2014-12-03, 20:42
Medlem
Mogaku-sans avatar
Oerhört kul för Peter och Helene. Jag önskar dom all lycka och välgång.
Citera
2014-12-03, 20:56
Medlem
irrblosss avatar
Fel val där av Jonathan.
Citera
2014-12-03, 20:59
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Fel val där av Jonathan.
Favorit i repris med han skånebonden. Ellen blir bara en kort sommarflört.
Citera
2014-12-03, 20:59
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Riga är nog inte platsen de själv hade valt.
Citera
2014-12-03, 21:02
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Synd att Jonathan valde bort Sara, hon verkade vara en fin tjej. Om du läser finns jag här för dig!
Citera
2014-12-03, 21:22
Medlem
grovgreys avatar
Obegripligt att Jonathan valde bort Sara... En så fin tjej, inside out
Citera
2014-12-03, 21:28
Medlem
KalleXLs avatar
Förvånansvärt mycket kärlek mellan paren, förutom Erik som gjorde bort sig. Dom är inte ett par efter resan och det är Ida som drar.
Jag tyckte nog att Jonathan valde rätt tjej och utseendemässigt så har dom giftastycke.
Peter och hans tjej ser också ut att trivas. Det blir nog bra.
Sebastian och Petra. Tja, det fungerar tydligen.
Vi får väl önska dom lycka till.
Citera
2014-12-03, 21:35
Medlem
fitz-humes avatar
Mina kommentarer då:

Peters val av Helen var redan klart för flera avsnitt sedan, ingen dramatik där. Den enda relation i denna säsong som känns säker och livslång.

Erik och Ida. Vad ska man säga. De gillar varandra tydligen men romantik och kärlek har lyst med sin frånvaro. Han tycks fortfarande gräma sig över att Mikaela lämnade honom. Nu hänger det på semestern. Linda sa till honom att han och Ida får resa "om de vill". Låter ju inte så upplyftande.

Sebastian och Petra. Visst, de verkar kära och lyckliga tillsammans men något känns ändå fel. Jag tror inte att det kommer att hålla i längden. Kul i alla fall att se honom åka pulka i snön med bar överkropp i nästa avsnitt.

Och så Jonathan. Hans val var ett misstag och avsnittets stora besvikelse. Sara är glad, motiverad och fin med både djur och barn. Hon hade blivit en toppenfru på gården. Nu valde han istället en stadstjej som inte vet hur hon ska ha det. Lite förälskelse där i början på semestern kanske men när vardagen tar över glider de förmodligen isär. Linda var inte direkt så stormförtjust i hans val heller, inga "åh, vad gulliga ni är tillsammans" etc.
Citera
2014-12-03, 22:26
Medlem
Men det var ju det jag saaa. Sebastian måste ha någon som tränar själv.
Minsann, där satt de och slurpade bananshejk tillsammans. Det var ju det som behövdes Jag tror absolut på dom som par.
Det kanske verkat en del på pang på rödbetan med Sebastians sängbäddning, men antagligen har de haft ihop det mer än vad vi tittare fått ana.

Peter och Helen tror vi också på. De kan inte hitta något bättre än varandra heller.
Citera
2014-12-03, 23:22
Medlem
ogiltigtss avatar
Sebastians tjej verkar väldigt varm i jämförelse med kvinnorna i den här tråden.
Citera
2014-12-03, 23:30
Medlem
vnc-s avatar
Jonathan Inte ofta man hittar den personligheten och dom brösten i kombination.
Citera
2014-12-03, 23:54
Medlem
Oddballs avatar
Ett par rätt udda val av resmål, man förknippar ju inte Nordirland och Riga med romantik direkt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in