2016-10-26, 11:31
Medlem
en1kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Alltså är det bara jag som fått jättemånga skador i karriärläget?
Kortaste skadan är på två månader.
Jag tror jag har ungefär fem-sex spelare skadade. Och det upphör inte heller.
Ja det är ju ändå rätt så realistiskt, om man tänker så. Men nej jag har inte lika mycket med skador.
Citera
2016-10-26, 16:48
Medlem
bmwhorans avatar
Jag förbokade FIFA 17 PS4 på Webhallen och nu när jag gick in för och kolla mina beställningar så har jag fått en kod jag kunde aktivera och vart och vad är det för kod?
Citera
2016-10-26, 19:01
Medlem
Någon som kör på PS4 som vill mötas? Vill möta bra folk för att bli bättre
Citera
2016-10-26, 21:56
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en1krona
Ja det är ju ändå rätt så realistiskt, om man tänker så. Men nej jag har inte lika mycket med skador.
Mjaha, maximal otur för mitt Millwall då.
Citera
2016-10-26, 21:57
Medlem
fifa 18 is next
Citera
2016-10-27, 12:16
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en1krona

Köpte Iker Muniain till mitt lag i karriär läge och i 2 säsonger han har faktiskt varit skadad en del. Han är skadedrabbad spelare i verkligheten också.
Citera
2016-10-29, 00:09
Medlem
gollys avatar
Vann precis en tät cup-semi med 1-0. Min målvakt hade 8 räddningar och 7/7 pass i statistiken men får matchbetyget 7,5. Vad hände där?
Citera
2016-10-30, 12:11
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Alltså är det bara jag som fått jättemånga skador i karriärläget?
Kortaste skadan är på två månader.
Jag tror jag har ungefär fem-sex spelare skadade. Och det upphör inte heller.
Jag drog på mig 3 skador på en och samma match. Först blev Isco skadad och jag fick sätta in James istället och då blev ju givetvis han skadad också efter 5 min på plan. I sista minuten gick även Ramos sönder
Citera
2016-11-01, 17:16
Medlem
Om jag har en kompis hos mig med två kontroller på PS4, kan vi på något sätt köra i samma lag och möta andra online? Eller får vi köra vanliga avsparksmatcher?
Citera
2016-11-01, 17:20
Medlem
gollys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yukno
Om jag har en kompis hos mig med två kontroller på PS4, kan vi på något sätt köra i samma lag och möta andra online? Eller får vi köra vanliga avsparksmatcher?
Både online säsongslir och FUT fungerar. Du måste äga minst två PSN konton, sen är det bara att lägga till gäst innan ni söker match.
Citera
2016-11-01, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golly
Både online säsongslir och FUT fungerar. Du måste äga minst två PSN konton, sen är det bara att lägga till gäst innan ni söker match.

Aha fan vi har bara ett PSN-konto eller måste det andra ha ett PSN-konto för FIFA 17 och ha betalt den där onlineavgiften också? För han har bara på 16.
Citera
2016-11-03, 13:51
Medlem
R4hu7s avatar
Fy fan vad Renato Sanchez är awesome! Vilka jävla stats han har, tränat honom intensivt under en månads tid (tränat honom lite då och då innan) bara men ändå ökat som fan. Rekommenderar honom i karriärläge 84 OVR för mig just nu efter två säsonger där han inte är en startspelare ens pga av spelare som Thiago och Vidal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in