2016-10-22, 15:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Ingen patch från vad jag har sett. förlora du mot datorn eller online matcher?

Online känns som mina spelare inte springer som jag vill och försvararna springer ur sina positioner trots att jag inte använder dom eller contain.
Citera
2016-10-22, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Har det släppts en patch idag eller igår? Helt plötsligt förlorar jag varenda match...vad i helvete
Hade de släppts en patch hade du själv behövt patcha spelet de är inget som installeras automatiskt.
Citera
2016-10-22, 15:41
Medlem
HAZARD17s avatar
Det är förjävligt hur enkelt AIns spelare kan komma åt bollen när man själv har den. Fy fan vad tråkiga matcherna är nu. Går inte att vara nära en motståndarspelare då datorn tar bollen direkt. Enda sättet att skapa målchanser är att springa i full fart och sen slå en enkel passning typ.
Citera
2016-10-22, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Det är förjävligt hur enkelt AIns spelare kan komma åt bollen när man själv har den. Fy fan vad tråkiga matcherna är nu. Går inte att vara nära en motståndarspelare då datorn tar bollen direkt. Enda sättet att skapa målchanser är att springa i full fart och sen slå en enkel passning typ.
Fifa har inte varit bra sen Fifa 11 på PS3.
Citera
2016-10-22, 15:50
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Online känns som mina spelare inte springer som jag vill och försvararna springer ur sina positioner trots att jag inte använder dom eller contain.

Det är så ibland att man förlorar 10 matcher i rad utan anledning trots att man skapar 20 chanser på på rad.
Citera
2016-10-22, 15:54
Avslutad
Citat:
Det är så ibland att man förlorar 10 matcher i rad utan anledning trots att man skapar 20 chanser på på rad.

Yes, script 2 win.
Citera
2016-10-22, 15:57
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Yes, script 2 win.

Ja särskilt i karriär mod då är det värst. Ledde och lyckades förlora 4 matcher i rad mot skit klubbar.
Citera
2016-10-24, 06:47
Medlem
frantiks avatar
Alltså är det bara jag som fått jättemånga skador i karriärläget?
Kortaste skadan är på två månader.
Jag tror jag har ungefär fem-sex spelare skadade. Och det upphör inte heller.
Citera
2016-10-24, 07:49
Medlem
Boringjamesmilners avatar
Hade som mål att minska lönerna med 5000 en säsong, vet ni om det funkar att låna ut spelare för att få ner dem budgeten? Jag har en ökning på 40 000 hittills och är i januari nu.
Citera
2016-10-24, 13:52
Medlem
bara jag som tycker att skott och frisparkar i träningsarenan (skill games) är HELT annorlunda än när man kör online?

hur enkelt som helst att sätta skott och frisparkar i träningen men när man kör online blir skotten helt mongo på frisparkar typ 6/10 gånger känns det som, om jag tar gareth bale tex i träningsläget så kan jag sätta 10/10 frisparkar och skotten blir likadana varje gång om jag skjuter på ett visst sätt t.ex,

skjuter jag sen på exakt samma sätt med samma spelare online så varierar resultatet extremt, bollen flyger iväg utan skruv , trots att man sätter skruv på den, ibland så fungerar det någorlunda, skitskumt !

bara jag som har problemet? och har nån tips på hur man ska skjuta frisparkarna online för att dom ska fungera? ^^
Citera
2016-10-24, 14:23
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boringjamesmilner
Hade som mål att minska lönerna med 5000 en säsong, vet ni om det funkar att låna ut spelare för att få ner dem budgeten? Jag har en ökning på 40 000 hittills och är i januari nu.

Sälja några spelare då man behöver inte stora trupper när man lirar karriär läge.
Citera
2016-10-24, 16:30
Medlem
Boringjamesmilners avatar
Citat:
Sälja några spelare då man behöver inte stora trupper när man lirar karriär läge.
Jag är charlton och har 4 reserver, tänkte inte på lönerna när jag köpte Joe Gomez med 25 000 i veckan, därför jag undrar om jag kan låna ut han istället för att sälja min bästa spelare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in