2016-11-03, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om man "tillåter" tillräckligt många skilda ljud, störningar, ord etc att tolkas som signaler så kommer man givetvis till slut alltid kunna peka ut något valfritt som ett tecken från Säpo eller storebror eller vad man nu tror på.
Hur långt tidsspann man accepterar och antalet skilda "signaler" som tolkas som tecken blir ju avgörande här - en del verkar ju t.o.m. ta för givet att känslor som exempelvis olust, stickningar, värmekänsla, köldkänsla etc - dvs sådant som kan vara psykosomatiskt framkallat - är signaler.

Skulle du själv kunna förutspå att om du exempelvis säger SÄPO så kommer det inom 3 sekunder att bubbla i handfatet - ja då skulle du absolut fånga mitt intresse, men om det handlar om att det inom 30 sekunder kommer komma något som du i efterhand kan tolka som en signal - ja då faller det rätt platt...
Nu hör bubblande i handfatet inte till de vanligaste markeringarna. Men om jag t.ex. sitter på jobbet och samtalet kommer in på något de teman jag nämnde, så kan jag definitivt förutsäga deras markeringar med tillräckligt hög träffsäkerhet för att du skulle låta dig övertygas.
Citera
2016-11-03, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Efter som du skriver nu om GS så sätt på ljudinspelaren på telefon . Om du får med oljud så spara tiden och ljudklippet och döp klippet till tex nummer för inlägget du precis gjort. Även om de slutar om de har koll på din dator så är mycket vunnet på få tex sova lugnt.

Det tipset var bra. Tack!
Citera
2016-11-03, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MattiasGalli
Nu hör bubblande i handfatet inte till de vanligaste markeringarna. Men om jag t.ex. sitter på jobbet och samtalet kommer in på något de teman jag nämnde, så kan jag definitivt förutsäga deras markeringar med tillräckligt hög träffsäkerhet för att du skulle låta dig övertygas.

Jag håller helt med dig. De använder ofta sådana här typer av markeringar och de går att förutsäga.
Citera
2016-11-03, 12:26
Medlem
Det finns ju kriminella invandrargäng i Sverige som också använder gang stalking som ett maktmedel. De önskar ha våldsmonopol i förorterna och därför så söker de efter "golare", d.v.s. människor som söker hjälp hos Polisen, så att de kan ta Polisens våldsmonopol till sig själva.

Det är därför viktigt att laglydiga medborgare organiserar sig i förorterna. Ifall någon är nyinflyttad i en förort. Då är det otroligt viktigt att snabbt förstå att Polisen oftast inte kan hjälpa dig. Det enda som blir kvar då är att organisera sig med laglydiga medborgare och söka en bättre plats att bo på.
I förorterna så utkristalliseras människans behov som tvättstuga, matinköp, studier/arbete. Därför att sådana tekniska leksaker som finns är inget värda när man har att göra med kriminella gäng som ofta är från mellanöstern.
Senast redigerad av anonym16 2016-11-03 kl. 12:30. Anledning: utökning
Citera
2016-11-03, 12:32
Medlem
Vad de också har satt i system att göra är att använda väderleksmetaforer som ett slags kodat språk när de egentligen pratar om hur de upplever mig i förhållande till dem.

Soligt, varmt, osv = Nu upplever vi att du inte protesterar för mycket, nu accepterar du vår "hjälp" och att vi har kontrollen, och nu struntar du i att klaga över medföljande obligatoriska trakasserier. Detta är bra i deras ögon, så då är det "fint väder".

Mulet, regnigt, kallt, osv = Tvärtom i förhållande till ovan exempel. "Dåligt väder" för dem.
Senast redigerad av rosalotus 2016-11-03 kl. 12:39.
Citera
2016-11-03, 18:20
Bannlyst
Visst förekommer detta, kan skriva under på vartenda ord rosalotus beskriver. Att de lyckats infiltrera varenda samhällsinstitution som varit ämnad att hjälpa, för att ha närhet till sina bytesdjur.

Vad är dom då? Själv tror jag de är en utomjordisk svamplivsform som kommit till jorden och tagit form i parasitinfektionen toxoplasma gondii. De livnär sig på stresshormoner och har använt djur och människor som värddjur och kommunicerar genom "group mind". En frekvenskommunikation som blivit mer och mer effektiv genom teknikens utveckling men bottnar i elektricitet.

Genom psykologin har de effektiviserat sin strategi för att identifiera potentiella byten och på samma gång avffärda deras offers teorier genom att förklara dem som vanföreställningar.
De har blandat ihop diagnoser med varandra för att bli svårare att identifiera. Psykopater har inga problem med sina chefer, absolut inga problem med att härma empati så det känns genuint.
Medan en aspergare målas ut som psykopat utan empati och problem med sina chefer.

Ofta tittar den egentliga människan fram men när all hennes energi kramats ur slutar det med psykos och död.

Tråkigast är väl när det dåliga vädret gått över till storm och man blivit target for destruction.
Glöm inte bort mig. 1981 - 2016.
Senast redigerad av messengeroflove 2016-11-03 kl. 18:28.
Citera
2016-11-03, 18:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Berätta!
Kan du alltså säga nåt i stil med "Bolibompa" så vet du att det inom 4 sekunder kommer välta en blomkruka i fönstret, eller om du säger "Mullenu" så kommer det ofelbart börja dunsa i väggen inom 3 sekunder? Är det så exakt?
Eller är det mer i stil med att om du säger "Snuffe" så kommer någon på kontoret börja prata något som du tolkar som dubbelspråk eller harkla sig eller hosta eller titta konstigt på dig inom 2 minuter?
Citera
2016-11-03, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Berätta!
Kan du alltså säga nåt i stil med "Bolibompa" så vet du att det inom 4 sekunder kommer välta en blomkruka i fönstret, eller om du säger "Mullenu" så kommer det ofelbart börja dunsa i väggen inom 3 sekunder? Är det så exakt?
Eller är det mer i stil med att om du säger "Snuffe" så kommer någon på kontoret börja prata något som du tolkar som dubbelspråk eller harkla sig eller hosta eller titta konstigt på dig inom 2 minuter?
Om något av de teman jag nämnde berörs så kommer det nästan undantagslöst en markering. Och inte inom fem minuter utan direkt efteråt. Ser jag på en film och någon säger något av det vanliga de vill markera, t.ex. "Betala eller dö" knäpper det direkt i TV:n. Läser jag en bok och en mening lyder "Vi måste försöka lösa det här tillsammans" eller liknande, kan jag räkna med att det knäpper i någon av hemelektroniken, en surfplatta ger ljud ifrån sig eller liknande.

Sitter jag på jobbet och skriver något i stil med "Pengarna måste fram" (vilket jag gör i mitt jobb som ekonom) kan jag räkna med att någon av de vanliga personerna omkring mig hostar högt eller harklar sig på det vanliga, extremt övertydliga sättet. Det är alltså inte frågan om vanliga småharklingar, typiska förkylningshostningar eller så. Det är frågan om mycket tydliga markeringar. Och det är definitivt inte slumpvis. Det händer när jag på något sätt kommer i beröring med något av de teman jag nämnde. Och det händer varje dag.
Citera
2016-11-03, 19:15
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Ja det är ganska märkligt att sådana ljud uppstår så ofta i samband med att någon säger något på gemenskaps-temat. Sitter jag i köket bubblar det i avloppet. Sitter jag i vardagsrummet knäpper det från TV:n. Är jag utomhus är det nån som tutar. Och det är alltid vid förutsägbara tillfällen.

Hehe. Nja. Backa bandet. Om du vill undersöka dessa saker på riktigt måste du föra ett gediget protokoll. Vad man gör är att man antecknar alla dessa ljud när de uppstår, både när någon säger något och när någon inte säger något. Du bör också anteckna när någon säger något, men inga ljud följer. Om kategorin "ord tätt följt av ljud" skjuter i höjden så kan vi åtminstone börja diskutera saken.

Det optimala vore ju så klart om du överlät uppgiften åt någon opartisk, men det skulle ju GS:arna få kännedom om och följaktligen sabotera undersökningen. Dessutom vet de rimligtvis också vad som skrivs på Flashback, så även om du skulle försöka kartlägga fenomenet skulle säkert mönstren upphöra. Sorry att jag brände den bron för dig.
Citera
2016-11-03, 19:17
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Läser jag en bok och en mening lyder "Vi måste försöka lösa det här tillsammans" eller liknande, kan jag räkna med att det knäpper i någon av hemelektroniken, en surfplatta ger ljud ifrån sig eller liknande.

Hur menar du nu ? En kamera som följer dina ögonrörelser och en bakom dig som ser vilken sida du är på i boken ?

Måste till en massa kameror i sådana fall , och datorer som ser till att sända signaler till det ena efter det andra automatiskt.
Citera
2016-11-03, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EddieCabot
Hehe. Nja. Backa bandet. Om du vill undersöka dessa saker på riktigt måste du föra ett gediget protokoll. Vad man gör är att man antecknar alla dessa ljud när de uppstår, både när någon säger något och när någon inte säger något. Du bör också anteckna när någon säger något, men inga ljud följer. Om kategorin "ord tätt följt av ljud" skjuter i höjden så kan vi åtminstone börja diskutera saken.

Det optimala vore ju så klart om du överlät uppgiften åt någon opartisk, men det skulle ju GS:arna få kännedom om och följaktligen sabotera undersökningen. Dessutom vet de rimligtvis också vad som skrivs på Flashback, så även om du skulle försöka kartlägga fenomenet skulle säkert mönstren upphöra. Sorry att jag brände den bron för dig.
Du sätter fingret på en viktig punkt, nämligen det försprång Säpo alltid har. Genom att de övervakar mig 24 timmar om dygnet kan de se allt jag gör, även sådant jag gör för att avslöja deras verksamhet. Och de är inte dummare än att de anpassar sig efter det, till nackdel för mig när jag ska försöka bevisa trakasserierna för någon utomstående. Och dessa utomstående verkar aldrig förstå detta. "Jag hör ingenting. Jag märker inget särskilt. Är du säker på att du inte inbillar dig?" blir deras svar.
Citera
2016-11-03, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Hur menar du nu ? En kamera som följer dina ögonrörelser och en bakom dig som ser vilken sida du är på i boken ?

Måste till en massa kameror i sådana fall , och datorer som ser till att sända signaler till det ena efter det andra automatiskt.
Ja, det är väl så det går till. De har en massa kameror. Tyvärr verkar det här vara ganska enkelt för dem, det är ingen avancerad teknik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in