Citat:
Ursprungligen postat av
bax88
Är de Clinton News Network och sådan MSM som refererar till dessa polls så ska man nog ta dem med en nypa salt.
Jo, precis! Har länge misstänkt att de är en del av propagandan. Hörde att vissa opinionsinstitut frågade efter den yngsta röstberättigade i hushållet när de ringde runt. Det gynnar ju så klart Clinton.
Sen tror jag många blir påverkade av att se att Clinton leder hela tiden. I dag när jag kollade på CNNs nyhetssida på internet så hade de en stor Hillaryspecial där de gick igenom hela hennes liv i bilder. Mängder med söta familjebilder med Bill och dottern samt bilder när hon möter olika världsledare. Sånt påverkar ju så klart osäkra väljare som går in och läser nyheterna på valdagen innan de går och röstar. Jag är i och för sig medveten om att CNN är pro Clinton.
...sen förstår jag inte hur så många kan stödja Clinton. För mig framstår hon som en väldigt falsk och hemsk människa. Jag mår illa av att se henne. Hon påminner om en narcissistisk psykopat, något som hon förmodligen också är. Får de svarta och de fattiga verkligen det så mycket bättre med Clinton vid rodret att de är beredda att bortse från detta? Obama snackade om "Change". Det är väl precis samma skit nu som för åtta år sedan? Dom enda som borde brinna för Hillary är väl vita kvinnor i övre medelklassen; sådana som identifierar sig med henne.