Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Du skulle ju då ljudet/ störningen uppträtt, kunna ta mobilen och filma boken och ordet i boken.
Visst, men en kritisk betraktare kommer att säga att jag hittar på. Det duger inte till att övertyga nån som inte redan tror på mig.
Citat:
Detta låter alldeles för avancerat, att var som helst i lägenheten kunna fånga då du läser ett ord, om inte du spärrar upp ögonen varje gång eller gör något annat då du läser de orden.
Nu sker det för det mesta i sovrummet eller köket, eftersom det oftast är där jag läser. Men det har hänt på andra ställen också. Det är tyvärr inte särskilt avancerat. Tekniken för att fånga upp ögonrörelser är ganska enkel.
Citat:
När började detta med störning då du läste , sade, hörde ett ord ? Har det lästa orden alltid, blivit pikat / stört med som de hörda eller sagda ? ( startade det samtidigt eller blev det mer och mer avancerat så som snudd på tankeläsning som detta ? )
Minns inte när det hände första gången faktiskt. Det blev värre i och med att jag blev mer kritiskt inställd till Säpo. Och det blev jag i takt med att jag avslöjade deras lögnaktiga good cop/bad cop-dikotomi som falsk.
Citat:
Stod du på medicinen då och har den biverkningar förutom gungningar ?
Medicinen har en del biverkningar. Men ingen av dem hör ihop med störningarna jag utsätts för.
Citat:
Bra !!!
Har du fotat/filmat / spelat in någon som hostat , stressat dig och sagt att JO kan få bilder/ ljudinspelningar på dem ? Du hade foton på dessa ?
Vid någon eller några av anmälningarna har jag skrivit att jag har bevis på att trakasserier förekommer och att jag vill att de kontaktar mig innan en eventuell nedläggning av anmälan, så att jag kan presentera min bevisning. Det har inte väckt något intresse från deras sida. De har lagt ner utredningarna utan att fråga vad jag har för ytterligare bevis.
Citat:
Du känner till att folk som blir stressade/ besvärade/nervösa etc kan börja hosta/ rensa luftvägarna ? morgon luft med mycket fukt i kan få folk att hosta ( tänkte om det var på väg till jobbet , då rökhosta etc också kan göra sig påmint ).Du kan ju vara så pass vaksam så även oskyldiga kan tro att något är fel och börja harkla sig. Att hosta är ju en vanlig "sed" att få någon att vakna till eller visa att man inte är ensam , så du behöver visa på regelbundenheten etc för att få någon att åtminstone googla på personerna du säger förföljer dig.
Jo visst, men det här händer på alla möjliga ställen. På jobbet, på bussen, på stan etc. Det rör sig inte om några missförstånd, så mycket är tydligt.