-plan--tar-hjalp-av-oldsberg/

Sen kanske man inte ska lita fullt ut på denna typen av publikation.

Nu skall man ju dock se det för vad det är, han skall alltså hålla i sponsorträffar, vara konferencier vid större affärsmöten etc. Det går att tycka vad man vill om Oldsberg men just sådant där gör han ju faktiskt bra och är uppskattad på.
Det är ju inte så att Oldsberg skall förhandla fram nästa avtal med Prioritet Finans...
Citera
2016-11-14, 09:51
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Nu skall man ju dock se det för vad det är, han skall alltså hålla i sponsorträffar, vara konferencier vid större affärsmöten etc. Det går att tycka vad man vill om Oldsberg men just sådant där gör han ju faktiskt bra och är uppskattad på.
Det är ju inte så att Oldsberg skall förhandla fram nästa avtal med Prioritet Finans...

MFF hade Lasse Holmkvist vid sådana träffar när vi härjade i EC -78/79. Det uppskattades. Ser inget fel att ta in Oldsberg.
Citera
2016-11-14, 10:25
Medlem
Jaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse

Ja kanske är överdrivet då.
Känns bara som att IFK överlag har gått från att vara ledande inom landet till att inte vara ledande i utvecklingen. Då spär sådant här på att man kör vidare i gamla hjulspår istället för att tänka nytt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in