2016-11-22, 00:57
Medlem
Borde inte zlatan stå i malmö? Löjligt, snart kommer väl det en staty på hamren också.
Citera
2016-11-22, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Jag vet. Men de spelar sina hemmamatcher på en arena med en Zlatanstaty.
Känns inte så stort och mäktigt.

Haha who gives a...
Citera
2016-11-22, 08:55
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:

då får AIK väl inte spela på fotbollslandslagets hemmaarena.
Citera
2016-11-22, 09:59
Medlem
Citat:

Kommer bli populär att pissa på
Citera
2016-11-22, 11:11
Medlem
Aleopas avatar
Citat:

Skaffa en egen då?
Citera
2016-11-22, 11:35
Medlem
Vallasands avatar
Zlatan-staty utanför Kompisvallen? Nice.
Citera
2016-11-22, 12:30
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vallasand
Zlatan-staty utanför Kompisvallen? Nice.

Hehe plastig känsla det måste vara

Okej att det är en nationalarena men det är väl ändå mer AIK:s arena tänker man ju. Med den statyn blir det mindre så.
Citera
2016-11-22, 14:35
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag tycker nog att en och annan kostymnisse borde ta sitt ansvar och avgå, eller har jag tolkat HD fel?

Jag har då, förvisso till en dels förtret, inte tänkt avgå...

Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
Om resultatet blir runt +8 så är det utan tvekan på rätt väg. Men det är ju inte första gången ett resultat inte blir som man tänkt sig så att säga om nu det inte blir +8.

Resultatet ett enskilt år är en sak, vårt största problem är driften som går otroligt mycket back. Naturligtvis är det bättre att gå plus även ett år än med minus men det är driften som oroar och måste åtgärdas. Ett år kan räddas av en Engvall/Haitam-försäljning men över tid måste kostnaderna ner.

Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Så tomtarna på förbundet kommer anmäla Henke för att han är beredd på att försvara sig själv... Herregud vad inkompetenta personer vi har som sitter på dessa positioner. Delegaten Winqvist säger att Helsingborg skött säkerheten på ett godkänt sätt. Jo tjena...

Jag tyckte mig läsa att en viss Tommie Elgestål var delegat med, det är väl vår gamle säkerhetschef? Han var väl inte direkt uppskattad bland många klackmänniskor etc under sin tid här om jag minns rätt.
Citera
2016-11-22, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Borde inte zlatan stå i malmö? Löjligt, snart kommer väl det en staty på hamren också.
..eller utanför Stade du France. Det är väl där han spelat flest matcher. Malmö är väl den klubb han spelat minst antal matcher för som senior, Barcelona oräknat. Skulle staryn stå i en "stad" och inte vid en arena hade Malmö varit logiskt?

Skulle den placeras bredvid Isidor och Kock eller inne på arenan. Misstänker att statyn hursom antingen hamnar i Nybroviken eller tas med till Borta stå, beroende på vilken supporterfalang som hinner först. 😄
Citera
2016-11-22, 22:59
Medlem
Gustavoss avatar
Är det i denna tråden som det som händer under de 5 kommande månaderna kommer diskuteras, eller skapas en separat tråd för det?
Citera
2016-11-22, 23:03
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavos
Är det i denna tråden som det som händer under de 5 kommande månaderna kommer diskuteras, eller skapas en separat tråd för det?
Ny tråd kommer så småningom.
Citera
2016-11-22, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavos
I början av januari så brukar nästa säsongs tråd startas, tills dess är det den här du får hålla dig till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in