2015-10-14, 21:25
Medlem
Danieloss avatar
Bra att programmet är så pass flexibelt att regler kan justeras för att hjälpa bönderna. Blir intressant att se vad det är för nya fruntimmer Marcus lyckats gräva fram!

Synd att Stefan valde bort Marie. Hon och Pia är klart snyggast! Tycker dock det är väldigt osexigt med stora tatueringar!
Citera
2015-10-14, 21:26
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Totalt nonchalant! Läser inte breven, oförberedd inför speed-dejten och nu fortsatt noll koll!

Inte konstigt att han är singel ändå?

Pontus är en pojke ingen riktig karl som Stefan. Tjejerna vill ha en man som tar initiativ, är bestämd och har självförtroende, dvs en sk. alfahanne.
Citera
2015-10-14, 21:28
Medlem
Jag tycker att Marcus verkar hur kul och snäll som helst.. Kanske skulle ha slängt iväg ett brev
Citera
2015-10-14, 21:30
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorkaKrafter
Pontus är lite lik Avicci? Eller vill likna? Hans tjejer verkar vara gjorda i samma fabrik i Kina. Men genuint iaf med lite tårar och känslor för hon som fick lämna. Vad nu hon såg i kepspojken.

Annars tycker jag Pia är den sötaste tjejen i programmet.

Pontus skulle kunna ha varit medlem i Backstreet Boys. Hans tjejer ser ut som de är med i MUF.
Citera
2015-10-14, 21:31
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Marcus..

Bra att kortis-bonden från gnällbältet skickade hem ruggugglorna.
Citera
2015-10-14, 21:50
Medlem
Danieloss avatar
Marcus ursprungliga sex tjejer kommer väl behöva terapi efter det här! Vilken rådiss! Han kunde väl bjudit in åtminstone någon av dem och kompletterat med de nya aspiranterna? Linn tycker jag är rätt söt!
Citera
2015-10-14, 22:02
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Marcus ursprungliga sex tjejer kommer väl behöva terapi efter det här! Vilken rådiss! Han kunde väl bjudit in åtminstone någon av dem och kompletterat med de nya aspiranterna? Linn tycker jag är rätt söt!

Han kunde väl åtminstone kört ett reverse gangbang med dem innan han skickade hem dem.
Citera
2015-10-14, 22:03
Medlem
2mass avatar
Som vanligt blev det oftast de två fulaste i varje sextett som fick lämna(surprise, surprise ), tyckte väl iofs att hon som pontus valde bort(hon som grina) såg ok ut men hon var lite fulsöt. Hon hade dock fin kropp med hyfsat breda höfter, klart påsättningsbar.

Marcus tjejer var inte direkt attraktiva men inte så fula som en del vill göra gällande. Ett par av dom såg ändå ok ut, tänker hon wt-tjockblondinen och hon med ring i näsan. Men det är klart, direkt snygga var dom inte heller, halvsöta på sin höjd.

Svårt att säga vem som leder påsättningsbarhetsligan av dom valda tjejerna, kommer inte riktigt ihåg alla helt och hållet, men hon med rött läppstift som dejtar pontus ligger nog bra till. Har inte koll på allas kroppar än, får återkomma. Av dom jag sett hade jag nog helst satt på hon anna karin som pontus valde bort, hon hade fin kropp.
Citera
2015-10-14, 22:07
Medlem
Danieloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Som vanligt blev det oftast de två fulaste i varje sextett som fick lämna(surprise, surprise ), tyckte väl iofs att hon som pontus valde bort(hon som grina) såg ok ut men hon var lite fulsöt. Hon hade dock fin kropp med hyfsat breda höfter, klart påsättningsbar.

Marcus tjejer var inte direkt attraktiva men inte så fula som en del vill göra gällande. Ett par av dom såg ändå ok ut, tänker hon wt-tjockblondinen och hon med ring i näsan. Men det är klart, direkt snygga var dom inte heller, halvsöta på sin höjd.

Svårt att säga vem som leder påsättningsbarhetsligan av dom valda tjejerna, kommer inte riktigt ihåg alla helt och hållet, men hon med rött läppstift som dejtar pontus ligger nog bra till. Har inte koll på allas kroppar än, får återkomma. Av dom jag sett hade jag nog helst satt på hon anna karin som pontus valde bort, hon hade fin kropp.

Ja, precis! Det är insidan som räknas!
Citera
2015-10-14, 22:19
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ja, precis! Det är insidan som räknas!

Insidan av fittan räknas iallafall, det får inte vara för slappt

Skämt åsido. Man undrar ju hur norrlandbonden tänkte t.ex, när han valde hon med glasögonen och dom utstående tänderna? Dom borde väl ändå ha ett grundmässigt utseendekrav när dom sorterar ut de tio breven? Känns som att vissa bönder ibland har ett självbedrägligt tvång att välja ett par "fula" utfyllnadstjejer för slottsdelen av programmet("alla tittar, jag måste välja ett par fula för att inte framstå som för ytlig..."). Det är bättre för båda parter om dom är ärliga mot sig själva från början och väljer tjejer som dom tycker är attraktiva fullt ut. Man märkte också på hon med tänderna och glasögonen att hon visste att hon valdes bort för utseendet, varför ta med henne från början? Tror jag både hon och publiken undrar...
Senast redigerad av 2mas 2015-10-14 kl. 22:24.
Citera
2015-10-14, 23:36
Medlem
offssets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Pontus är en pojke ingen riktig karl som Stefan. Tjejerna vill ha en man som tar initiativ, är bestämd och har självförtroende, dvs en sk. alfahanne.

Ja, han verkar ganska omogen, men det spelar ingen roll då han ser bra ut. Det är de mest effektiva attributet vad gäller att attrahera fina kvinnor. Hur man är som person har ingen betydelse när man ser så pass bra ut som han.

Det är ju bara att observera vem som har de vackraste kandidaterna Så är livet!
Citera
2015-10-14, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Insidan av fittan räknas iallafall, det får inte vara för slappt

Skämt åsido. Man undrar ju hur norrlandbonden tänkte t.ex, när han valde hon med glasögonen och dom utstående tänderna? Dom borde väl ändå ha ett grundmässigt utseendekrav när dom sorterar ut de tio breven? Känns som att vissa bönder ibland har ett självbedrägligt tvång att välja ett par "fula" utfyllnadstjejer för slottsdelen av programmet("alla tittar, jag måste välja ett par fula för att inte framstå som för ytlig..."). Det är bättre för båda parter om dom är ärliga mot sig själva från början och väljer tjejer som dom tycker är attraktiva fullt ut. Man märkte också på hon med tänderna och glasögonen att hon visste att hon valdes bort för utseendet, varför ta med henne från början? Tror jag både hon och publiken undrar...

Det är säkert hälften av tjejerna som ser bra ut på korten men som ser ut som skit i verkligheten. Pontus verkade ju bli sjuktbesviken när han fick se tjejerna live första gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in