2016-10-16, 00:28
Medlem
Stjerna7s avatar
Körde en draft och åkte drygt nog ut i första matchen men som förlustpaket fick jag en draft token! Är de vanliga i år? Körde draft över 60 gånger på fifa 16 men fick då aldrig någon token.
Citera
2016-10-16, 00:41
Medlem
Storfetdases avatar
Kan alla snälla bojkotta nästa fifa. Handikapp måste bort, 20 skott 13 på mål han får ett mål i sista sekunden när jag passar på domaren. Matchen slutar 1-0... Så jävla dåligt, fick till och med ett helt öppet mål som jag sätter 0 power på men ändå så skjuter spelaren över... Varje jävla gång jag möter någon med ett dåligt lag händer detta. Jävla hor script skit
Citera
2016-10-16, 01:08
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
Kan alla snälla bojkotta nästa fifa. Handikapp måste bort, 20 skott 13 på mål han får ett mål i sista sekunden när jag passar på domaren. Matchen slutar 1-0... Så jävla dåligt, fick till och med ett helt öppet mål som jag sätter 0 power på men ändå så skjuter spelaren över... Varje jävla gång jag möter någon med ett dåligt lag händer detta. Jävla hor script skit

Sluta skyll på script och lär dig att göra mål istället. Har du 13 på mål och inte gör mål så är du kass
Citera
2016-10-16, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraibrahimovic
Det har säkert skrivits om detta förr men har inte tid till att börja leta, så ber om ursäkt om det!

MEN! Håller på me SBC o har fastnat nu på Hybrid: länder och ligor, får det inte att funka! Några tips och råd?

Sök på futhead och du kommer hitta folk som lägger upp lag på alla olika Squad Challenges. Det är dock roligast när man knåpar ihop det själv. Har man fastnat kan det dock vara en ide att kolla futhead. Lycka till!
Citera
2016-10-16, 01:24
Medlem
Storfetdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Sluta skyll på script och lär dig att göra mål istället. Har du 13 på mål och inte gör mål så är du kass
Hur kommer det sig att jag vinner varje match mot folk som har bättre lag än mig? Jag ser att mitt lag spelar bättre när jag möter bättre spelare. Nu i senaste matchen var scripten med mig och jag vann 1-0 även om han hade ett mycket bättre lag och var mycket bättre än mig.
Ju "bättre" laget blir ju mindre matcher vinner man.
Citera
2016-10-16, 01:29
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Hur kommer det sig att jag vinner varje match mot folk som har bättre lag än mig? Jag ser att mitt lag spelar bättre när jag möter bättre spelare. Nu i senaste matchen var scripten med mig och jag vann 1-0 även om han hade ett mycket bättre lag och var mycket bättre än mig.

Spela inte med ett bra lag då?
Citera
2016-10-16, 01:43
Medlem
Storfetdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Spela inte med ett bra lag då?
Vad är poängen med ultimate team då? Det är ju bra spelare man vill ha.
Citera
2016-10-16, 03:09
Medlem
Trodde aldrig jag skulle få säga det här men jag gick 100k profit på BAJEN!
Citera
2016-10-16, 09:19
Medlem
Citat:

Själv vinner jag mer och spelar bättre ju bättre lag jag har. Förlorar jag och missar mycket chanser så skyller jag enbart på mig själv och inte något script... Men måste va skönt att ni har det där att skylla på, för det är ju såklart inte erat fel när ni förlorar
Citera
2016-10-16, 10:26
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Typiskt EA att straffa en för att man lägger ned mycket pengar på spelet.
Citera
2016-10-16, 11:58
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Trodde aldrig jag skulle få säga det här men jag gick 100k profit på BAJEN!

Satt du inne på en hög Bajen spelare eller sniping?
Citera
2016-10-16, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Satt du inne på en hög Bajen spelare eller sniping?

Det första jag gjorde på FIFA va att köpa hela Bajen, nu när dom är med i en SBC så går alla för 9-10k
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in