Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Ann-Katrin var väldigt speciellt, hon visade inget intresse alls för killarna och det finns nog många orsaker till hennes beteende. Sedan är det nog inte helt lätt att dejta i tv heller.
Blir intressant att se om Sigrids killar kommer att ställa krav på henne och ifrågasätta hennes prioriteringar eller om de gillar läget och accepterar att hon är upptagen med annat. De som blir utvalda får ju också en bild av hur det är att bo på en gård och hur vardagen skulle kunna se ut. De märker ju hur hon varit hittills och det känns som kan vara läge att de också får säga sitt.
Det känns som att dem Per valt ut också är väldigt olika. Annelie tar ju mycket plats och är väldigt framåt medan de andra verkar lite mer tystlåtna och försiktiga. Kanske inte är så lätt att ta plats när Annelie är så på hela tiden. Får en känsla av att Per föredra någon som är mer lugn men som samtidigt är positiv och har humor, ungefär som han själv. Känns som hon blev övertalad att söka och kan man ju fråga sig hur seriös hon egentligen är?
Nej jag tror inte Ann-Katrin kan visa intresse för nåt annat än sig själv, sina kor och bror.
Ja det tycker jag med och jag hoppas verkligen att Sigrids killar kommer hoppa på henne med krav på ändring av hennes beteende. Jag tycker inte dem ska gilla läget med att hon har annat hela tiden. Förr eller senare så tröttnar man på en partner som inte gör tid för en och då kommer troligen killen iaf att gå. Bättre då att dem ställer krav nu direkt på Sigrid, rättar hon sig inte alls efter det så har männen ingen anledning att stanna
Ja jag tycker det är en lustig blandning damer på Pers gård, en som tar över och 3 andra som verkar agera lite publik. Där vet man ju inte alls hur det kommer gå men en del tror Carola blir hans slutliga val en del tror Thorild. Den tredje minns jag inte ens namnet på. Jag tror han söker någon som är lite busig och har nära till skratt men samtidigt kan vara någon att luta sig mot i tunga stunder.