2016-11-11, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe
Någon som vet vilken spelhastighet matcherna på FUT är inställda på? Det känns som att man spelar på "långsam" eller "normal" nämligen. Går fruktansvärt långsamt.

Och hur fort tänkte du det skulle gå......
Citera
2016-11-11, 21:59
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Fel tråd.

När jag ändå skrivit här. Någon som har koll på om SBC-MLS blivit billigare att klara?

Tror ni det är värt att köpa allsvenska spelare? Kanske kommer nån SBC nu när serien är slut som det gjorde med norska ligan.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-11 kl. 22:02.
Citera
2016-11-11, 22:32
Medlem
EA måste ju seriöst bara bli dummare och dummare? Nyss införskaffat detta spel och tydligen så blir man DCad från matchen om spelet förminskas?! Och vet ni vad som orsakade detta? ORIGIN.. Självaste programmet som man använder för att få spela fifa 17?! Hur jäkla efterblivna får man vara om man inte fixat detta efter spelet varit ute så pass länge?
Citera
2016-11-11, 23:16
Medlem
folk är idioter på det här spelet..tagit hem 5 av samma ligue 1 spelare för 1500-1600...säljer för 3k ...trots att det finns massor billigare
Citera
2016-11-11, 23:29
Medlem
spelade första weekend league matchen.

Har övertaget på mitt motstånd hela matchen, men han lyckas på utspark i 88e skarva en nick. direkt till en anfallare som kommer fri o gör 1-1 88e...

första gången ever som jag ej blir backen som går fram och tar nickduellen. konstigt nog...

Sen ÖT, bara väntar på att jag ska sätta 2-1... vad gör han i 105e? jo quittar antagligen.... anslutningen bryts när jag anfaller..

varför får jag ingen Vinst?
Citera
2016-11-11, 23:43
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
spelade första weekend league matchen.

Har övertaget på mitt motstånd hela matchen, men han lyckas på utspark i 88e skarva en nick. direkt till en anfallare som kommer fri o gör 1-1 88e...

första gången ever som jag ej blir backen som går fram och tar nickduellen. konstigt nog...

Sen ÖT, bara väntar på att jag ska sätta 2-1... vad gör han i 105e? jo quittar antagligen.... anslutningen bryts när jag anfaller..

varför får jag ingen Vinst?
För att du inte ledde matchen.

Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
folk är idioter på det här spelet..tagit hem 5 av samma ligue 1 spelare för 1500-1600...säljer för 3k ...trots att det finns massor billigare
Ska försöka göra så också. Sålde av alla ligue 1 och pro league spelare jag hade i klubben. Fick t.ex. 3900 för en non-rare 75a.

SBC äger. Om jag inte packat spelare (öppnar bara de jag får för jag köpte deluxe och om jag varit med i weekend league) som räcker för en SBC säljer jag av spelarna till överpriser.
Citera
2016-11-11, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Ska försöka göra så också. Sålde av alla ligue 1 och pro league spelare jag hade i klubben. Fick t.ex. 3900 för en non-rare 75a.

SBC äger. Om jag inte packat spelare (öppnar bara de jag får för jag köpte deluxe och om jag varit med i weekend league) som räcker för en SBC säljer jag av spelarna till överpriser.

samma här ...fick 9k för en silver cb i PSG.. sen fått mellan 1500-4k för olika non rares
fick 6k för en non rare silver
Citera
2016-11-12, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE

Haha ja verkligen. Slängde ut de ca 10 spelarna i PRO League för överpriser. Fått sålt brons och silverspelare för 3-4K/st. En spelare fanns det typ 8st av på marknaden. De flesta låg runt 1k, men min som med stor marginal var dyrast på 3,9k sålde ändå... Folk har fan ingen koll Lade ut alla mina Ligue1 spelare till överpriser med, förutom en klubb. Ska försöka beta av lite Ligue1 SBC ändå nu om jag kommer undan hyfsat billigt. Klarade nice nu på 5,3k. Hade tre spelare i klubben sedan innan. Kul med paket!

Det har fan varit en bra trading-dag idag! Var nere under 100k imorse och nu ligger jag på 218k!
Citera
2016-11-12, 00:25
Medlem
Citat:
.

Perfekt då ifall man möter någon med kanon lag och som spelar grymt. bara quitta så får man spela om.... konstigt.
Citera
2016-11-12, 01:05
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Perfekt då ifall man möter någon med kanon lag och som spelar grymt. bara quitta så får man spela om.... konstigt.
Nej den som quitar får ju en förlust.

Jävlar vad det ska göras stålar på SBC. Köpt massa spelare för 500-600 coins som lätt snabbsäljer för 1000 coins. Många bäckar små, snart uppe i en halv mille.
Citera
2016-11-12, 01:06
Medlem
Två gånger idag har jag fått den där största grejen när jag öppnat pack som jag fått i olika SBC, galet besviken när det båda gångerna varit Movemberspelare som sålt för 13 resp 15k, tänker ju på ekonomisk frihet varje gång, sen när jag ser at det är movember hoppas jag alltid på Zlatan men icke. Fick dock även Nainggolan, trots att det var en lite mindre sån där lysande grej, sålde för 50k så den satt fint.
Citera
2016-11-12, 01:44
Medlem
Citat:
Nej den som quitar får ju en förlust.

Jävlar vad det ska göras stålar på SBC. Köpt massa spelare för 500-600 coins som lätt snabbsäljer för 1000 coins. Många bäckar små, snart uppe i en halv mille.

Mer specifikt, vilken strategi använder du? Handlar du vilka guldspelare som helst för omkring 500 i förhoppning om att snabbsälja för 1000?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in