Citat:
Ursprungligen postat av
Pappersvargen
Är det bara jag som får obehagskänslor av Linnea hos Erik? Hon verkar ju helt besatt av honom redan, det känns inte sunt. I förra veckan såg hon ut som ett åskmoln i ansiktet innan hon fick veta att hon valts ut till gården och igår sade hon att hon vill flytta in hos honom innan sommaren är slut. Herregud.
Jag kan säga att jag får inte det minsta obehagskänsla av Linnea, hon är en varm känslomänniska med stort hjärta av det jag har sett, har sagt tidigare i tråden att jag tycker att hon verkar vara rena drömmen för en man som är singel och vill dela sitt liv med någon och uppleva kärlek.
Har Erik nåt i huvudet så tycker jag han ska välja henne.
Tycker det finns saker i denna säsong man kan få mera obehagskänslor av än en gullig och söt liten tjej. Exempelvis Sigrid som är det mest självgoda de haft med i BSF, hon är vidrig och har ingen respekt för killarna, Annelie som tas med för andra gången, att man inte kollar kriminella innan programmet kör igång, Brandon som redan gått överstyr med sin romantik i kubik, Jennifer med sina lekar och tester. DÄR har man saker som bör väcka obehag.