2016-11-08, 15:55
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Haha nej det var ingen felcitering, jag ville skicka till dig att den personen som ansåg att Hillary var ett helgon är helt ute och cyklar, men jag misslyckades.
Hillary är satan personifierad för mig.

Jaha!

Shit happens. Blev lite grinig då jag trodde det var en fuling.

Vilket inte är så förvånande kanske med tanke på att det skulle vara ett typiskt vänsterknep att fula sig på det sättet
Medlem
destinaxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Svenska folket tror alltså att krigshotet ökar med Trump, men det är i själva verket häxan som är hotet. Det är inte bara det att hon skall jaga ut Ryssland från Syrien. Nu skall hon även svara på en eventuell rysk cyberattack med vapenmakt.

http://thehill.com/policy/cybersecurity/293970-clinton-treat-cyberattacks-like-any-other-attack

Detta är extremt farligt. Jag skulle redan våga påstå att Hillary Clinton kommer att bli den kanske farligaste presidenten som USA någonsin har haft.

Inte så konstigt när media pushar den agendan hela tiden av någon anledning. Hillarys rysshat är extremt oroväckande om hon blir president.
Medlem
Dofternas avatar
Helt underbart att USA får en så engagerad och meriterad president!
Hoppas att hon har ett gott öga till Löfven och lyssnar till hans råd.
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvosladd
Clinton vet inte ens hur en dator fungerar. Det är inget skämt, utan något jag horde i "This American Life". Hon är tydligen fruktansvärt oteknisk.

Men du har rätt i att det är viktigt att vara psykiskt och fysiskt frisk. Hillary är väl inget av det.

Om du hade läst nåt annat än bara Breitbart så hade du vetat att även Trumps hälsa är ifrågasatt. Att låta sin husläkare skriva ett juvenilt formulerat intyg på ett par minuter inger inte förtroende för hans hälsostatus.

Dessutom missar du poängen. Båda kandidater är i en ålder då allvarliga hälsoproblem kan slå ner som en blixt från en klar himmel.
2016-11-08, 15:56
Medlem
bernad_laws avatar
Räkna med massvis av varningar om inte det meningslösa tjafsandet slutar snart. "Chattigare" inlägg är till för att kommentera valet i realtid, inte för att skriva massa trams om varandra /Mod
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Är väl snarare du som inte har koll på fakta.
Du kallar Clinton för kriminell ex. Kriminell är man bara om man bevisats vara det och dömts till detta av en domstol, man är inte kriminell bara för att Trump eller lilla du tycker det…allright?
Clinton har fått sin mailaffär bedömd och blivit friad….hon har fått sin insats som utrikesminister bedömd och friats….tror även man kollat på hennes foundation och blivit friad…
Så får ju liksom vara måtta på att gå på Trumps förtalskampanjer.

Hon är väl kriminell iom att det vara olagligt att ha epost servern hemma! har man brutit mot lagen så är man väl kriminell? Att hon sen vipade den så hårt, att det inte går att bevisa att hon skickat hemliga dokument från den; och därmed kan man inte bevisa att hon gjort sig skyldig till ett brott som kräver fängelse, är en annan sak. Nu kan man bara bevisa att hon är oansvarig, slarvig och blåst, samt brutit mot lagen (men inte med fängelse på straffskalan). Tror du själv på att hon inte skickade hemliga dokument från den?

Var har du fått ifrån att man måste vara fälld i domstol för att vara kriminell, varken i Sverige eller USA är det så; strafföreläggande t.ex!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vodnic
I flera veckor nu har jag följt valet och diskuterat valet med vänner/vänner till dessa på ideella miljöpartist dagar och jag har inte hört någon som tror att Trump vinner valet. Det här är människor som älskar politik. Förstår inte att så många här tror att han har någon chans. Jag har då inte träffat någon som stöder honom. Hillary är en person som älskar människor och den här planeten. Trump älskar bara vita, men framför allt sig själv...

Så för att du och dina vänner "inte vill" att Trump ska vinna så kan han inte göra det?

Jobbar du möjligtvis på polisen med uppgift att ta fram nya armband?

Trump behöver inte ditt eller mitt stöd, han behöver stöd från folk som bor i USA.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldt101
Trumps stöd är förmodligen större än vad vi ser i undersökningarna. Och detta har vi vänstern att tacka, med deras fina hat och våld.

Så är det helt klart. Var därför jag var rätt övertygad om att SD skulle få åtminstone 11-12 % när alla opinionsföretag rapporterade 7-8 % i valet 2014. Folk vågar inte säga sin åsikt när de ringer upp en och frågar. Kan tänka mig att det på liknande sätt här[/quote]

Instämmer. Att i tysthet ha andra sympatier är inte mätbart någonstans. Se bara på Brexit och SDs framgångar vilka strider mot alla sympatimätningar.

Chocken kan bli stor i blaskorna om deras förtida jubelrop slår fel.
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Helt underbart att USA får en så engagerad och meriterad president!
Hoppas att hon har ett gott öga till Löfven och lyssnar till hans råd.

Världsräddarna! Vilket radarpar. Vilken laguppställning.
2016-11-08, 15:57
Medlem
bludderbladders avatar
Precis som i Rep primaryn är köerna till urnorna rekordlånga. Hint: inte för Häxan
Medlem
Jeff Stein, Hillaryivrare och medarbetare på vänstersajten Vox gör nu avbön på sina tidigare kommentarer kring att Clinton Foundation omöjligen använt välgörenhetspengar på ett otillbörligt sätt. Han ångrar uttalandet och medger att Clinton Foundation visst är korrupt.

https://twitter.com/JStein_Vox/status/795329368541249536
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Trump sa fitta för 11 år sen, det är mycket viktigare än att Clinton startar ett nuke war med öst och dödar oss allihop. I Sverige kanske vi klarar oss undan en nuke, men radiationen med vinden kommer bli svår att fly undan.

hennes valrörelse alltså vilket folk hon har runt sig

haha häxan hyrde jay z som stod o rappade hundra gånger värre saker och häxan ståro diggar

häxan gillar egentligen inte svarta eller mångkultur, https://www.youtube.com/watch?v=2EIZSKkkCmA

trumpt är älskad av minoriteter https://www.youtube.com/watch?v=pm8n9qVIK_8

nu ska jag be lite amen god bless don trump and the free world.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in