2008-12-03, 20:37
Medlem
LaToyas avatar
Blev nästan lite gråtfärdig nu med Peters utröstning, han var ju min favorit.
Citera
2008-12-03, 20:40
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ

Sen på något sjukt sett diggar jag fan Hanna rätt hårt, hon verkar så genuint snäll och bra trots att hon blundar mycket

Vad är det för sjukt med det? En tjej som man inte annat än kan bli jävligt imponerad av hur mycket hon åstakommit och är så ung, hon verkar både sympatisk och empatisk och otroligt snäll.

Det är inget sjukt i att gilla henne.
Citera
2008-12-03, 20:45
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Herre gud, du måste vara en sån som ser en man krama en pojke och direkt tänka att han är pedofil, eller en manlig "dagisfröken" krama och hålla om ett barn.

Jösses.

Jag trodde att det var en tjej som var topless kort & gott läs om helst

du hängde istället upp dig på att jag skrev "glada bögar" före och drog stjälv pedofil-referenserna till det, ridå
Senast redigerad av Herr Bökberg 2008-12-03 kl. 20:50.
Citera
2008-12-03, 20:50
Medlem
mretys avatar
Trodde aldrig att Magnus skulle välja bort Christel. Emma kommer han aldrig att välja.. och då återstår bara Linn.. Vilken chock..

Den homosexuelle kommer att välja Wille till slut och Per kommer att välja bort Åsa.
Citera
2008-12-03, 20:51
Medlem
PeGs avatar
Jag undrar bara vad Peter har gjort... Snubben är ju STEN-rik. Han måste ha ärvt pengar. För SÅ jävla mycket stålar drar man inte in på häst-uppfödning.

Någon som vet?
Citera
2008-12-03, 20:52
Medlem
Chilimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrety
Trodde aldrig att Magnus skulle välja bort Christel. Emma kommer han aldrig att välja.. och då återstår bara Linn.. Vilken chock..

Den homosexuelle kommer att välja Wille till slut och Per kommer att välja bort Åsa.

Jaha, jag är nog ganska säker på att han kommer att välja Emma. Han lär väl gå på det yttre fullt ut?

Jag tror dessutom du har fel på Peter.
Senast redigerad av Chiliman 2008-12-03 kl. 20:58.
Citera
2008-12-03, 20:57
Bannlyst
Ikväll noterade jag bara en sak, bögarna tog ju sin BMW Cab på utflykten, sen får man se dom sitta å skåla med öl. hmmmmm bilkörning + öl = rattfylla.
Men det kan ju ha varit lättöl, men jag tyckte mig känna igen flaskorna, och dom finns éj att köpa som lättöl.
Citera
2008-12-03, 20:57
Medlem
mretys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chiliman
Jaha, jag är nog ganska säker på att han kommer att välja Emma. Han lär väl gå på det yttre fullt ut?

Tänkte mest på att han i de första avsnitten verkar något bekymrad över hennes låga ålder men jag blir inte direkt förvånad om han nu väljer Emma. Det står mellan Linns förträffliga personlighet och Emmas utseende.
Citera
2008-12-03, 20:58
Medlem
Chandler Bings avatar
Oj, vilken cliffhanger........... Vem tar vem??? Eller rättare sagt, vem vill ha vem?
Citera
2008-12-03, 20:58
Medlem
chillionaires avatar
fyfan jag älskar bonde söker fru .

Dagens avsnitt var riktigt bra.

Gillar bögarna bäst Jag önskar jag var bög med, de verkar ha det mycket roligare..
Citera
2008-12-03, 21:01
Medlem
Boits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeG
Jag undrar bara vad Peter har gjort... Snubben är ju STEN-rik. Han måste ha ärvt pengar. För SÅ jävla mycket stålar drar man inte in på häst-uppfödning.

Någon som vet?

Finns nog rätt stora pengar i den branschen.. o ang BMW'n så står den inte skriven på honom själv..
Citera
2008-12-03, 21:03
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boit
Finns nog rätt stora pengar i den branschen.. o ang BMW'n så står den inte skriven på honom själv..
haha uca 218 haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in