Citat:
Ursprungligen postat av
Beatriceaurore
Smart drag av teveproducenten (?) att låta Sigrid hoppa i säng med han lillkillen på 21 år. För säkerhets skull fick han posera en sekund i den tillrufsade sängen innan intervjun.

Undras hur äkta det där var, ganska "bra teve" blev det i alla fall. skvallervänligt.
Musiken som spelas då o då är i mina öron förskräcklig.

Som bot mot ev avundsjuka när fel person får till det (Sigrid för dig) erbjuder jag hela tråden på senare tid....Johannes Brosts självbiografi
Det är uppenbart att det som filmades i realtid var regisserat, det betyder ju dock inte att det inte ska skildra vad som nyss lär ha skett..enligt Tage Danielssons sannolikhetsmonolog
Om du är tveksam till det fullbordade samlaget, så borde du väl konsekvent även vara tveksam till om lillkillen 21 gruppdejt var äkta? den utmärkte sig tyvärr något i
Vi-flickor-som-går-fortare-fram-än-vad-vi-någonsin-skulle göra-om-du-inte-tillhör-snygg-kategorin misstänker jag.
Klängiga svartsjuka (ni är inte ens ihop) kjoltyg med sovhjärna som prompt skulle sitta och kramas med någon dom enligt allmänna regler (det händer inte mig ju

) inte känner tillräckligt väl för att utveckla s.k känslor för.
Dom hade säkert inte sagt nej till att betäcka honom under trädet ilsket daskat på honom med en proppfull bikupa om han bett om det, är jag rädd.
När våran antihjälte medger under förhörslampan att han är ett toffeldjur på rygg så går det lika bra ändå för henne eftersom den s.k charmen och snyggheten kompenserar under åtm 2 somrar?
Har det med TV-värdet och utomhusmiljöerna att göra att tjejer kan kära ner sig/kåta ner sig i en främling på 5 röda tro?.
Citat:
Ursprungligen postat av
mahutma_homo
Var Erik oskuld eller? Jag tycker det är lite häftigt att han gillar så pass mycket äldre kvinnor.
Nej han är högst normativ
Nån mer som tror han gick mest på utseende när han valde ut tjejerna till att börja med? Han tänker för mycket med ballen.[/quote]Han valde ju ut rätt så fula