2016-11-02, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
Det är lugnt. Men du kanske somnar

Tack bästa för snabbt svar! Somna gör jag nog inte *peppar ta i trä* men hoppas bli luuugn
Citera
2016-11-03, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skimmrar
Tack bästa för snabbt svar! Somna gör jag nog inte *peppar ta i trä* men hoppas bli luuugn
Hej behöver hjälp rätt fort jag har tagit 12mg subuxone som jag är tolerant på har gått på det varje dag i 4 månader plus 10mg imovane varje dag i 4 månader men nu tog jag 6mg ikto är det farligt med tanke på att jag knappt känner av suben har noll tolerans om inte imovane ger någon typ av tolerans må bäst !
Citera
2016-11-03, 22:06
Medlem
Om man först tar 2 mg klonazepam och 1 mg alprazolam, kommer det HELT ta udden av amfetamin som man tar 2 timmar senare?

Man brukar ju köra i omvänd ordning.
Senast redigerad av p3113 2016-11-03 kl. 22:13.
Citera
2016-11-03, 22:24
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p3113
Om man först tar 2 mg klonazepam och 1 mg alprazolam, kommer det HELT ta udden av amfetamin som man tar 2 timmar senare?

Man brukar ju köra i omvänd ordning.
Du kommer bara känna dig smått pigg, jag gör det iallafall om jag tagit habbar innan.
Citera
2016-11-03, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Du kommer bara känna dig smått pigg, jag gör det iallafall om jag tagit habbar innan.

Tack! Då var det förmodligen inte tjacket det var fel på alltså.

Vad betyder habbar?
Citera
2016-11-03, 23:09
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p3113
Tack! Då var det förmodligen inte tjacket det var fel på alltså.

Vad betyder habbar?
Benzo
Citera
2016-11-04, 00:01
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagchillarkanten
Hej behöver hjälp rätt fort jag har tagit 12mg subuxone som jag är tolerant på har gått på det varje dag i 4 månader plus 10mg imovane varje dag i 4 månader men nu tog jag 6mg ikto är det farligt med tanke på att jag knappt känner av suben har noll tolerans om inte imovane ger någon typ av tolerans må bäst !
Imovane har korstolerans med benso, så har du ätit det i 4 månader borde du ju ha lite tolerans, hur gick det?
Citera
2016-11-04, 01:45
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagchillarkanten

Är du ok? Jag tycker det låter mycket ikto. Är du tolerant även på bens?

Edit: Tror ej imovane ger mycket "skydd" mot 6mg ikto som jag trots tolerans på alpra blir mycket påverkad bara av 2 mg, utan sub till.
Senast redigerad av f30malmo 2016-11-04 kl. 01:47.
Citera
2016-11-04, 18:31
Medlem
-Zex-s avatar
Orkar verkligen inte läsa hela tråden för att finna svar, kan man tjacka medans man går på SSRI? Något skit på S men inte sertralin, typ setatrex eller nåt sånt.. Tar 50 mg/dag, kan man tjacka på det?
Citera
2016-11-04, 18:44
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Zex-
Orkar verkligen inte läsa hela tråden för att finna svar, kan man tjacka medans man går på SSRI? Något skit på S men inte sertralin, typ setatrex eller nåt sånt.. Tar 50 mg/dag, kan man tjacka på det?
Strattera?
Citera
2016-11-04, 18:47
Medlem
-Zex-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Strattera?
Cipralex
Citera
2016-11-04, 19:57
Medlem
JihadJoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Zex-
Jadå, det är lugnt. Har själv gjort det, hittade detta i en annan tråd.
HS!

Citat:
Ursprungligen postat av DeepForest
Gick på cipralex förr och körde flitigt med affe. Gick hur bra som helst.
MDMA kan man glömma dock. Ger noll effekt.

Eftersom amfetamin påverkar dopaminet och ssri påverkar/hämmar serotonin så är det lugnt. Därav den uteblivna effekten från mdma som utsöndrar serotonin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in