2016-11-09, 15:45
Medlem
Xkcds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TransitGloria
När jag kom till jobbet i morse hade tjejen i receptionen tårar i ögonen och var helt blek. När jag frågade hur det var fatt fick jag svaret att hon var "Så fruktansvärt orolig för miljoner HBTQ-människor i USA."

Ja, hur ska de stackarna överleva detta?

Se mina föregående inlägg.. Att dessa människor är rädda för hbtq folk.. efter Orlando??? Och Clinton förespråkar öppna gränser. Man blir mörkrädd för okunskap.
Medlem
Catings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
När kommer det bli?

16.30 är det senaste budet
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heuristik
Var sänds Hillarys tal? Det bara måste ses. Någon som vill tippa på tårar från psykopaten?
Ja inte lär hon skratta i alla fall. Tidigare postat i tråden: https://www.youtube.com/watch?v=vqYJRc0TJkQ
2016-11-09, 15:46
Medlem
vegeges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajesticTwelve
Jag undrar vem som kommer utmana Trump om 4 år. Jag tror att Bernie är den enda som kan besegra Trump.

Riktigt kul att feministerna förlorade idag, man märkte i publiken hur mycket kvinnor det var som grät som ville ha sin första kvinnliga president. Jag kan garantera att det var många som röstade endast på grund av kön. Väldigt glad att de förlorade.

*nickar instämmande* speciellt ang. det där sista. Det är dessa människor som fokuserar på kön som är helt söndertvättade i hjärnan. Om någon funderade
Medlem
bezmenovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemKom
Vad kan tilltala en narcissist mer än att bli president
Glöm det där med att rädda världen.
Inte direkt en narcissist mål.
Makt, Ego, Fitta snarare.
Men framförallt MAKT.
Ju bättre han leder landet, ju mer kommer han hyllas, både nu och efter sin död.
Medlem
baggebo1s avatar
Trump när livvakter stormade ut för att skydda honom mot en misstänkt skytt:

http://www.dailystormer.com/wp-content/uploads/2016/11/2146b59c3997598274d2526e14bab55ec40102d4.jpg

Trump när han vann Florida:

https://twitter.com/nonitsem/status/796236182636130304

Fullständigt iskall.
2016-11-09, 15:47
Medlem
Biggless avatar
Förövrigt är jag jävligt glad att alla valsystem inte ser ut som de i USA. Det händer ju om och om igen att personen med mindre röster vinner. Al Gore mot Bush, Clinton mot Trump med flera. Trump blir säkert helt ok inte värre än någon annan eller bättre men valsystemet är ju så korrupt.
2016-11-09, 15:48
Medlem
Dessa personer sa att de skulle flytta ifrån USA om Trump blev vald.
http://i.4cdn.org/pol/1478702423516.jpg

Undrar om de börjat packa än?
Obama, som inte är med på listan, nämnde ju även att han och familjen tänkte flytta till Kanada.
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Och du ser möjligtvis inga möjligheter att byggherren Trump ser chansen att berika sig själv nu när han ska förnya USAs infrastruktur för 1000 tals miljarder?

Visst, men Obama sålde sig mer och billigare och hade således större skulder att återbetala.
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Killen har 3,7 miljarder dollar. Tror inte han har behov av att bli rikare än så, annat i en svensk-rödings konspirationsteorier där rikedom är ondska och alla amerikanska har penga-hybris.

Det finns problem att en president inte få ha eller vara involverad i företag. Vad som händer med Trumps företag är att de skall förmyndas av en av hans söner som inte får visa Trumps vad som händer i företaget.
2016-11-09, 15:49
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Du har uppenbarligen dålig kontakt med verkligheten.

Men du är ju inte ensam om det... hela etablissemanget reagerar som du. Ett tips: sluta tro på mainstreammedia och etablissemanget överlag. Tänk själv i stället och var kritisk. Det kommer kännas mycket bättre då och ditt självförtroende kommer växa!

Ja, de enda som blev chockade över utfallet var nog svensk media och en och annan SJW:are.

Så går det när man aldrig lämnar SVT-huset utan bara sitter och tävlar i vem som kan tycka mest lika. Noll touch med verkligheten. Och det stör mig att vinklingen kring Trump fortsätter ÄNNU. Get a clue already: Ni, media, ert åsiktsmonopol är krossat inför hela världen. Tag lärdom och ge SD en likadan behandling som alla andra partier inför 2018 så kanske ni kan undkomma en förödmjukelse DÄR.
2016-11-09, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Svensken ger inte upp. Om någon ställer sig upp och visar vägen så följer han efter. Ingen vet vart vi ska springa bara.
Ja. Vi behöver en stark ledare.

Jimmie har gjort mycket gott, men vi behöver någon som är mer karismatisk och är beredd att göra allt som krävs för att göra Sverige svenskt igen. Det går inte att undvika våld.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in