2018-01-22, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Vet att kombon är lugn men längesen jag körde liknande kombo.

Lyrica 300mg + en hel del gräs sen när lyrican peakar 2mg ksalol och en hel del gräs, är väl safe som fan? Inte käkat lyrica på 5år ungefär så den lär slå på fint, sen noll benzotolerans.
Synpunkter? Åsikter om när jag ska ta ksalolerna? Vet att lyrican boostar benzo samt gräset boostar båda rätt bra, men som sagt, längesen jag körde denna kombon så minnet sviker.
Ser ine hur Lyrica och cannabis skulle kunna vara skadligt i kombination. Men någon får gärna rätta mig om jag har fel. Vet inte hur din tolerans ser ut, men 300 mg brukar inte göra så mycket i russyfte, om det är det du är ute efter. Noll tolerans mot benso, så kanske 1-1.5 mg Alprazolam är bättre om du ska röka också - lätt att bli för trött. Lagom är lagom, liksom.
Citera
2018-01-22, 13:03
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ser ine hur Lyrica och cannabis skulle kunna vara skadligt i kombination. Men någon får gärna rätta mig om jag har fel. Vet inte hur din tolerans ser ut, men 300 mg brukar inte göra så mycket i russyfte, om det är det du är ute efter. Noll tolerans mot benso, så kanske 1-1.5 mg Alprazolam är bättre om du ska röka också - lätt att bli för trött. Lagom är lagom, liksom.
Har kört liknande kombos förr, flera årsen dock. Lyrica å gräs passar som handen i handsken.
Noll tolerans, minns inte om det va 225mg eller 300mg lyrica jag tog sist å rökte en fet och fick jävligt god effekt haha. Är just ksalol-biten jag funderar på, jo sant visserligen.
Citera
2018-01-22, 13:05
Bannlyst
Citat:
Har kört liknande kombos förr, flera årsen dock. Lyrica å gräs passar som handen i handsken.
Noll tolerans, minns inte om det va 225mg eller 300mg lyrica jag tog sist å rökte en fet och fick jävligt god effekt haha. Är just ksalol-biten jag funderar på, jo sant visserligen.
Testa 1 mg först och sedan kan du ju fylla på med 0.5-1 mg till om du känner för det. Helt ofarligt som jag ser det.
Citera
2018-01-22, 13:29
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Testa 1 mg först och sedan kan du ju fylla på med 0.5-1 mg till om du känner för det. Helt ofarligt som jag ser det.
Van med benzo så får se vad för dos det blir.
Ja, tycker också det. Släktingen sa samma sak.
Citera
2018-01-22, 17:22
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Vet att kombon är lugn men längesen jag körde liknande kombo.

Lyrica 300mg + en hel del gräs sen när lyrican peakar 2mg ksalol och en hel del gräs, är väl safe som fan? Inte käkat lyrica på 5år ungefär så den lär slå på fint, sen noll benzotolerans.
Synpunkter? Åsikter om när jag ska ta ksalolerna? Vet att lyrican boostar benzo samt gräset boostar båda rätt bra, men som sagt, längesen jag körde denna kombon så minnet sviker.
Inga problem på så låga doser. Jag skulle dock vänta med alpran och ta den om/när du känner att det behövs. Har du ingen tolerans mot lyrica och bra gräs kan set svänga på rejält, då kan det vara skönt att ta en xanor.
Citera
2018-01-22, 18:11
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Inga problem på så låga doser. Jag skulle dock vänta med alpran och ta den om/när du känner att det behövs. Har du ingen tolerans mot lyrica och bra gräs kan set svänga på rejält, då kan det vara skönt att ta en xanor.
Haha jotack, käkade 900mg lyrica förr och rökte en saftig, svängde skönt.
Citera
2018-01-22, 18:24
Medlem
Käkar elvanse på morgonen. Går det bra att ta 300mg lyrica senare mot eftermiddagen? Eller är det krock? Har hört lite hit o dit att det inte är bra att blanda dem tillsammans. Jag vet en polare som får både Elvanse och Lyrica utskrivet. Så vad är det som gäller? Funkar dem ihop eller inte? =)
Citera
2018-01-23, 17:38
Medlem
Jag står på klozapin, abilify och lyrica varje dag. Nu är det så att jag vill pröva E. Har googlat och hittar både bra och dåliga erfarenheter. Någon som vet?
Citera
2018-01-23, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flufftoffel
Jag står på klozapin, abilify och lyrica varje dag. Nu är det så att jag vill pröva E. Har googlat och hittar både bra och dåliga erfarenheter. Någon som vet?
Jag skulle tro att Klozapin och Abilify KRAFTIGT minskar effekten utav MDMA, dvs. du får ingen eller mycket dålig effekt. Jag skulle tro att det är farligt att blanda Abilify med MDMA också, men Klozapin har jag inte alls koll på hur den fungerar mer än att det är ett neuroleptikum.
Citera
2018-01-23, 19:38
Medlem
marleyminds avatar
Ohoj!

Kan man blanda Norspan 30mikrog/h med kokain? Plåstret brukar jag tugga, kanske en sjättedel, det får mig att bli sänkt bara det.

Mvh
Citera
2018-01-23, 20:24
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marleymind
Ohoj!

Kan man blanda Norspan 30mikrog/h med kokain? Plåstret brukar jag tugga, kanske en sjättedel, det får mig att bli sänkt bara det.

Mvh

Varför vill du blanda dom två? Kolan lär köra över Norspanet totalt
Citera
2018-01-23, 21:43
Medlem
Sqrbankens avatar
75 mg lyrica och 7,5 mg imovane? Båda apoteksvaror. Gick lite fort hos psykiatrikern och tror h*n inte hann få vetskap om att jag äter imovane.

Sett till andra doseringar i tråden är min fråga lite väl mesig antar jag men tja...jag har trots att ångestproblematik och är nojjig av mig.
Senast redigerad av Sqrbanken 2018-01-23 kl. 21:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in