Sen på något sjukt sett diggar jag fan Hanna rätt hårt, hon verkar så genuint snäll och bra trots att hon blundar mycket
Vad är det för sjukt med det? En tjej som man inte annat än kan bli jävligt imponerad av hur mycket hon åstakommit och är så ung, hon verkar både sympatisk och empatisk och otroligt snäll.
Herre gud, du måste vara en sån som ser en man krama en pojke och direkt tänka att han är pedofil, eller en manlig "dagisfröken" krama och hålla om ett barn.
Jösses.
Jag trodde att det var en tjej som var topless kort & gott läs om helst
du hängde istället upp dig på att jag skrev "glada bögar" före och drog stjälv pedofil-referenserna till det, ridå
Senast redigerad av Herr Bökberg 2008-12-03 kl. 20:50.
Jag undrar bara vad Peter har gjort... Snubben är ju STEN-rik. Han måste ha ärvt pengar. För SÅ jävla mycket stålar drar man inte in på häst-uppfödning.
Ikväll noterade jag bara en sak, bögarna tog ju sin BMW Cab på utflykten, sen får man se dom sitta å skåla med öl. hmmmmm bilkörning + öl = rattfylla.
Men det kan ju ha varit lättöl, men jag tyckte mig känna igen flaskorna, och dom finns éj att köpa som lättöl.
Jaha, jag är nog ganska säker på att han kommer att välja Emma. Han lär väl gå på det yttre fullt ut?
Tänkte mest på att han i de första avsnitten verkar något bekymrad över hennes låga ålder men jag blir inte direkt förvånad om han nu väljer Emma. Det står mellan Linns förträffliga personlighet och Emmas utseende.
Jag undrar bara vad Peter har gjort... Snubben är ju STEN-rik. Han måste ha ärvt pengar. För SÅ jävla mycket stålar drar man inte in på häst-uppfödning.
Någon som vet?
Finns nog rätt stora pengar i den branschen.. o ang BMW'n så står den inte skriven på honom själv..