2016-09-05, 15:56
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syek
Kommer FIFA 17 vara lika scriptat som FIFA10-16?
Självklart.
Citera
2016-09-05, 18:17
Medlem
bmwhorans avatar
Stämmer det att FIFA 17 Demo kommer ut snart men inte i Sverige? Kan man skapa nytt konto och ange det landet för att kunna köra spelet?
Citera
2016-09-05, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Syek
Kommer FIFA 17 vara lika scriptat som FIFA10-16?
Vad menar du med scriptat?
Citera
2016-09-05, 22:21
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notropic
Vad menar du med scriptat?

Det finns folk sommpå fullt allvar tror att matchernas resultat är bestämda innan matchen ens börjat och att om spelet vill att du ska förlorar så spelar det ingen roll om du är Barcelona och möter Östersund.
Bortförklaringar även kallat.
Citera
2016-09-05, 23:42
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Det finns folk sommpå fullt allvar tror att matchernas resultat är bestämda innan matchen ens börjat och att om spelet vill att du ska förlorar så spelar det ingen roll om du är Barcelona och möter Östersund.
Bortförklaringar även kallat.
Skulle inte säga att matcherna är förbestämda till punkt och pricka. Är däremot helt hundra på att det existerar ett script som gör sina egna spelare klart mycket sämre. Jag upplever detta nästan hela tiden i offline när jag möter datorn på FIFA men upplever det faktiskt mer på NHL.
Citera
2016-09-05, 23:50
Medlem
JoeL431s avatar
När kan man vänta sig att demo släpps?
Citera
2016-09-06, 00:17
Medlem
toalet031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
När kan man vänta sig att demo släpps?
Runt den 13 som jag skrev på sidan innan......
Citera
2016-09-06, 00:19
Medlem
toalet031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Skulle inte säga att matcherna är förbestämda till punkt och pricka. Är däremot helt hundra på att det existerar ett script som gör sina egna spelare klart mycket sämre. Jag upplever detta nästan hela tiden i offline när jag möter datorn på FIFA men upplever det faktiskt mer på NHL.
haha herregud... har spelat fifa i 7 år. Är top 50 i Sverige. Jag är bättre än dom flesta och jag har då aldrig upplevt någon scripting, bara kassa spelare som får för sig sånt skit.
Citera
2016-09-06, 00:20
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toalet031
haha herregud... har spelat fifa i 7 år. Är top 50 i Sverige. Jag är bättre än dom flesta och jag har då aldrig upplevt någon scripting, bara kassa spelare som får för sig sånt skit.
Jag spelar bara offline och upplever detta varje gång jag spelar.
Citera
2016-09-06, 01:22
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Jag spelar bara offline och upplever detta varje gång jag spelar.
Upplever också detta ganska ofta när jag spelar. Använder inte detta som bortförklaringar utan det blir verkligen en extrem skillnad precis som HAZARD17 skriver. Känns som att mina spelare blir sämre än korpspelare helt plötsligt och ingenting funkar. Spelarna tar konstiga löpningar, blir segare, slår jättekonstiga passningar etc etc.
Senast redigerad av Bert-Ljung 2016-09-06 kl. 01:24.
Citera
2016-09-06, 06:15
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Upplever också detta ganska ofta när jag spelar. Använder inte detta som bortförklaringar utan det blir verkligen en extrem skillnad precis som HAZARD17 skriver. Känns som att mina spelare blir sämre än korpspelare helt plötsligt och ingenting funkar. Spelarna tar konstiga löpningar, blir segare, slår jättekonstiga passningar etc etc.
Visst är det irriterande. Men är det inte så att fotbollsspelare inte alltid har sina bästa dagar och slår felpassar IRL?
Är det något så är det ju rätt realistiskt.
Citera
2016-09-06, 12:02
Medlem
EnLitenFryss avatar
Bugg #113 som jag gissar EA inte fixat i FIFA17:

Karriärläget. Mitt lag vinner ligan med 25 poängs marginal. Min striker vinner skytteligan. Min striker blir följaktligen utsedd till årets spelare.

I årets lag finns inte en enda av mina spelare representerade, inte heller min striker som blev årets spelare. Årets spelare inte med i årets lag då. Bra där, EA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in