2016-11-02, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Nej det är en kopia på allt annat än ett svar från JO, får någon annan upp en kopia i länken.
Klicka på länken, vänta 30 sekunder för att få tanka ner filen gratis, spara den eller öppna den. Det är en jpg-fil.
Senast redigerad av MattiasGalli 2016-11-02 kl. 13:31.
Citera
2016-11-02, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Nej det är en kopia på allt annat än ett svar från JO, får någon annan upp en kopia i länken.
Vad får du fram när du klickar på länken då?
Citera
2016-11-02, 16:09
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Detta leder ingen vart då samma personer kommer med samma negativa kommentarer och oavsett i vilken form av ( Bevis ) man skulle lämna så skulle inte detta vara tillräckligt!

Det där är rent skitsnack. Skaffar du riktiga bevis så är det självklart tillräckligt. Du hävdar ju t.ex att polisen förgiftar din mat. Se till att skicka maten på analys och visa upp analysrapporten så tror vi på dig.

Men jag misstänker att du då i stället kommer säga att de som testar maten är med i konspirationen. Eller att det handlar om ett super-hemligt gift som inte går att analysera. Eller att just den maten inte var förgiftad men all annan mat är det.
Citera
2016-11-02, 18:50
Medlem
Ett bra sätt att mäta en teoris giltighet är att göra förutsägelser. Nyss satt jag med min dotter i köket. Hon sjöng nån låt med refrängen ”tillsammans gör vi det bra” eller nåt liknande. Min första tanke var att nu kommer Säpo att markera på något sätt. Mycket riktigt, sekunden efteråt började det bubbla vid diskhon och hela köket stank av avlopp.

De markerar alltid så fort någon yttrar något liknande. ”Vi ska göra det tillsammans” etc betyder att jag ska gå via dem för att återfå min frihet. Och deras väg är förstås dubbelspråk och att lyssna på deras råd.

Det är ganska vanligt att de markerar genom att pumpa och trixa med avloppssystemet. Använder man en avloppspump i en lägenhet börjar det bubbla i de närmast liggande lägenheterna, eftersom lägenheternas avlopp är förbundna i fastigheten. Jag är alltid orolig för att någon ska säga något om pengar, gemenskap eller annat vid matbordet. Det är ett nästan säkert sätt att framkalla ett bubblande i avloppet med efterföljande stank av förruttnelse.
Citera
2016-11-02, 20:35
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MattiasGalli
Ett bra sätt att mäta en teoris giltighet är att göra förutsägelser. Nyss satt jag med min dotter i köket. Hon sjöng nån låt med refrängen ”tillsammans gör vi det bra” eller nåt liknande. Min första tanke var att nu kommer Säpo att markera på något sätt. Mycket riktigt, sekunden efteråt började det bubbla vid diskhon och hela köket stank av avlopp.

De markerar alltid så fort någon yttrar något liknande. ”Vi ska göra det tillsammans” etc betyder att jag ska gå via dem för att återfå min frihet. Och deras väg är förstås dubbelspråk och att lyssna på deras råd.

Det är ganska vanligt att de markerar genom att pumpa och trixa med avloppssystemet. Använder man en avloppspump i en lägenhet börjar det bubbla i de närmast liggande lägenheterna, eftersom lägenheternas avlopp är förbundna i fastigheten. Jag är alltid orolig för att någon ska säga något om pengar, gemenskap eller annat vid matbordet. Det är ett nästan säkert sätt att framkalla ett bubblande i avloppet med efterföljande stank av förruttnelse.

Å fan - har säpo har monterat in avloppsbubbel-teknik. Spännande...

Jag har en liknade story: Jag satt och tänkte att GS inte förekommer och helt plötsligt så startar hissen. Det är Säpos sätt att tala om för mig att jag tänkte rätt och det är på så sätt jag vet att GS inte förekommer.
Citera
2016-11-02, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Å fan - har säpo har monterat in avloppsbubbel-teknik. Spännande...

Jag har en liknade story: Jag satt och tänkte att GS inte förekommer och helt plötsligt så startar hissen. Det är Säpos sätt att tala om för mig att jag tänkte rätt och det är på så sätt jag vet att GS inte förekommer.
Det räcker med att en av grannarna pumpar i sitt avlopp för att det ska börja bubbla i mitt. Det rör sig nog inte om nån teknik de monterat in.

Ja det är ganska märkligt att sådana ljud uppstår så ofta i samband med att någon säger något på gemenskaps-temat. Sitter jag i köket bubblar det i avloppet. Sitter jag i vardagsrummet knäpper det från TV:n. Är jag utomhus är det nån som tutar. Och det är alltid vid förutsägbara tillfällen.
Citera
2016-11-02, 21:47
Medlem
madtops avatar
Citat:
Det räcker med att en av grannarna pumpar i sitt avlopp för att det ska börja bubbla i mitt. Det rör sig nog inte om nån teknik de monterat in.

Ja det är ganska märkligt att sådana ljud uppstår så ofta i samband med att någon säger något på gemenskaps-temat. Sitter jag i köket bubblar det i avloppet. Sitter jag i vardagsrummet knäpper det från TV:n. Är jag utomhus är det nån som tutar. Och det är alltid vid förutsägbara tillfällen.

Så grannarna sitter och lyssnar på dig 24/7 och så fort du säger "tillsammans" så slänger de sig fram till diskbänken och spolar? Verkar vara ett tråkigt jobb, hoppas de får bra betalt.

TV'n då? Har Säpo monterar in den senast göra-knäppningar-tekniken i den? Kanske något med skalärvågor?

Och det där med att det tutas känner jag igen. Jag hörde det flera gånger idag.
Citera
2016-11-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Så grannarna sitter och lyssnar på dig 24/7 och så fort du säger "tillsammans" så slänger de sig fram till diskbänken och spolar? Verkar vara ett tråkigt jobb, hoppas de får bra betalt.

TV'n då? Har Säpo monterar i den senast göra-knäppningar-tekniken i den?

Och det där med att det tutas känner jag igen. Jag hörde det flera gånger idag.
Riktigt så går det inte till, men det är inte så långt borta. Att göra så att hemelektronik ger ett knäppande ljud ifrån sig är enkelt. Det är bara en kondensatorurladdning. Och det är inte bara knäppande ljud. Det händer att de stänger av min kaffekokare, surfplattor ger ifrån sig sina typiska ljud osv. Och alltid vid förutsägbara tillfällen. När du säger att du hört bilar som tutar så har du säkert rätt, men kan du förutsäga när bilar i din närhet kommer att tuta? Det är inte i trafiksituationer jag pratar om, utan när du befinner dig i parker, går på stan osv. Du kan garanterat inte förutsäga när du ska höra tutningar, kraftiga hostningar från någon i närheten osv. Det kan jag.
Senast redigerad av MattiasGalli 2016-11-02 kl. 21:58.
Citera
2016-11-03, 00:36
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Riktigt så går det inte till, men det är inte så långt borta. Att göra så att hemelektronik ger ett knäppande ljud ifrån sig är enkelt. Det är bara en kondensatorurladdning. Och det är inte bara knäppande ljud. Det händer att de stänger av min kaffekokare, surfplattor ger ifrån sig sina typiska ljud osv. Och alltid vid förutsägbara tillfällen. När du säger att du hört bilar som tutar så har du säkert rätt, men kan du förutsäga när bilar i din närhet kommer att tuta? Det är inte i trafiksituationer jag pratar om, utan när du befinner dig i parker, går på stan osv. Du kan garanterat inte förutsäga när du ska höra tutningar, kraftiga hostningar från någon i närheten osv. Det kan jag.

Min första tanke då jag läste var att du har skenat i väg totalt där med avloppet, men om de tex slutat banka i väggar och tutat utanför , ringa "felnummer" mm. Så kan ju avloppet vara något om du nu vet att avloppet fungerar så även då grannar spolar , en sak som de kan få dig att reagera på genom att med buggning höra och se vad du gör.

De vet att människor ser och märker mönster så om du haft tutningar och hostningar då du går ut för att de ska driva med dig och använder ett par grejer du gör , tex har en blå jacka på dig så hostar de och har du en mörk på dig så tutar de, så kan de ju banka om du dricker te och pumpa vasken om de ser/ hör att du brygger kaffe så omöjligt är det inte men låter vansinnigt dumt då man hör det utan att kopplat in vad det handlar om från början eller mina egna erfarenheter av två avlopp, och en bekräftelse första gången utav en som nämnde säpo, och har ju även erfarenhet utav nya grannar som åtminstone varit invigda i något mot mig.
Den senaste grannen som pratade om säpo etc är så lätt att se sambanden ( jag har ju spelat nollställd så man var väl ett enkelt byte som en tysk student nämnde på et ställe med flera dubbelgångare men jag såg det direkt där ) så efter ett par googligra så hittade jag berörings punkter med en person som lagt ut mitt namn på nätet , så en normalbegåvad polis hade sett det sambandet i alla fall .

Om dessa håller på med detta så är det tortyr förmodligen. Man vill ju gärna tro att man är lite forskare och i tristess försöka lösa vad de vill , men efter 10 år så måste du fatta att det inte är något att lyssna på , det är sådana fall trakasserier som låter vansinniga, just för att de ska vara svåra för andra att ta på allvar vi sådana fall. Psykisk tortyr ála droppande vattenkran, lågt och irriterande och man blir ju förbannad om man förstår att det är någon som får kranen att droppa, ett sätt att hålla folk sysselsatta med och intellektuellt förstår att det kommer ingen tro på för att sedan tröttna och skita i vad folk tycker och skriva ut det på ett anonymt forum. Så glöm det, tänk att det var grannen som spolade, bara . Eller så säger du deras trigg ord och spelar in vasken , vilket om de läser här kan strunta i nu eller börja köra random eller fortsätta och hänvisa att du går hos en läkare som givit dig en diagnos.

De kan köra dig i botten nu då de vet att de har ju satt sin namn i o m hyror av fastigheten och skulle säpo torska dit på sådana metoder så skulle många få gå om du nu inte är en storspion , massmördare , pedofil, tung knarklangare.

Men kom ihåg att fabricera inga bevis , om du hör fel och är spänd så märker ju du det om du spelar in några gånger och lyssnar på det själv. En telefon , billigaste androiden , spelar in i 12 timmar, per gång tills minnet tar slut . Se till att ha flygläget på bara , för ett sms om att fylla på kortet eller andra meddelanden och inringningar stänger ned den sekundära användningen som det tydligen är med röstinspelningen , av luren . Jag tänkte att du lät helknasig först, men du beskrev annat nu så mina odds på dig ang avloppet eller övertolkande är nu 50/50, och spelar du in ett ljud du hör men inte kan höra det på inspelningen så kan det vara fel på inspelningsapparaten eller så har du då någon fysisk eller psykisk malfunction förhoppningsvis bara för stunden men du vet att du kan tagit fel också. Men helt klart man använde hartsfiol som bus förr och allt som låter och helst otroligt använder min antagonister sig av , men jag kan inte lut amig mot att det är någon på säpo bara för 7-8 händelser ditåt , de kan vara andra som knuffar en efter en avlyssning av ett samtal till säk eller säger säpo.
Citera
2016-11-03, 01:05
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:

Alltså du är psykotisk. Jag har upplevt liknande och är väl införstådd med att det känns som en positiv kick, de där sammanträffandena. Sådant enkelt som att solen plötsligt lös upp samtidigt som jag hörde en låtslinga och liknande tog min hjärna in ibland som en energikick utan dess like. Jag visste dock hela tiden att jag var sjuk och har blivit frisk genom att sluta underhålla sjukdomen. Det är inte något att skämmas över, att hjärnan blir sjuk är mer otur än annat för en. Men man måste kämpa emot och stimulera andra kopplingar. Sitter du hela dagarna och låter din sjukdom leda dig, kommer du för alltid gå sjuk. Jag blev också omedelbart bättre av vitaminer och mineraler samt Omega. Jag rekommenderar dig att genast införskaffa sådant och ta tillskott. Att du pendlar mellan eufori, vrede och rädsla slår jag vad om. Jag hade kunnat ge dig råd när jag var sjuk, antagligen vad som gjorde min prognos god. Insikt. Annars hade jag nog rest världen runt och predikat undergång eller liknande.

Det betyder ingenting, allt det där. Se till att sova och äta istället. Du är sjuk oavsett vad du själv vill tro.

Det här är ju inte något psykologi forum men jag inser att det är andra människor likgiltigt, vad de utsätter andra för. Förutom när de sedan dömer någon på resultaten. Ändå det jag gjort i mitt liv, är mer gott än de flesta andra har åstadkommit. Priset för det var utsatthet. Och belöningen av det är att jag inte längre känner empati. Om någon nu har något att tycka om hur lite jag bryr mig när det gör ont hos andra i mitt liv. Välförtjänt, kan jag anse. Innan man förföljer någon, även om man gör det för att man anser sig handla efter de goda, blir konsekvenserna onda, så är man ond. Hjälteinsattser, sådana har jag själv utfört i hela mitt liv. Men bara genuina puckon förföljer och konspirerar mot någon i grupp. Om man är genomusel och feg. För det behövs inte grupper heller, det räcker med folk som är fula rakt igenom. Ynkliga personer som förtjänar all världens sorger över dem själva för vad de gör mot andra.
Citera
2016-11-03, 09:05
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Alltså du är psykotisk. Jag har upplevt liknande och är väl införstådd med att det känns som en positiv kick, de där sammanträffandena. Sådant enkelt som att solen plötsligt lös upp samtidigt som jag hörde en låtslinga och liknande tog min hjärna in ibland som en energikick utan dess like. Jag visste dock hela tiden att jag var sjuk och har blivit frisk genom att sluta underhålla sjukdomen. Det är inte något att skämmas över, att hjärnan blir sjuk är mer otur än annat för en. Men man måste kämpa emot och stimulera andra kopplingar. Sitter du hela dagarna och låter din sjukdom leda dig, kommer du för alltid gå sjuk. Jag blev också omedelbart bättre av vitaminer och mineraler samt Omega. Jag rekommenderar dig att genast införskaffa sådant och ta tillskott. Att du pendlar mellan eufori, vrede och rädsla slår jag vad om. Jag hade kunnat ge dig råd när jag var sjuk, antagligen vad som gjorde min prognos god. Insikt. Annars hade jag nog rest världen runt och predikat undergång eller liknande.

Det betyder ingenting, allt det där. Se till att sova och äta istället. Du är sjuk oavsett vad du själv vill tro.

Det här är ju inte något psykologi forum men jag inser att det är andra människor likgiltigt, vad de utsätter andra för. Förutom när de sedan dömer någon på resultaten. Ändå det jag gjort i mitt liv, är mer gott än de flesta andra har åstadkommit. Priset för det var utsatthet. Och belöningen av det är att jag inte längre känner empati. Om någon nu har något att tycka om hur lite jag bryr mig när det gör ont hos andra i mitt liv. Välförtjänt, kan jag anse. Innan man förföljer någon, även om man gör det för att man anser sig handla efter de goda, blir konsekvenserna onda, så är man ond. Hjälteinsattser, sådana har jag själv utfört i hela mitt liv. Men bara genuina puckon förföljer och konspirerar mot någon i grupp. Om man är genomusel och feg. För det behövs inte grupper heller, det räcker med folk som är fula rakt igenom. Ynkliga personer som förtjänar all världens sorger över dem själva för vad de gör mot andra.

Jag förstår din välmening , men som du säger så är detta inte ett sjuk-psykologiskt forum utan ett forum ang psykologiska metoder för att styra, kontrollera och knäcka människor.
Jag svarat utifrån att händelserna är riktiga här, men du har inte ett spår av analysering annat än din tidigare egna sjukdom i ditt inlägg.

Jag är personligen rädd för att personer med psykoser ska strunta i sina mediciner och hellre tro att de är trakasserade i o m att de läser här , men det står i första inlägget att detta handlar inte om sjukdom.

Man kan falla om kul och slå sig och få ont i ryggen och ställa frågor om det på ett forum, men om folk då svarar med psykosomatiska smärtor så blir det fel forum för sådana svar.

Ett sådant inlägg utan analys om möjligheten av trakasserier då du genast själv tolkar dig som sjuk vore bättre i ett välmenande PM .

Ha det gott.
Citera
2016-11-03, 09:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Jag förstår din välmening , men som du säger så är detta inte ett sjuk-psykologiskt forum utan ett forum ang psykologiska metoder för att styra, kontrollera och knäcka människor.
Jag svarat utifrån att händelserna är riktiga här, men du har inte ett spår av analysering annat än din tidigare egna sjukdom i ditt inlägg.

Det finns ju dock andra som har gjort analyser, vilket jag har bett dig kommentera ett antal gånger nu - men du vägrar ju befatta dig med dessa fakta trots att du själv uppenbarligen hämtar noga utvald, för dina åsikter passande, statistik och fakta från exakt samma källa... Hur tror du att du ska komma till insikt med vad som sker, eller inte sker, runtomkring dig om du kategoriskt förnekar det som är mitt framför näsan på dig?

A study from Australia and the United Kingdom by Lorraine Sheridan and David James, compared 128 self-defined victims of 'gang-stalking' with a randomly selected group of 128 self-declared victims of stalking by an individual. All 128 'victims' of gang-stalking were judged to be delusional, compared with only 3.9% of victims of individual-stalking.
https://en.wikipedia.org/wiki/Stalking
(FB) Förekommer organiserad gang stalking?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in