2016-10-13, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Jag vet inte ärligt talat när det gäller Annelie, möjligt att hon spelar över lite eftersom det ska bli roligt, men det kan ju även vara så att hon ät sån i verkliga livet och då är det riktigt tragiskt och Per går ett hemskt öde till mötes om han tar hem henne till gården.

Du var lite inne på att du tror hon kommer med på gården och det tror jag med. Och gnället kommer snart vara i full gång. Om hon nu inte taggat ner, tycker hon verkar lite lugnare än sist med Mikael, det lilla man nu sett...men på tok för mycket im man jämför med Pers andra damer.

För att vara henne känns det som hon lugnat ner sig lite men i jämförelse med alla andra är hon för mycket. Linda var ju tveksam till Annelies medverkan efter att hon var så kritisk förra gången så vi får väl se om det stämmer, hon kanske blir utröstad ganska snabbt.
Citera
2016-10-13, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Hur tror du förresten att det kommer gå för Sigrid och hennes dejter??

Tror inte hon är ute efter ett seriöst förhållande. Hon vill bara få uppmärksamhet och ser det hela som en "kul grej".
Citera
2016-10-13, 08:43
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Den som lever få se, antigen har tv4 överdrivit det hela,eller så visar det sig att Erik är en ung
kille som inte törs stå för sina eskapader.
En eller flera yngre tjejerna kanske får veta att han har haft ihop det med Sigrid och blir så förbannade att de inte vill vara med, därför kanske han är så mån om att förneka det.
Hursomhelst håller jag med andra som tycker att de borde bara ha äldre personer med, åtminstone runt 30. Är man 21 vill man oftast knulla runt, men unga killar lockar många tjejer som tittar och oftast blir det mer spänning i relationerna mellan de yngre och yngre bönder är väl mer intressanta i medier, än en äldre person, som på det inte är fotogenisk- tänker på tex AnnaKarin.

Det hade varit kul om tvillingbröderna hade fått vara med.
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Jag tycker han ser smågubbig och sliten ut i ansiktet, lite dubbelhaka, blek och småfet, han hade lätt kunna vara 30 år. Han har ett extremt barnsligt beteende runt tjejer där han fnissar, blir tyst och ler nervöst.
Sigrid verkar ha extremt dålig smak som faller för en honom och den där Bertil som hon tidigare mött på tåget och tyckte han var hur fin som helst trots att han inte lär vara längre än 167cm lång och flint. Någonting måste vara fel med henne, hon kan få det hon pekar på och dra hem vilken kille som helst för ett knull. Skulle inte förvåna mig om Sigrid ligger med Brandon innan säsongen är över.
Erik är inte ens en bonde. Han bor på en gård på landet och har åtta (8) grisar i ett uthus.

Tråkigt att tv4 ratat de riktiga bönderna och tagit med en spoling som inte är torr bakom öronen och sedan castat en ridskoleägare. Dags att återgå till det ursprungliga programformatet, tv4?

/Aplandskap
Citera
2016-10-13, 08:51
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Tror inte hon är ute efter ett seriöst förhållande. Hon vill bara få uppmärksamhet och ser det hela som en "kul grej".
Är ganska säker på att Sigrid är castad och att hon tillochmed får betalt för att vara med i programmet. Därför hon kunde sitta och åbäka sig på sängen i hotellrummet.

Vilken vuxen kvinna dricker för mycket vin, knullar med en 21-åring och sedan biktar sig för ett tv-team som filmar allt för att kabla ut det för en tv-publik på 1,5 miljoner?

Sitter och gråter och kallar det för "äkta känslor"??? Kvinnan måste få betalt för att göra skiten ("bra tv"). Inte konstigt att hon tar en paus från sociala medier.

/Alplandskap
Citera
2016-10-13, 09:17
Medlem
Citat:
Ja, det är jag ganska säker på. Har svårt att tro att de hann få känslor för varandra för att sedan göra slut under så pass kort tid. Nej, det är bara en grej för att gå folk att spekulera i vad som kan ha hänt.

Erik själv säger att han tycker vinklingen är helt fel, att de inte tillbringande natten på ett sådant sätt som det framställs. Det påverkar dem inte i jakten på kärlek så enligt honom är det hela överdrivet.

Ja vi får se i kommande avsnitt vad som händer och hur allt ligger till. Linda sa ju nåt om konsekvenser för de inblandade så händer nog mer oväntat denna säsong....
Citera
2016-10-13, 09:19
Medlem
Citat:
För att vara henne känns det som hon lugnat ner sig lite men i jämförelse med alla andra är hon för mycket. Linda var ju tveksam till Annelies medverkan efter att hon var så kritisk förra gången så vi får väl se om det stämmer, hon kanske blir utröstad ganska snabbt.

Ja och jag kan verkligen förstå Lindas oro över att Annelie dyker upp igen, men jag hoppas att om hon blir en av de som kommer till gården så lär hon inte bli kvar till sist. Troligen åker hon innan.

Verkar ju vara en till av Pers damer som är svartsjuk av sig...man såg ju i nästa vecka att en var arg och tyckte de andra damerna kunde försvinna...tror det var hon som åkte i samma bil som Per igår.
Citera
2016-10-13, 09:24
Medlem
Citat:

Då är vi på samma linje där, tror inte hon kommer få nåt seriöst förhållande med någon av de män hon nu har kvar. Jag tycker hon visar en kyla mot dem, igår på gruppdejten var hon inte speciellt trevlig tycker jag. Och hennes snack om "en bra elev gör som jag säger och säger inte emot"..när hon skulle visa gubbarna hur man springer.

Hoppas det slutar med att hon inte får någon av dessa. Tycker det är sorgligt att Linda inte ser/såg igenom henne och tog med henne. Fanns ju andra bönder som hade behövt denna hjälp bättre och som definitivt inte såg det som en "kul grej".
Citera
2016-10-13, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Erik är inte ens en bonde. Han bor på en gård på landet och har åtta (8) grisar i ett uthus.

Tråkigt att tv4 ratat de riktiga bönderna och tagit med en spoling som inte är torr bakom öronen och sedan castat en ridskoleägare. Dags att återgå till det ursprungliga programformatet, tv4?

/Aplandskap

Tycker jag med, jag vill ha programmet som det var för flera säsonger sedan. Mer riktiga bönder och mer personer som var roliga och hade svårt satt träffa någon. När man ser somliga i årets säsong så väcks en ännu större saknad efter Fredrik, Roger, Andreas Vestesson, Micke från 2006, mfl........
Citera
2016-10-13, 09:58
Medlem
kostymnisses avatar
Jag blir bara mer och mer förtjust i Jennifer. Ädelt agerat att bara bjuda fem till gruppdejten för att inte ge någon falska förhoppningar och hon verkar sannerligen vara en "toppenpingla" på alla sätt. Jag hade väl iofs blivit bortvald direkt i brevhögen men henne borde man skrivit till...

Erik&Sigrid storyn är svårtydd. Att Erik går ut och ångrar hela sin medverkan är på sitt sätt inte konstigt, det känns som det ofta är en av bönderna som gör det. 21 år gammal och vill gifta sig. Visst att vi har olika mognadsgrad i den åldern men det är inte många som stadgar sig så redan i den åldern. Speciellt inte om man inte "levt loppan" innan i livet vilket min uppfattning är att han inte gjort.
Det blir spännande att se vilka han väljer ut till gården dock.

Sigrid får mycket skit och jag kan tycka att den är berättigad i form av att hon inte verkar söka seriöst, sedan om hon väljer att utnyttja tiden med dejterna genom att gänga så många som möjligt är det ju hennes val och det får väl vara så. Dock är det fel forum att göra det i bara. Som någon nämnde passar nog "Paradise Hotel-Senior" bättre.

Per väljer förhoppningsvis inte Annelie så man slipper se och höra henne mer. Svårt att se vilka han föredrar dock då det visades rätt lite från hans gruppdejt igår tycker jag.
Citera
2016-10-13, 11:22
Medlem
Bryter inte Erik mot något kontrakt när han går ut och ångrar sin medverkan i programmet? Det lär ju tyda på att det inte blir någon kärlek för honom. Högst troligt håller han på med flera, blir avslöjad och sedan lämnad av allihopa.
Citera
2016-10-13, 11:28
Medlem
Beatriceaurores avatar
Smart drag av teveproducenten (?) att låta Sigrid hoppa i säng med han lillkillen på 21 år. För säkerhets skull fick han posera en sekund i den tillrufsade sängen innan intervjun. Undras hur äkta det där var, ganska "bra teve" blev det i alla fall. skvallervänligt.
Musiken som spelas då o då är i mina öron förskräcklig.
Citera
2016-10-13, 11:43
Medlem
mahutma_homos avatar
Var Erik oskuld eller? Jag tycker det är lite häftigt att han gillar så pass mycket äldre kvinnor. Han verkar dock som sagt lite tafatt och lite lätt desperat. Det kan vara så att det var kvinnan som var drivande. Just för att visa upp en erövring av en ung kille. Han verkar ju mindre nöjd nu. Tycker han är väldigt söt kille.

Nån mer som tror han gick mest på utseende när han valde ut tjejerna till att börja med? Han tänker för mycket med ballen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in