2016-11-09, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Påstod att hon var på någon stimulant nu under talet.

Typiskt tjackmun, piggare än jag sett henne på mycket länge och den där fokuserade blicken.

Inget man lägger märke till om man inte har vana av vara runt personer som är påtända.
Sen var det väldigt subtilt så hon var ju inte direkt maxad.

Men kolla själv, ögonen är fokuserade, hon är väldigt pigg och uppåt.
Hade det bara varit munnen så hade jag trott att det var vanlig muntorrhet som jag sa i mitt första inlägg.

Knappast en slump att 3/4 avslöjande tecken visade sig på en gång.
Det enda som saknades var att hon pratade i 180
Hon kanske bara hade sovit? Det kan bli pigg av.
2016-11-09, 22:12
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
New times my friend, new times

SVT är lite efter, Megyn Kelly var ute redan 10min innan segern var ett faktum, det fjäskandet hon drog igång med där var värre än en hungrig labrador!
Men nu vänder dom, en efter en, de såg sitt högkvarter rasa, nationer som förlorar sin huvudstad brukar inte hålla emot särskilt länge därefter, små motståndsfickor kan kämpa vidare ibland hundratals år, men de för alltid en förlorande kamp.
Etablissemanget har nu förlorat sin "huvudstad".

Sverige riskerar dessvärre att bli PK's sista fästning, men med tanke på dess försvarare så tvivlar jag på att striden blir varken särskilt lång eller onödigt blodig
Huvuden kommer att rulla, och med det blod. Så striden blir antigen kort eller lång, ev "Fästningar" är till för att intas. Så nu är det upp till oss om vi vill stödja eller störta.
2016-11-09, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Donald Trumps valseger grundar sig i mångkulturens misslyckande och den stora mängden illegala invandrare i USA.
På många sätt liknande den situation EU har skapat i Europa.

Folket kommer emellertid att resa sig även här. Vi ser det redan i form av invandringskritiska partier i hela Europa.

Nej Donalds valseger beror på vita medelålders män skräck för förändring och minskad makt.
USA har varit mångkulturellt ända sen USA grundades.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Ibland undrar man om Nordkoreas nyhetsankare hämtar inspiration från Sveriges Television.
Det tror jag inte. Kimmisen var nog helt opåverkad av SvT. Han var ju den första att ge sitt fulla stöd till Trump.Tillsammans med mumien Mugabe, och Putin förstås.
http://www.dailystar.co.uk/news/latest-news/533906/Donald-Trump-Kim-Jong-un-Vladimir-Putin-Robert-Mugabe-North-Korea-US-election-Russia-hack
Medlem
Fotzens avatar
Filmen USA fortsätter, ska bli underhållande att följa.
2016-11-09, 22:14
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Donald Trumps valseger grundar sig i mångkulturens misslyckande och den stora mängden illegala invandrare i USA.
På många sätt liknande den situation EU har skapat i Europa.

Folket kommer emellertid att resa sig även här. Vi ser det redan i form av invandringskritiska partier i hela Europa.

Jag har många vänner i USA och de har skrämts av detta med massimmigration och asylant-brott som våldtäkter, upplopp och sånt som vi har i EU
De är inte ovissa om vad som händer här tvärtom de får se opixlade videos och bilder från alla typer av sådana situationer med migranter på ett vis som vi inte "får" se här i EU
Så ja det har haft en påverkan -- men är inte den största faktorn i valresultatet
2016-11-09, 22:16
Medlem
Stones avatar
Alla vill ha demokrati men förminskar demokratin när de nämner att "de outbildade" röstade si eller så. Jag är ingen republikan men jäklar vad detta kändes skönt. Vi behöver nya tankar i politiken.
2016-11-09, 22:16
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Någon som hört vad Arnstad har för synpunkter på valet?

Arntad skriver att amerikaner nu översvämmar gränsen till Kanada för att fly Trump, ja seriöst.
2016-11-09, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Spänd blick
Stora pupiller
Flackig blick
Spända käkar
Hennes sätt att tala.
Haha, säger mest om dig. Du ser det du vill se. Själv tycker jag att hon ser ut precis som vanligt. Däremot ser Bill Clinton lite ledsen ut. Undrar vad han tänker? Har en fundering på om det kanske var han som var orsaken till att Hillary Clintons tal dröjde så pass, men det är bara en tanke förstås och den är säkert åt hellskotta fel.
2016-11-09, 22:17
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
HAHAHAAHAHAHAHAHA titta på Filip.

http://www.dplay.se/trump-vs-clinton-filip-fredriks-valvaka/season-1-trump-vs-clinton-filip-fredriks-valvaka-del-5/

17:00 - 19:00.

Redan en svensk klassiker.

Jävla pajasar.
Han är en riktig cuck. Vill bli omkramad av skalleper.
2016-11-09, 22:19
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Arntad skriver att amerikaner nu översvämmar gränsen till Kanada för att fly Trump, ja seriöst.

Det är negrer, wetbacks, kulturmarxister, bögar och cucks som flyr.

Alltså en vinst för USA.
2016-11-09, 22:19
Medlem
vegeges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
http://www.dplay.se/trump-vs-clinton-filip-fredriks-valvaka/season-1-trump-vs-clinton-filip-fredriks-valvaka-del-4/

Här kan ni se valvakan med filip och fredrik när valet vänder. Njutbart

~16 minuter in i den femte delen kommer det in rapporter om att New York Times ger Trump 54% chans att vinna. Fredriks min är priceless.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in