2016-11-09, 20:16
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Inte hört av Oscarsson på hela dagen, har han firat stort eller fått sparken?

En kvart sedan på fejjan. Kan ligga något i det ja haha.

"JAG BLEV UTSKRATTAD, UTSKÄLLD & IDIOTFÖRKLARAD
- MEN DET BJUDER JAG PÅ SÅ GÄRNA, ÄLSKAR POLITIK!"

https://www.facebook.com/marcus.oscarsson.7/videos/977867678986541/
2016-11-09, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eloger
Lugn - han kan ju fortfarande dra till med "Vit-kortet"

Clinton är ju trots allt populärast bland svarta - mer behöver man inte säga!

Många svarta som orkade gå rösta, röstade på Trump. Fler än svensk media vill visa.

Men just nu pratas det om det på SVT1.
2016-11-09, 20:17
Medlem
Historiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Vaa, hörde jag verkligen rätt nu? Lät som att SVTs programledare faktiskt erkände att Trumps väljare faktiskt inte är lågutbildade och faktiskt är välbetalda...?

De gjorde dom tidigare idag också, men då bortförklarade det snabbt med att det var "samma gamla vanliga republikaner som alltid röstat republikanskt"

Medlem
Hoppas nu att Donnie löper hela linan ut och verkligen utreder Clintons ordentligt. Helvete vad obehagliga wikileaks avslöjandena är.
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
äckliga jävla tv4nyheterna ger fan i att texta klippet på när Trump har tal, men istället texta Hillary och Obamas tal, som nyss blev klara. Trumps tal var för typ 6-7 timmar sedan.

Folk har för länge sedan genomskådat det och fler fattar för varje dag som går. De gräver bara sin egen grav.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Inte hört av Oscarsson på hela dagen, har han firat stort eller fått sparken?

Oscarsson förhöjde verkligen gårkvällen!
Han var även en av de första, före mig, före experterna i USA och Sverige, möjligtvis enbart Leif GW som hann före med att förutspå vinnaren!

Oscarsson for statsminister 2018!

MSGA!
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Aftonbladet:

"Det är en förolämpning mot alla kvinnor att Trump blir president"

Lena Mellin

Sammanfattar vad för media Aftonbladet är väldigt bra.

Vad vet Melin om qvinnor?
2016-11-09, 20:19
Medlem
Reinfeldt i TV. Usch.

Mannen som förstörde Sverige recenserar någon som inte ens har tillträtt.

Snacka om avsaknad av självinsikt.
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
För fler som vill se ångest kan ni gå in på denna länk http://www.svtplay.se/video/10977433/usa-valet-2016/usa-valet-2016-valvaka-8-nov-22-30?start=auto

Gå till 7:50:23. Karin Petterson, förrädare av högsta rang, sitter helt gråtfärdig med blänkande ögon och darrande röst. Drog fan en hitlerdans á la Versaillesvagnen när jag såg detta på TV. Hon är så jävla besegrad så det inte är sant.

Ibland undrar man om Nordkoreas nyhetsankare hämtar inspiration från Sveriges Television. Det genomlysande hatet mot folkviljan, den uppenbara uppgivenheten över Clintons förlust och föraktet mot den fria rösträtten lägger sig om en våt filt över den statliga tv-studion.

Ni förlorade, era jävla kommunister.
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av botolf
Reinfeldt anklagar arga vita män och att dem som avgjorde valet och att man ifrågasätter den heliga VÄRLDSORDNINGEN!
Jo, Reinfeldt yttrar sig å media nyttjar villigt hans mantran om å om igen, han har gjort sitt. Det har ju tydligen varit en stor del afro amerikaner och latino födda väljare OCH kvinnor som har röstat på Trump, hur förklarar man det? Om det nu bara är så kallat "White Trash" som har röstat på honom så måste ju USA bestå mest av just det, eller? Eller finns det för många "Arga Vita Män" tro, och isf vad beror det på?
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmbw
En kvart sedan på fejjan. Kan ligga något i det ja haha.

"JAG BLEV UTSKRATTAD, UTSKÄLLD & IDIOTFÖRKLARAD
- MEN DET BJUDER JAG PÅ SÅ GÄRNA, ÄLSKAR POLITIK!"

https://www.facebook.com/marcus.oscarsson.7/videos/977867678986541/

Hehe, han var den ENDA i PK-media som inte framstod som en idiot i natt.
2016-11-09, 20:20
Medlem
Manslemmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von-Utfall
Varför är inte Obama förbannad som han varit tidigare mot Trump?! Den här neutraliteten är hemsk!

Därför att han, liksom Clinton och Trump, nu uppför sig statsmannalikt och med respekt för folkviljan, presidentämbetet, det demokratiska maktskiftet och unionen. Man sluter upp bakom den nye ledaren, för folkets och nationens skull.

En viss skillnad mot den svenska ankdammen. Jag är gammal nog att minnas när Olof Palme förlorade regeringsmakten 1976. Sverige var då i praktiken en enparti(s)tat efter 40 års sosseri. Palme sade i SVT att han inte kunde "begripa folkets beteende" och att han skulle "ställa till ett helvete för borgarna". En 5-åring i sandlådan. Ulvskogskan sade också något om att valet 1976 kändes som "en statskupp".
Senast redigerad av Manslemmen 2016-11-09 kl. 20:30. Anledning: Stavfel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in