2016-11-25, 16:12
Medlem
Planerar kpa PS4. Ngon som kan svara p om man kan ta med sitt lag/pengar frn PS3-"klubben" p FIFA17 till PS4 FIFA17?
Citera
2016-11-25, 16:25
Medlem
En SBC ute sedan en halvtimme eller s. En timme p sig att klar s nog inte lngt kvar. Gr att fixa billigt, vrt det. Ett pack med 12 rare items. Kul med SBC dr man kan anvnda Vilks spelare man vill s lnge man klarar kriterierna. Inga speciella ligor eller lag som fr priserna stig i taket. Fr man va lite kreativ.
Citera
2016-11-25, 16:29
Medlem
Ngon annan som ALDRIG kan sl lga inlgg pga input lag nr man spelar online??
Citera
2016-11-25, 16:30
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Fr ni andra fram pilen eller r mitt spel cp?
Kan vara fel men s jag har frsttt det r det meningen att du inte ska se pilen i onlinespel, allts det r ngot "fel" om den syns.
IMO helt klart bttre s d det r vldigt enkelt att gra ml d pilen syns.

Distinho frsk med en hrd markpass (R1+X, ps4) istllet. Fungerar ungefr lika bra som markinlgg men gr betydligt snabbare att utfra.
Senast redigerad av mikki1102 2016-11-25 kl. 16:33.
Citera
2016-11-25, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
En SBC ute sedan en halvtimme eller s. En timme p sig att klar s nog inte lngt kvar. Gr att fixa billigt, vrt det. Ett pack med 12 rare items. Kul med SBC dr man kan anvnda Vilks spelare man vill s lnge man klarar kriterierna. Inga speciella ligor eller lag som fr priserna stig i taket. Fr man va lite kreativ.
Precis, de hr r ultimat! Finns s mnga olika lsningar s ingen kan sitta och dra upp priserna. Hoppas det fortstter s hela kvllen!
Citera
2016-11-25, 16:47
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Precis, de hr r ultimat! Finns s mnga olika lsningar s ingen kan sitta och dra upp priserna. Hoppas det fortstter s hela kvllen!
Frskt med typ 10 olika kombinationer. I alla lag r priserna snordyra...
Citera
2016-11-25, 16:47
Medlem
Kr 4-3-1-2

Modric- n'zonze if

Tips p vem man kan kpa bredvid p cm?
Citera
2016-11-25, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Frskt med typ 10 olika kombinationer. I alla lag r priserna snordyra...
Jag gjorde Feyenoord och Stoke. De jag kpte 10 min efter den kom ut var inte dyra.
Citera
2016-11-25, 16:52
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

Absolut. Men uppenbarligen r jag jvligt okreativ. Hittade en lsning p den SBC jag ville ha, spelaren jag behvde fr att komplettera den - Micah Richard - kostade 1800 coins. Normalt ligger han p 750. Att priset dragit ivg mste ju bero p att fler n jag behver den fr att komplettera just denna SBC.

Orkade inte fnula p en annan lsning med tanke p tidspressen. Och fick sjlvklart bara skrp i packet. Men men... Jag krde allts Championship + PL fr att lsa den, dr jag hade mnga spelare. Knappast mest originella ligorna tippar jag, men det var som sagt tidspress.
Citera
2016-11-25, 16:55
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Om pilen kommer fram s kommer ven din motstndare se den vilket sklart inte r s bra. Det r meningen att du ska lra dig skjuta utan s det r bara att va i frdighetsvningarna.

r det s??!
Varfr finns pilen ibland och ibland inte d?
Citera
2016-11-25, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
r det s??!
Varfr finns pilen ibland och ibland inte d?

Under alla straffar (mnga) jag ftt imot mig har jag ALDRIG sett ngon pil, och jag r uppe i snart 500 matcher, och dom gnger (mnga) jag haft en pil har jag bara kunnat trycka skottknappen och lta pilen vara mitt i ml.. Varfr, om man nu ser pilen, str man inte kvar mitt i ml nr det uppenbarligen dr jag drar en tfjuttare? Tror inte de alls stmmer
Citera
2016-11-25, 17:06
Medlem
KorvkastarNs avatar
Knns bra, snart brnt 12k points och inte ftt en jvla spelare ver 5k.. kpt 2st 50k packs, 2st 45k packs och 3 st 55k packs och nada knns som att det r bttre odds p att kra 7,5k packs eftersom man kan ppna fler
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in