Menar du på allvar att du dragit in 150.000 damage och 150 kills i 59-16!? Seriöst, har du kört 10.000 matcher i den under oktober eller?
Nejdå, men knappt 250 st har det blivit, och jag snittar 629 dmg i den!
Brukar spela väldigt passivt i början med scouting från nån buske, sen när det drar ihop sig på slutet åker jag runt och plockar hem någon eller några kills och lite dmg done!
Ska väl tillägga att jag spammar guld med den lille rackaren annars händer det inte mycket!
Jag kanske ska tillägga att jag är sjukskriven med ett opererat knä vilket gör att jag har tid att sitta och nöta vid tangentbordet
Senast redigerad av perineum 2016-10-14 kl. 17:29.
Såg att man nu släppt nyheten att World of Tanks skall ha ett event på Arsenalen i höst, 26 november.
Det har pratats om att det skall bli lite extra i år, ser fram emot detta.
Men ojdå... Konsol spelarna gillar visst inte buffen på E5an stora tumör, så nu gnälls det om att den är OP...
Gnällspikarna verkar fullkommligt missa att sido armorn är papperstunn..
Men nej, det enda garanterade stället för ett penetrerande skott är bortplockat, så här skall det gnällas...
Man undrar ju hur camp mode kommer att fungera med det nya systemet som visar var skott som träffar dig kom ifrån, om man bara kan skjuta ett skott sen ändra till travel mode för att ta sig där ifrån för att sen ändra till camp igen o skjuta ett skott osv.
Det ihop med låg alfa kan ge lite låg DPM kanske, men innan de lanseras vet man väl ingenting säkert.
Måste säga att det här verkar bli mycket intressant. Ser verkligen fram mot de svenska linjerna och framför allt TD linjen. Hoppas att WG släpper en svensk premium TD (i ingame shoppen).