Citat:
Så här blir det nog:
Per - Carola (rätt så säkert)
Erik - Linnea (kan gå lite hur som helst)
Jennifer - David? (den blonda, rätt så säkert)
Sigrid - Killen med lite mustach och som är i hennes ålder (mest attraktiv och rätt ålder)
Tjejen som ville hoppa av hos Erik lät som den som kramade honom i slutet av programmet?? Sigrid ja vad ska man säga killarna svärmar kring henne som kring en hästmocka i alla fall. Lite impad av Sigrid att killarna går så igång på henne, hoppas att hon lär dem några läxor. Lustigt urval av killar hon gjorde med tanke på ålder och bakgrund, känns mer som hon behöver omväxling. Rätt så uppenbart att han med mustach är mest attraktiv och skulle passa bäst.
Med Per är det så uppenbart att det blir Carola, Annelie blev han nog tillsagd att ha med i programmet för underhållningsfaktorn. Den frisyren skriker ju bara jag är galen.
Jennifer börjar bli lite för mycket med alla sina påhitt, i början var det lite romantiskt men nu med alla barn och lekar känns det inte så seriöst. Brandon är ju bara för mycket och förstår inte riktigt varför han valdes ut.
Erik har ju knappt kommit ur puberteten och behöver leka av sig, stackars hans tjejer.
Per - Carola (rätt så säkert)
Erik - Linnea (kan gå lite hur som helst)
Jennifer - David? (den blonda, rätt så säkert)
Sigrid - Killen med lite mustach och som är i hennes ålder (mest attraktiv och rätt ålder)
Tjejen som ville hoppa av hos Erik lät som den som kramade honom i slutet av programmet?? Sigrid ja vad ska man säga killarna svärmar kring henne som kring en hästmocka i alla fall. Lite impad av Sigrid att killarna går så igång på henne, hoppas att hon lär dem några läxor. Lustigt urval av killar hon gjorde med tanke på ålder och bakgrund, känns mer som hon behöver omväxling. Rätt så uppenbart att han med mustach är mest attraktiv och skulle passa bäst.
Med Per är det så uppenbart att det blir Carola, Annelie blev han nog tillsagd att ha med i programmet för underhållningsfaktorn. Den frisyren skriker ju bara jag är galen.
Jennifer börjar bli lite för mycket med alla sina påhitt, i början var det lite romantiskt men nu med alla barn och lekar känns det inte så seriöst. Brandon är ju bara för mycket och förstår inte riktigt varför han valdes ut.
Erik har ju knappt kommit ur puberteten och behöver leka av sig, stackars hans tjejer.
Det känns som Jennifer redan har valt Charlie, frågan är dock om han är rätt för henne? Annelie blev säkert övertalad att vara med, lite underhållning måste det ju vara
Tror inte att det bli något för Eriks del, varken han eller tjejerna känns speciellt seriösa. Är lite konstigt att Sigrid valt ut killar som är så totalt olika varandra. Är det en 30 åring eller en 56 åring hon söker? Är ju ganska stor skillnad och ger intrycket av att Sigrid inte alls vet vad hon vill.
, den delen har hon ju kvar i sig. Men jag hoppas man får lära känna de andra damerna. Den ljushåriga Thorild verkade lite orolig när man såg inför kommande vecka...sa väl nåt i stil med "om jag ska stanna här så får du se till att jag känner mig trygg", när hon satt och snackade med Per.