2016-11-09, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WrynolfBent
Om man jobbar på Expressen är det ett helt legitimt skäl att bli president. Kompetens är inte något man strävar efter där inte.

Hittade den här: https://www.youtube.com/watch?v=pnXiy4D_I8g
2016-11-09, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det har fortfarande inte sjunkit in. Är så tom i själen.

Vi är nog fler som tycker du är tom i mer än så!
2016-11-09, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Sjöstedt och Åkesson i TV2.

Åkesson fick både börja och avsluta replik. När hände det senast?
New times my friend, new times

SVT är lite efter, Megyn Kelly var ute redan 10min innan segern var ett faktum, det fjäskandet hon drog igång med där var värre än en hungrig labrador!
Men nu vänder dom, en efter en, de såg sitt högkvarter rasa, nationer som förlorar sin huvudstad brukar inte hålla emot särskilt länge därefter, små motståndsfickor kan kämpa vidare ibland hundratals år, men de för alltid en förlorande kamp.
Etablissemanget har nu förlorat sin "huvudstad".

Sverige riskerar dessvärre att bli PK's sista fästning, men med tanke på dess försvarare så tvivlar jag på att striden blir varken särskilt lång eller onödigt blodig
2016-11-09, 21:47
Medlem
cerealtubemans avatar
Sjöstedt var upprörd. Trump blir en usel president. Vilka ledare i kommunistiska länder har varit bra

Trumpen är ingen favvis. Hans vinst har dock varit guld värd bara för att få se pk-eliten bryta ihop. Enligt Karin Pettersson hos AB är vi som inte stödjer etablissemanget i minoritet. Antingen hon eller Pascalidou som skrev det på twitter. Dårarna är för många för att hålla reda på.
2016-11-09, 21:48
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det har fortfarande inte sjunkit in. Är så tom i själen.

Visst är det underbart. In your face.
2016-11-09, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
New times my friend, new times

SVT är lite efter, Megyn Kelly var ute redan 10min innan segern var ett faktum, det fjäskandet hon drog igång med där var värre än en hungrig labrador!
Men nu vänder dom, en efter en, de såg sitt högkvarter rasa, nationer som förlorar sin huvudstad brukar inte hålla emot särskilt länge därefter, små motståndsfickor kan kämpa vidare ibland hundratals år, men de för alltid en förlorande kamp.
Etablissemanget har nu förlorat sin "huvudstad".

Sverige riskerar dessvärre att bli PK's sista fästning, men med tanke på dess försvarare så tvivlar jag på att striden blir varken särskilt lång eller onödigt blodig

2018 = "Hur kunde detta hända?"

Det blir en hattrick. Brexit, USA och Sverige.
2016-11-09, 21:50
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cerealtubeman
Sjöstedt var upprörd. Trump blir en usel president. Vilka ledare i kommunistiska länder har varit bra

Trumpen är ingen favvis. Hans vinst har dock varit guld värd bara för att få se pk-eliten bryta ihop. Enligt Karin Pettersson hos AB är vi som inte stödjer etablissemanget i minoritet. Antingen hon eller Pascalidou som skrev det på twitter. Dårarna är för många för att hålla reda på.

Precis. Trump är en mupp. Men det är så värt att se alla åsiktspoliser grina ut på facebook och diverse andra sociala medier. "undergången är här"
2016-11-09, 21:51
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Sjöstedt och Åkesson i TV2.

Åkesson fick både börja och avsluta replik. När hände det senast?

Har media insett att frysa ur Åkesson enbart skapar förakt mot media och sympati för Åkesson. För tidigt att säga. Den dagen Åkis blir inbjuden att sommartala
2016-11-09, 21:51
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Visst är det underbart. In your face.

Lite fler democrat-tears

https://www.youtube.com/watch?v=17Ve7hbEZAk
2016-11-09, 21:52
Medlem
Citat:
2018 = "Hur kunde detta hända?"

Det blir en hattrick. Brexit, USA och Sverige.

Du glömde Frankrike, maj nästa år.
2016-11-09, 21:54
Medlem
Danskarna och andra Nato länder är skitnödiga.

USA har stått för två tredjedelar av Nato budgeten. Nu skall de andra Natoländerna hosta upp mer pengar.

Samma med FN och miljöbidrag. USA står för stor del.

Nu kommer skiten träffa fläkten och det kommer visa sig att USA står för många kostnader som andra länder slår sig för bröstet om.

Jag tycker det är helt rätt av Trump att lyfta upp vilket stort ansvar USA tar.

Parisavtalet med mera kommer visa sig vara "luftavtal" som inte varit möjligt om USA inte skjutit till stora pengar.

Ni såg nog inte dokumentären om Parisförhandlingarna om USA och China.
2016-11-09, 21:54
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xkcd
Absolut har han det, han är faktiskt samma person du ser på de gamla filmerna även innan 2000-talet. Han är bara duktig på att bedöma hur han får igenom en ståndpunkt vid olika tillfällen. Det var därför han fyllde fotbollstadium som världsstjärnor under sin politiska kampanj (!!). Gubbsjuka vill jag inte kalla det, om det är det värsta dom kan hitta på honom så vet jag faktiskt inte om det finns en enda människa utan de minsta skrupler som passar för ett ämbete. Vill du se mer av hans lugnare sida får du undvika pressuttalanden eller när han talar till en stor publik
Jag är bara tacksam för att han inte är den person han utgav sig för att vara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in