Citat:
Ja, där håller jag med dig. Tycker ändå Seb trots bokstavskombinationer varit stark och tydlig nog med att han går till sig själv först och att det är i första hand sin egna prestation han är sur över. Sen är ju förstås kravbilden på Seb enormt mycket högre. Han ryker framförallt på sportsliga grunder för min del.
Bjärs ryker på att han utöver är en långsam och seg mittback även totalt saknar ledaregenskaper och ryggrad.
Fadäsen med Sabah efter Kalmar matchen från Jörgens sida är så sjukt jävla pinsam, och ja, där hade Alvbåge, Bjärs, Salo, Rogne och egentligen hela ordinarie lag en möjlighet att ta på sig den matchen kollektivt. Att Jörgen så öppet och ryggradslöst sågar en tonåring för den insatsen personligen är både huvudlöst och historielöst då han måste ju ha sett att vi har gjort sådana matcher tidigare den här säsongen utan Sabah.
Den händelsen var nog den sista droppen för mig vad gäller Jörgen. Den första rann över efter Östersund borta redan.
Bjärs ryker på att han utöver är en långsam och seg mittback även totalt saknar ledaregenskaper och ryggrad.
Fadäsen med Sabah efter Kalmar matchen från Jörgens sida är så sjukt jävla pinsam, och ja, där hade Alvbåge, Bjärs, Salo, Rogne och egentligen hela ordinarie lag en möjlighet att ta på sig den matchen kollektivt. Att Jörgen så öppet och ryggradslöst sågar en tonåring för den insatsen personligen är både huvudlöst och historielöst då han måste ju ha sett att vi har gjort sådana matcher tidigare den här säsongen utan Sabah.
Den händelsen var nog den sista droppen för mig vad gäller Jörgen. Den första rann över efter Östersund borta redan.
Det var väl trevligt i Östersund? Man fick ju gratis chips på bortastå!
Jag var helt tokigt trött på JL redan innan men när han inte ställde över hela jävla laget borta mot Bajen, på plast, när den matchen låg mellan Qarabag-matcherna lackade jag fullständigt. I den matchen skulle naturligtvis typ vårt yngsta flicklag spelat (nu kommer garanterat skämt om att vi spelade som kärringar...) med tanke på läget.
Agerandet efter Kalmar borta höll på att få hela sällskapet på väg hem i de mörka skogarna att bli galna på honom. Han måste bort med sina uttalanden.
Nu var han ute och snackade om att det var skönt att vi fick svarta sifror iår, det ska han skita i att uttala sig om, hans uppgift är att vara fotbollstränare inte att snacka ekonomi. Jag blir så jävla trött på allt han tjötar om. Att han tydligen fortsatt är uppskattad bland en del (främst klackfolk) gör mig bara ännu tröttare.
Seb lär tjäna väldigt bra och det tycker jag inte han är värd så det är ytterligare en anledning till att han bör lämna.