Ser på TV4s valvaka och för cirka 10 minuter sen runt 16:30 så intervjua den långhåriga blondinen 3 svarta kvinnliga tonåringar i en vallokal och fråga vad dom rösta på (Hillary) men när hon fråga varför så kunde ingen svara, jag vill ha tag på videon, jag gick in på tv4 för att se om jag kunde spola tillbaka men det gick inte..
Börjar man ana en lite bitter stämning i tråden? Mycket magsura uttryck och posts...
USA är ju ändå ett land som ligger långt bort, så blir det för mycket så kan det vara bättre att slänga på en trevlig film och koppla av med något gott att äta istället! För på vilket sätt skulle det amerikanska presidentvalet påverka ens eget privatliv?
Och slutresultatet kan man ändå inte göra något åt.
Ta hand om er!
Kärnvapenkrig.
Enuff said.
Du är inte så skarp va?
Ekonomi och allting annat är också några områden som påverkas
Besynnerligt att man nu får sitta och leda i SVT och inte ens bemödar sig att googla saken utan påstår att inga kändisar stödjer han. Lou Ferrigno, Jon Voight ja finns en del och det tog ca 10 sekunder att googla bara ett par namn...
Är du förvånad? Det är inte så att SVT någonsin varit opartiska.
Besynnerligt att man nu får sitta och leda i SVT och inte ens bemödar sig att googla saken utan påstår att inga kändisar stödjer han. Lou Ferrigno, Jon Voight ja finns en del och det tog ca 10 sekunder att googla bara ett par namn...
Ett flertal wrestlingstjänor stödjer också Trump, få som stödjer Clinton (ta det för vad det är).
Just nu handlar det inte i första hand om Trump som politiker utan om Trump som förlösare. Hela samhället vibrerar av lust till förändring. Att bryta dödläget. Men ett etablissemang vill ju inte förändras, det har ju utformat världen. Inte heller vill deras fårskock förändras. Och riktig förändring är ju läskigt. Det är lite som att dö. Man vet inte vad som kommer sen. Men det är också som att födas. Att pressa sig ut i en ny värld.