Citat:
Ursprungligen postat av
MattiasGalli
Riktigt så går det inte till, men det är inte så långt borta. Att göra så att hemelektronik ger ett knäppande ljud ifrån sig är enkelt. Det är bara en kondensatorurladdning. Och det är inte bara knäppande ljud. Det händer att de stänger av min kaffekokare, surfplattor ger ifrån sig sina typiska ljud osv. Och alltid vid förutsägbara tillfällen. När du säger att du hört bilar som tutar så har du säkert rätt, men kan du förutsäga när bilar i din närhet kommer att tuta? Det är inte i trafiksituationer jag pratar om, utan när du befinner dig i parker, går på stan osv. Du kan garanterat inte förutsäga när du ska höra tutningar, kraftiga hostningar från någon i närheten osv. Det kan jag.
Min första tanke då jag läste var att du har skenat i väg totalt där med avloppet, men om de tex slutat banka i väggar och tutat utanför , ringa "felnummer" mm. Så kan ju avloppet vara något om du nu vet att avloppet fungerar så även då grannar spolar , en sak som de kan få dig att reagera på genom att med buggning höra och se vad du gör.
De vet att människor ser och märker mönster så om du haft tutningar och hostningar då du går ut för att de ska driva med dig och använder ett par grejer du gör , tex har en blå jacka på dig så hostar de och har du en mörk på dig så tutar de, så kan de ju banka om du dricker te och pumpa vasken om de ser/ hör att du brygger kaffe så omöjligt är det inte men låter vansinnigt dumt då man hör det utan att kopplat in vad det handlar om från början eller mina egna erfarenheter av två avlopp, och en bekräftelse första gången utav en som nämnde säpo, och har ju även erfarenhet utav nya grannar som åtminstone varit invigda i något mot mig.
Den senaste grannen som pratade om säpo etc är så lätt att se sambanden ( jag har ju spelat nollställd så man var väl ett enkelt byte som en tysk student nämnde på et ställe med flera dubbelgångare men jag såg det direkt där ) så efter ett par googligra så hittade jag berörings punkter med en person som lagt ut mitt namn på nätet , så en normalbegåvad polis hade sett det sambandet i alla fall .
Om dessa håller på med detta så är det tortyr förmodligen. Man vill ju gärna tro att man är lite forskare och i tristess försöka lösa vad de vill , men efter 10 år så måste du fatta att det inte är något att lyssna på , det är sådana fall trakasserier som låter vansinniga, just för att de ska vara svåra för andra att ta på allvar vi sådana fall. Psykisk tortyr ála droppande vattenkran, lågt och irriterande och man blir ju förbannad om man förstår att det är någon som får kranen att droppa, ett sätt att hålla folk sysselsatta med och intellektuellt förstår att det kommer ingen tro på för att sedan tröttna och skita i vad folk tycker och skriva ut det på ett anonymt forum. Så glöm det, tänk att det var grannen som spolade, bara . Eller så säger du deras trigg ord och spelar in vasken , vilket om de läser här kan strunta i nu eller börja köra random eller fortsätta och hänvisa att du går hos en läkare som givit dig en diagnos.
De kan köra dig i botten nu då de vet att de har ju satt sin namn i o m hyror av fastigheten och skulle säpo torska dit på sådana metoder så skulle många få gå om du nu inte är en storspion , massmördare , pedofil, tung knarklangare.
Men kom ihåg att fabricera inga bevis , om du hör fel och är spänd så märker ju du det om du spelar in några gånger och lyssnar på det själv. En telefon , billigaste androiden , spelar in i 12 timmar, per gång tills minnet tar slut . Se till att ha flygläget på bara , för ett sms om att fylla på kortet eller andra meddelanden och inringningar stänger ned den sekundära användningen som det tydligen är med röstinspelningen , av luren . Jag tänkte att du lät helknasig först, men du beskrev annat nu så mina odds på dig ang avloppet eller övertolkande är nu 50/50, och spelar du in ett ljud du hör men inte kan höra det på inspelningen så kan det vara fel på inspelningsapparaten eller så har du då någon fysisk eller psykisk malfunction förhoppningsvis bara för stunden men du vet att du kan tagit fel också. Men helt klart man använde hartsfiol som bus förr och allt som låter och helst otroligt använder min antagonister sig av , men jag kan inte lut amig mot att det är någon på säpo bara för 7-8 händelser ditåt , de kan vara andra som knuffar en efter en avlyssning av ett samtal till säk eller säger säpo.