2016-11-09, 18:15
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Det var inte uppenbart överhuvudtaget. Garanterat att hon inte tagit någonting. Vad får dig att tro det?

Skönt med någon som håller med. Det var verkligen inte UPPENBART.
2016-11-09, 18:15
Medlem
mr.demons avatar
Ska Obama hålla tal nu?
2016-11-09, 18:16
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfogg
Nu tar du ut segern i förskott va? Så stor förändring lär inte detta innebära.
Jodå,kan det visst göra.
Till skillnad från Obama så har Trump en majoritet av Republikaner både i Senaten och i Kongressen.
Han kan ställa och styra som han vill,nästan.
2016-11-09, 18:16
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Är det därför som alla bankirjudar är livrädda just nu?

De vet uppenbarligen något om Donald som inte vi vet.

Tycker det är tragiskt att ni tror att han skulle på något sätt vara emot kapitalismen. Han är ju själv en fanbärare för den. Är ni verkligen så här jävla ideologiskt blinda menar du?
2016-11-09, 18:17
Medlem
MelTorments avatar
Majoriteten av det amerikanska folket röstade på Hillary Clinton:

Citat:
”Folkets röst”

Enligt bland annat New York Times har demokraten Hillary Clinton fått 47,6 procent av rösterna medan Donald Trump fått 47,5. I antal röster 59.036.741 mot 58.914.866. Trots att många poströster återstår att räkna ser alltså Clinton ut att ha vunnit den så kallade ”popular vote” med drygt 100.000 röster. Ändå är det Donald Trump som tar över världens mäktigaste ämbete.

Orsaken? Det amerikanska valsystemet, där väljarna i respektive delstat i praktiken inte röstar på kandidaterna själva, utan på ett antal elektorer. Som i sin tur utser den nye presidenten vid en formell omröstning senare i december.

http://www.svt.se/nyheter/utrikes/clinton-fick-rosterna-trump-vann

http://www.nytimes.com/elections/forecast/president
Medlem
BerraTraesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Vad säger ni inavlade WT om eran ledares kommentar?

"Att man lyckas producera två så pass usla kandidater, det skrämmer mig lite grann, säger Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson."

Vad säger du som inte är inavlad (?), bara lätt efterbliven, om det hela? Hade du hoppats på Hillary, och i sånt fall varför? Det skulle vara mycket intressant att höra din åsikt!
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Hillary tar inte benso. Hon är bara en ren psykopat och kan alltså inte känna rädsla, adrenalin eller nervositet fysiologiskt sett. Så är det med alla psykopater. De är alltid lugna som att de tagit Xanor.

Påstod att hon var på någon stimulant nu under talet.

Typiskt tjackmun, piggare än jag sett henne på mycket länge och den där fokuserade blicken.

Inget man lägger märke till om man inte har vana av vara runt personer som är påtända.
Sen var det väldigt subtilt så hon var ju inte direkt maxad.

Men kolla själv, ögonen är fokuserade, hon är väldigt pigg och uppåt.
Hade det bara varit munnen så hade jag trott att det var vanlig muntorrhet som jag sa i mitt första inlägg.

Knappast en slump att 3/4 avslöjande tecken visade sig på en gång.
Det enda som saknades var att hon pratade i 180
2016-11-09, 18:18
Medlem
TransitGlorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Känslosamt bra tal, känns som går ifrån som en vinnare trots allt. Tänk på att hon fick mest röster!

Gud ja! Och tänk på alla miljarder hon fått av vapenhandlare, diktaturer, oljebolag och andra humanister som hon säkert får behålla, trots att hon inte vann valet

Ja, Hillary är sannerligen en vinnare.
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Ska Obama hålla tal nu?

Få nu se om han fokuserar på flickor, kvinnor och drömmar..
(förväntar mig mer ifrån honom)
Medlem
Sperssons avatar
.
Varför är TV4-studion inte glada över att amerikanska folket nu valt sin president??

De ser helt förstörda ut i sina ansikten i direktsändning.
2016-11-09, 18:19
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Det var inte uppenbart överhuvudtaget. Garanterat att hon inte tagit någonting. Vad får dig att tro det?

Spänd blick
Stora pupiller
Flackig blick
Spända käkar
Hennes sätt att tala.
2016-11-09, 18:19
Medlem
Citat:
Sverige kommer aldrig att räddas, inte lönt att du hoppas på det. Det finns inga svenska män kvar. Men var glad över USA och utvandra ifall du vill.

Jag har ju sagt det hela tiden?
Att Sverige räddas är långt ifrån säkert, tvärtom, våra chanser är >40%.
Men hoppet lever och blev definitivt inte mindre av det här, tvärtom det här var alldeles avgörande för att hoppet i överhuvudtaget ens skulle överleva!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in