2016-11-03, 17:42
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
priserna har redan flugit upp en del..
Jag sitter redo med typ 100 Peter Crouch. Ska köpa på mig massor av Joe Allens egna kort också kanske. Blir det Joe Allen som blir POTM och en SBC med spelare från Stoke (har lite andra spelare därifrån också)
Då är IWBA rik!

Om Hazard får POTM eller om det blir nåt speciellt i SBC typ "ingen engelsk spelare" Så säljer jag alla mina Crouh och resten för lägsta bin och har ändå gått plus.

BOOOM!
Citera
2016-11-03, 18:22
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Jag sitter redo med typ 100 Peter Crouch. Ska köpa på mig massor av Joe Allens egna kort också kanske. Blir det Joe Allen som blir POTM och en SBC med spelare från Stoke (har lite andra spelare därifrån också)
Då är IWBA rik!

Om Hazard får POTM eller om det blir nåt speciellt i SBC typ "ingen engelsk spelare" Så säljer jag alla mina Crouh och resten för lägsta bin och har ändå gått plus.

BOOOM!

Säker på det? Om du köpt alla för discard-pris så går du väl troligen plus, men känns som att halva communityt bunkrat Belgien och Wales och står redo att flooda marknaden. En vecka kvar bör det väl vara också...
Citera
2016-11-03, 19:00
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Säker på det? Om du köpt alla för discard-pris så går du väl troligen plus, men känns som att halva communityt bunkrat Belgien och Wales och står redo att flooda marknaden. En vecka kvar bör det väl vara också...
Ja allt köpt för discard-pris. Jo visst, denna SBC (om det ens blir någon) är svår att föruts hur den påverkar marknaden. Därför jag köpt på mig spelare för högst 350coins.

En gissning är att priserna på Stoke/Chelsea och Wales/Belgien-spelare kommer öka en del om en vecka just för att folk driver upp priserna. Sen beroende på om/hur SBC blir så kan priserna på enskilda spelare antingen gå rakt ner eller rakt upp.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-03 kl. 19:03.
Citera
2016-11-03, 19:05
Medlem
KorvkastarNs avatar
Funkar mobil appen för er andra? För mig står det bara försök senare och det har det gjort hela veckan
Citera
2016-11-03, 19:22
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veemvaare
Hittat glädjen tillbaka med denna elva http://www.futhead.com/17/squads/1919250/

Kommer aldrig mer ha en mittback som har High i attacking workrate. Radu-Chiellini-Manolas är helt sjukt bra defensivt, kör att Radu ska stanna kvar defensivt och Florenzi överlappar. Underbart lag, tips till er som har råd!
Vi har nästan likadan backlinje förutom att jag har Peres som HB. Samma målvakt tom. Håller med om workrates. Radu är grym pga. det.

Tycker Mertens är mycket bättre än Insigne. Vad har du att säga om dina 3 CM? Sugen på alla tre.
Citera
2016-11-03, 19:52
Medlem
Bästa högeryttern i Serie A? Haft Candreva nu men får inte riktigt honom att fungera så väl för mig.

Funderar även om jag skall testa någon annan istället för Khedira pga high/high workrate. Känner att jag vill ha någon defensivt lagd mittfältare med Med/High i workrate. Har Dembele på andra defensiva platsen (med/med). Alternativet där är Wanyama, funkade rätt bra men kändes lite klumpig o seg. Gjorde ändå både mål och ass för mig.

Hur är Gary Medel? Allan?

Detta laget jag kör med: http://www.futbin.com/17/squad/197989
Citera
2016-11-03, 20:48
Medlem
Jalkapallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plonkel
Så jävla underligt det här med ens egna form. Att man går från att vinna 10 matcher till att torska 10 bara sådär. Försöker i dom omöjliga matcherna analysera vad skillnaden är. Skillnaden i dom matcherna är att oavsett var han får bollen så finns det så många passningslägen. Som att AIn är retarderad. Det borde ju inte finnas scripting, hur vinner då den där svensken 100 av 102 matcher på FUT? Känns bara jävligt skumt. Spelade väldigt mycket FIFA 13 online och minns att när jag spelade mycket så var det helt oförklarliga svackor ibland.

Cuadrado har varit överjävlig för mig, tyvärr spelar jag bättre utan yttrar så går miste om honom

Fick Matic untradeble i början av FUT, han har nog varit min bästa spelare i alla lag jag provat. Jag tycker det är extremt viktigt med en bollvinnare på mitten.
Citera
2016-11-03, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Bästa högeryttern i Serie A? Haft Candreva nu men får inte riktigt honom att fungera så väl för mig.

Funderar även om jag skall testa någon annan istället för Khedira pga high/high workrate. Känner att jag vill ha någon defensivt lagd mittfältare med Med/High i workrate. Har Dembele på andra defensiva platsen (med/med). Alternativet där är Wanyama, funkade rätt bra men kändes lite klumpig o seg. Gjorde ändå både mål och ass för mig.

Hur är Gary Medel? Allan?

Detta laget jag kör med: http://www.futbin.com/17/squad/197989

Cuadrado. 100%
Citera
2016-11-03, 22:02
Medlem
fan man skulle investerat i IF Sule igår..gick enkelt o få hem för 11-11,5k bin..nu ligger billigaste på 14k..sjukt bra kort för det priset
Citera
2016-11-04, 01:55
Medlem
Kan man gå med i weekend League om man spelar i division 1? Kom precis till division 2.
Citera
2016-11-04, 06:15
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acmilan87
Kan man gå med i weekend League om man spelar i division 1? Kom precis till division 2.

Om jag förstått det rätt så måste du vinna div 2, gå upp till div 1 eller hålla din plats i div 1. Det räcker alltså inte bara att ha vara i div 1 utan du måste även spela klart en säsong.

Gjorde ett sent försök igår för att kvala in i Weekend League. Brukar alltid kolla vilken arena det ska liras på innan bortamatcher, men missade detta inför finalen. Lirade på BC Place Stadium, fyfan vilken arena. Skuggan var klart den värsta på spelet. Nu vann jag visserligen finalen ändå, men ser ni den arenan så backa ut direkt! Klart sämsta jag upplevt på spelet.

Gött med förlängd WL förresten. Kan man kasta sig på det redan ikväll!
Citera
2016-11-04, 09:11
Medlem
Värt att köpa 25k pockena som kom igår ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in