2016-10-15, 16:01
Medlem
Ngn som vet varför jag ej kan lämna in ett färdigt SBC lag för Garry Barry 600 CLUB.

Alla 6 punkter är klara, men när jag trycker exchange får jag upp.

*sorry an error occured*

Failed to Submit challenge
Citera
2016-10-15, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Ngn som vet varför jag ej kan lämna in ett färdigt SBC lag för Garry Barry 600 CLUB.

Alla 6 punkter är klara, men när jag trycker exchange får jag upp.

*sorry an error occured*

Failed to Submit challenge

Sådär det löste sig, skiftade 2 spelare fram och tillbaka sen funkade det... Skumt ja, men gick...
Citera
2016-10-15, 18:54
Medlem
Köpte på mig 40 st Steklenburg för 700-800 efter hans första straff räddning, nu kostar han 4k!
Va gör man bäst?? Säljer av alla nu för 4k, eller väntar på informen på onsdag och säljer då?
Vad tror ni?? Är väldigt kluven här...
Citera
2016-10-15, 19:06
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daasmild
Köpte på mig 40 st Steklenburg för 700-800 efter hans första straff räddning, nu kostar han 4k!
Va gör man bäst?? Säljer av alla nu för 4k, eller väntar på informen på onsdag och säljer då?

Har inte följt utvecklingen tidigare på potentiella informs men du kan ju köra en mellanting. Lista han för lite överpris (5-6k) så säljer du säkert några, samtidigt som du håller kvar några tills totw.
Citera
2016-10-15, 20:06
Medlem
Verkar vara riskabelt att investera i OTW. Milik skadade sig ju häromdagen och nu idag så bröt Embolo fotleden.
Citera
2016-10-15, 20:30
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daasmild

Tvivlar på att han får en inform.
Länka senaste spelaren i Fifa som fått en inform av en oavgjord eller förlust match.
Inte änns Diego Alves fick inform eller record braker kort för sinna straffräddningar härom veckan.
Citera
2016-10-15, 20:56
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Länka senaste spelaren i Fifa som fått en inform av en oavgjord eller förlust match.
Inte änns Diego Alves fick inform eller record braker kort för sinna straffräddningar härom veckan.

Inte för en förlust men ett kryss kan man absolut få en. Krysset var som en "seger" för Everton. Valencia fick ju stryk med 2 bollar. Jag tror han får en men vi får se!
Citera
2016-10-15, 20:59
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Inte för en förlust men ett kryss kan man absolut få en. Krysset var som en "seger" för Everton. Valencia fick ju stryk med 2 bollar. Jag tror han får en men vi får se!

Som sagt, finns inte en spelare som har fått en inform för en oavgjort match vad jag kan minnas på evigheter, om nånsin.
Citera
2016-10-15, 21:15
Medlem
Boringjamesmilners avatar
någon som kan fixa en billigt Afrikanskt lag för typ 15-30k? gärna lite annorlunda
Citera
2016-10-15, 21:24
Medlem
Det har säkert skrivits om detta förr men har inte tid till att börja leta, så ber om ursäkt om det!

MEN! Håller på me SBC o har fastnat nu på Hybrid: länder och ligor, får det inte att funka! Några tips och råd?
Citera
2016-10-15, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Verkar vara riskabelt att investera i OTW. Milik skadade sig ju häromdagen och nu idag så bröt Embolo fotleden.

Helvete! Hade köpt in några och väntade på en ny inform, får bli och sälja av direkt! Då får vi hoppas på Mané på måndag istället!
Citera
2016-10-15, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9

Känns som han borde få en??
2 straffräddningar mot City borta och dom klarade krysset. Vilket är starkt.

Faan skulle sålt..nu säljer han för ca 2,5k...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in