2016-11-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anarkhos
Fick männen som hjälpt Hillary inget tack alls? Enbart kvinnorna?
Jo. Nej.
2016-11-09, 22:02
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Hans massiva ego och allt vad han har sagt genom hans kampanj. Det har inte ens gått 24 h och ni har redan "glömt" allt vad han har sagt och gjort.

En sak är säker och det är att han varit ärlig, även om det är fel. Döljer inget utan ber om ursäkt. Ärlighet går före andra saker tydligen i USA.
2016-11-09, 22:03
Medlem
Steinarrs avatar
HAHAHAAHAHAHAHAHA titta på Filip.

http://www.dplay.se/trump-vs-clinton-filip-fredriks-valvaka/season-1-trump-vs-clinton-filip-fredriks-valvaka-del-5/

17:00 - 19:00.

Redan en svensk klassiker.

Jävla pajasar.
Senast redigerad av Steinarr 2016-11-09 kl. 22:06.
2016-11-09, 22:05
Medlem
heiss avatar
Citat:
Det har fortfarande inte sjunkit in.
Samma här Dukadröm, kändes redan tidigt på valdagan att det var något alldeles speciellt, typ som julafton när man var liten. Och att tomten minsann kommer skämma bort mig med julklappar. Att med min blotta existens lyckas absorbera energin som finns kvar ur sossarnas tomma själar.
Har jag varit så snäll i år??
Förtjänar jag att vara så privilegierad, när jag redan är en ung vit heterosexuell man?
Nu bestämmer vi. Förklara hur abort nu igen var en mänsklig rättighet?
Eller bisarra företeelser som "homoäktenskap", dessutom skulle vara en "rättighet".
Senast redigerad av heis 2016-11-09 kl. 22:16.
2016-11-09, 22:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av popparen
han sar ju dock att det var helt okej att ta kvinnor mellan benen om man har makt eftersom dom då kommer tillåta det. vad tycker du att sänder det för signaler att man röstar fram en sådan man? du är så ignorant att du inte ser problematiken i det? och kom inte och säg att det var längesen. det var 10 år sedan och jag tror inte man förändrar sig så pass mycket när man är i hans ålder. hans grundvärderingar finns självklart kvar.

Han pratade om vad han i den positionen kunde göra med gold gold diggers, vilket är helt sant. Han sa det bakom stängda dörrar när någon smygfilmade för 10 år sedan. Jag personligen ser heller inga problem att en president uttalar sig så, även om jag förstår att PK-folk reagerar på det. Men det är inte alls ovanligt att uttala sig så. Det är liksom ingenting.

Personligen föredrar en president som säger vad han menar, är frispråkig och säger som det är rätt ut, än någon som är skenhelig. För mig är de politiska idéerna och handlingarna betydligt viktigare.

Jag har heller aldrig varit ett fan av att demonisera helt vanliga ord. Det är PKns idiotiska påfund som enbart gör att folk får för sig att de är kränkta i de mest absurda situationer. Man får inte säga dittan eller dattan. Speciellt i Sverige.

Man får inte säga varken neger eller bög, men homosexuell och svart går bra nu? Hur länge? Jag har både bög- och negerkompisar som jag kallar just bögar och negrer, utan att de tar illa upp för det vet att jag varken är homofob eller rasist. Jag älskar dem och det gör jag med handlingar. Jag blir kallad svenne eller strait av dem. Vi har i våran bekantskapskrets demoniserat de orden. Nu slipper vi tänka på att trampa varandra på tårna. De kallar mig även mansgris, blekfis eller imperialist på skoj ibland. Feminism och PK förvärra bara situationen. Folk måste inte lära sig att sluta säga bög och neger, det måste lära sig att sluta hata dem och behandla alla lika.

Det som är ignorant är att rösta på en som hjälper och stöttar folk och regimer som bokstavligt talat kastar ut bögar från hustak, och sedan påstå att hon är den mest humana i detta val.

Min poäng är att det har gått för långt och vi måste slopa hela PKismen. Den är oerhört skadlig och i de flesta tillfällen trampar lite på yttrandefriheten, vilken i sin tur är en av grundpelarna i demokratin.

Demokraterna i viss mån, men framförallt svenskar försöker göra detta val till ett slags köns- och raskrig. Därför var denna vinst oerhört viktig. Nu blir det andra bullar.
Senast redigerad av redlineoffside 2016-11-09 kl. 22:15.
2016-11-09, 22:06
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Hans massiva ego

Du är en naiv liten stumpelumpa. Det krävs ett relativt stort ego och självförtroende för att kunna styra ett land som USA.

Hur trodde du det hade gått för Putin om han hade varit en fjolla?

Obama fick inte så mycket gjort för att han vara alldeles för "humble".

Citat:
Det har inte ens gått 24 h och ni har redan "glömt" allt vad han har sagt och gjort.

Som vad då t ex? Inget som har någon som helst betydelse.
2016-11-09, 22:07
Medlem
Varför sprider media desinformation? De som röstat på Trump är inte lågutbildade "arga vita män" (fyfan vad jag hatar det mantrat som de spyr ut) utan tvärtom vad jag sett. Fyfan har lust att bomba alla mediekontor i det här landet.
2016-11-09, 22:08
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Sjöstedt och Åkesson i TV2.

Åkesson fick både börja och avsluta replik. När hände det senast?
Vindarna har vänt, käre vän!
2016-11-09, 22:09
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Samma här Dukadröm, kändes redan tidigt på valdagan att det var något alldeles speciellt, typ som julafton när man var liten. Och att tomten minsann kommer skämma bort mig med julklappar. Att med min blotta existens med valsedeln, också lyckas absorbera energin som finns kvar ur sossarnas tomma själar. Har jag varit så snäll i år??
Förtjänar jag att vara så privilegierad, när jag redan är en ung vit heterosexuell man? Nu bestämmer vi hehe.

Ni bestämmer inget. Judarna styr Trump med järnhand.
2016-11-09, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Håll till godo då! Ett tonsatt loser collage...

http://www.liveleak.com/view?i=98f_1478708463
Hahahahaha underbart!!! Och det av flera anledningar! För det första så är det baske mig den första gången jag sett en hyfsad stor uppslutning på ett Hillary-event. För det andra så hade de verkligen med vet och vilje byggt upp symboliken genom att ha eventet i en lokal med ett gigantisk glastak, som de bara väntade på skulle "spräckas". För det tredje så ser man verkligen hur de alla kommit dit i väntan på huvudpersonen själv, allt var upplagt för hennes stora entré, och så dyker hon inte ens upp!!! En total kalldusch! Mer ultimat exempel på ett antiklimax får man nog leta efter! All den symbolik som kom av sig totalt! Och alla människorna sedan! Man såg att de kommit dit för att sjunga, dansa, supa samt att håna Trump och "västerländskheten" etc. but the joke was on them!!! Vuxna människor som bölar som små bebisar som tappat sitt lördagsgodis på gödselstacken! Förvisso komiskt att se på, fast egentligen så förstår jag ju att det är tragiskt på något sätt också. Inte VARFÖR de beter sig så, men ATT de beter sig så.

Då kan jag svara med denna video. Kolla in Miley Cyrus gråta lite tårar över Hillary!

http://www.liveleak.com/view?i=514_1478716201

När sticker hon till Kanada, som hon lovade om Trump vann?

Föredrar du något mer tonsatt, kola in "Big Girls Don't Cry" (hahaha, but these do! )

http://www.liveleak.com/view?i=b8a_1478688816
Senast redigerad av scrollock 2016-11-09 kl. 22:14.
2016-11-09, 22:10
Medlem
Sperssons avatar
.
Donald Trumps valseger grundar sig i mångkulturens misslyckande och den stora mängden illegala invandrare i USA.
På många sätt liknande den situation EU har skapat i Europa.

Folket kommer emellertid att resa sig även här. Vi ser det redan i form av invandringskritiska partier i hela Europa.

2016-11-09, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Supertack! Vad tyckte du om talet?

Orkade inte lyssna på mer än halva.

Men hon sade typ det som förväntades tyckte jag.

Jag gillar inte Trump något vidare heller som presidentkandidat.
Men eftersom jag ogillar Hillary Clinton ca 100 gånger mer p.g.a av allt skit hon & hennes polare har gjort i Mellanöstern så är jag jävligt glad över att Trump vann.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in