2016-10-13, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Var Erik oskuld eller? Jag tycker det är lite häftigt att han gillar så pass mycket äldre kvinnor. Han verkar dock som sagt lite tafatt och lite lätt desperat. Det kan vara så att det var kvinnan som var drivande. Just för att visa upp en erövring av en ung kille. Han verkar ju mindre nöjd nu. Tycker han är väldigt söt kille.

Nån mer som tror han gick mest på utseende när han valde ut tjejerna till att börja med? Han tänker för mycket med ballen.

Så tror jag flera av det yngre tänkt. Ja en del äldre med för den delen...bara titta på Pär-Ola från 2011
Citera
2016-10-13, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
För att vara henne känns det som hon lugnat ner sig lite men i jämförelse med alla andra är hon för mycket. Linda var ju tveksam till Annelies medverkan efter att hon var så kritisk förra gången så vi får väl se om det stämmer, hon kanske blir utröstad ganska snabbt.

Tycker det var lite trist också att man inte fick se så mycket av Pers gruppdejt igår. Hade gärna velat se hur det gick mellan honom och damerna. Får hoppas lite mer tid ges till honom i nästa avsnitt.
Citera
2016-10-13, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Tycker det var lite trist också att man inte fick se så mycket av Pers gruppdejt igår. Hade gärna velat se hur det gick mellan honom och damerna. Får hoppas lite mer tid ges till honom i nästa avsnitt.

Tycker det var ett ganska tråkigt avsnitt. Det där med Sigrid och Erik kändes bara som ett tafatt försök att locka fler tittare men det kändes inte ett dugg seriöst. Det verkar dessutom som att Erik ångrar sin medverkan i programmet, betyder det inte klickad med någon?
Citera
2016-10-13, 14:59
Medlem
Citat:
Var Erik oskuld eller? Jag tycker det är lite häftigt att han gillar så pass mycket äldre kvinnor. Han verkar dock som sagt lite tafatt och lite lätt desperat. Det kan vara så att det var kvinnan som var drivande. Just för att visa upp en erövring av en ung kille. Han verkar ju mindre nöjd nu. Tycker han är väldigt söt kille.

Nån mer som tror han gick mest på utseende när han valde ut tjejerna till att börja med? Han tänker för mycket med ballen.

Om han nu gillar äldre kvinnor, varför har han bara valt ut unga tjejer? Är rätt uppenbart att han bara gick på utseende. Det är kanske det viktigaste för honom, att den han träffar ser bra ut.
Citera
2016-10-13, 15:33
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Om han nu gillar äldre kvinnor, varför har han bara valt ut unga tjejer? Är rätt uppenbart att han bara gick på utseende. Det är kanske det viktigaste för honom, att den han träffar ser bra ut.

Man kan ju gilla både och, av olika anledningar. Lite märkligt är det för visst sa han i början att han sökte en äldre kvinna? Varför han prioriterat som han gör vet vi ju inte.

Det finns en kvinna i programmet, vet inte vad hon heter. En av huvudpersonerna. Hon har ju bara valt en massa udda killar. Kufar mer eller mindre. Tycker lite synd om henne. Men det finns säkerligen en hel del bra killar i den här kategorin som har bättre värderingar generellt än vackra framgångsrika män. Killarna plockade blommor och sa fina ramsor till henne i gårdagens program. Den där rödblonda killen är ändå rätt söt. Han verkar vara genuint trevlig.
Citera
2016-10-13, 19:04
Medlem
Erik är arg på Linda för att fått det att framstå som att det hettade till mellan honom och Sigrid vilket det alltså inte gjorde. Han säger själv att det var en grej tv4 vinklade för att dra tittare. Vad som egentligen hände lär vi aldrig få reda på.
Citera
2016-10-13, 19:06
Medlem
Citat:
Man kan ju gilla både och, av olika anledningar. Lite märkligt är det för visst sa han i början att han sökte en äldre kvinna? Varför han prioriterat som han gör vet vi ju inte.

Det finns en kvinna i programmet, vet inte vad hon heter. En av huvudpersonerna. Hon har ju bara valt en massa udda killar. Kufar mer eller mindre. Tycker lite synd om henne. Men det finns säkerligen en hel del bra killar i den här kategorin som har bättre värderingar generellt än vackra framgångsrika män. Killarna plockade blommor och sa fina ramsor till henne i gårdagens program. Den där rödblonda killen är ändå rätt söt. Han verkar vara genuint trevlig.

Jennifer, tyckte också att flera av hennes killar verkade lite udda. Dock valde hon ut de som kändes mest vettiga. Ibland känns det som att tv4 uppmanar personer att bete sig på ett visst sätt för att det ska bli mer intressant.
Citera
2016-10-13, 19:54
Medlem
Ingabromsars avatar
Citat:
Jennifer, tyckte också att flera av hennes killar verkade lite udda. Dock valde hon ut de som kändes mest vettiga. Ibland känns det som att tv4 uppmanar personer att bete sig på ett visst sätt för att det ska bli mer intressant.

Lönnfeta snubben i hawaii-skjorta... ser ut som något som bott hemma och spelat wow tills dagen innan. Usch. Varför kom han ens till uttagningen?
Citera
2016-10-13, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingabromsar
Lönnfeta snubben i hawaii-skjorta... ser ut som något som bott hemma och spelat wow tills dagen innan. Usch. Varför kom han ens till uttagningen?

Ja, du det jag undrar jag också. Han hade väl nått som hon gillade.
Citera
2016-10-13, 20:19
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Någon har skrivit på Sigrids Facebook sida att Sigrid skulle vara känd för att gå in och sabotera förhållanden /äktenskap /vara otrogen.

Just exakt vad jag misstänkte. Tycker hon har liknande stil, beteende och utseende som Elisabeth Akteus Rex som grät ut i Aftonbladet plus och hos Malou för att hon hade varit otrogen i alla sina förhållanden.

Ett plus ska Sigrid ha för att hon vågar ha öppet facebook-konto.

Så här står det på hennes fb:

Lotta Jonsson Verkligen inte! Däremot är väl Sigrid känd för att gå in och sabotera förhållanden /äktenskap /vara otrogen. Så ej förvånad över hennes natt med Erik i tv:-):-)

Inte konstigt att hon är frånskild, hon är mästare på att charma och förföra män vilket hon redan har bevisat på bästa sändningstid. Antar att Lotta Jonsson sitter på lite insiderinfo om Sigrids otrohetshistorier och att Sigrid snor andras karlar. Gifta upptagna män är tydligen intressantast för Sigrid, som gillar förbjuden frukt bäst och dit måste även Erik, 21 räknas då det var meningen att han skulle dejta jämngamla flickor inte nån ansvarslös mediekåt avdankad 43-årig modell.
Citera
2016-10-13, 20:21
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Smart drag av teveproducenten (?) att låta Sigrid hoppa i säng med han lillkillen på 21 år. För säkerhets skull fick han posera en sekund i den tillrufsade sängen innan intervjun. Undras hur äkta det där var, ganska "bra teve" blev det i alla fall. skvallervänligt.
Musiken som spelas då o då är i mina öron förskräcklig.
Som bot mot ev avundsjuka när fel person får till det (Sigrid för dig) erbjuder jag hela tråden på senare tid....Johannes Brosts självbiografi

Det är uppenbart att det som filmades i realtid var regisserat, det betyder ju dock inte att det inte ska skildra vad som nyss lär ha skett..enligt Tage Danielssons sannolikhetsmonolog

Om du är tveksam till det fullbordade samlaget, så borde du väl konsekvent även vara tveksam till om lillkillen 21 gruppdejt var äkta? den utmärkte sig tyvärr något i
Vi-flickor-som-går-fortare-fram-än-vad-vi-någonsin-skulle göra-om-du-inte-tillhör-snygg-kategorin misstänker jag.

Klängiga svartsjuka (ni är inte ens ihop) kjoltyg med sovhjärna som prompt skulle sitta och kramas med någon dom enligt allmänna regler (det händer inte mig ju ) inte känner tillräckligt väl för att utveckla s.k känslor för.
Dom hade säkert inte sagt nej till att betäcka honom under trädet ilsket daskat på honom med en proppfull bikupa om han bett om det, är jag rädd.
När våran antihjälte medger under förhörslampan att han är ett toffeldjur på rygg så går det lika bra ändå för henne eftersom den s.k charmen och snyggheten kompenserar under åtm 2 somrar?

Har det med TV-värdet och utomhusmiljöerna att göra att tjejer kan kära ner sig/kåta ner sig i en främling på 5 röda tro?.

Citat:
Var Erik oskuld eller? Jag tycker det är lite häftigt att han gillar så pass mycket äldre kvinnor.
Nej han är högst normativ

Nån mer som tror han gick mest på utseende när han valde ut tjejerna till att börja med? Han tänker för mycket med ballen.[/quote]Han valde ju ut rätt så fula
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-10-13 kl. 20:45.
Citera
2016-10-13, 20:28
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Han hade ju bara breven att välja från. Det fanns inga "Sigrid" där inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in