2016-10-12, 21:26
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Sigrid är ju gammaL nog att vara Eriks morsa! Visst är hon ungdomlig, störtkåt och snygg men han har väl bra mycket fräschare material bland sina ordinarie dejter!
Ja, så jävla tramsigt gjort...
Citera
2016-10-12, 21:41
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Sigrid är ju gammaL nog att vara Eriks morsa! Visst är hon ungdomlig, störtkåt och snygg men han har väl bra mycket fräschare material bland sina ordinarie dejter!

Det var ju knappast den blyge Erik 21 år som tittade Sigrid djupt i ögonen, tog henne i armen och ledde henne in i sovrummet.

Nej, även om den rosenkindade 21-åringen hade känslor, så var det nattliga rendez-vous'et i sängen Häst-Sigrids idé.

Hur kan denna situation tolkas ?

Jo, 43-åriga Sigrid har dåligt omdöme och borde veta bättre, hon är förförisk och opålitlig. En trevlig kväll i gott sällskap och några glas vin räcker för att hon ska hoppa i säng med en ung man hon nyss har lärt känna. Vad sa Sigrids tonårsdöttrar om detta ?

Kanske var det så att Sigrid betedde sig på liknande sätt på affärsresan, medans maken satt hemma med barnen och tittade på tv.

Ridskolelärarinnan Sigrid uppträdde som nån slags gruppbefäl och jagade runt gubbarna i skogen. Det tyder på att Sigrid är dominant, hon sa dessutom att hon inte gillade om någon sade emot.

Slutsats: Sigrid är en mycket krävande och svår person som gillar att styra över andra. Fiskhandlaren från Göteborg har attityd och verkar alfa, vilket betyder att hans tid i tv snart är över. Sigrid vill ha en toyboy att leka med.
Citera
2016-10-12, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Vilken hjältinna Sigrid är Först slaktar hon ungtuppen, sedan tar hon med gammelsmurfarna på en straffrunda där hon klappar en av dom i rumpan. Intressant person

Citat:
Ursprungligen postat av Lakritspotatisen
Den tillfälliga flirten kändes som någonting som TV4 kokat ihop för att få fler tittare. "Vi har pratat om det och vi har gjort slut!"

Hur hann de med att bli tillsammans på några timmar under kvällen, har de träffat varandra innan? Annars är jag skeptisk till flirten...

Ja jisses, tvära kast. Hur gammal är den där Sigrid? Går hon på lekis, frågar chans och gör slut på en dag. Och känns inte det minsta seriös, när hon ena stunden slänger sig på unga pojken, för att sen göra upp med gamlingarna. Hon vill verkligen ligga, och tror att hon är med i Paradise Hotel (med en lite äldre generation. Ganska kul i o f s).

Men lite kul är det, att Sigrid och Erik har satt ribban högt, i första avsnittet. Jag fick nästan känslan av att de andra deltagarna fått nys om äventyret i grottan och det gjorde dem mer på. Han har visat vad han går för. (Ärligt talat så tyckte jag att han var så nyanslös och timid i första avsnittet så jag valde att inte ens kommentera honom, men det här var ju lite jävlar anamma hos honom ändå )
Citera
2016-10-12, 22:10
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
(Ärligt talat så tyckte jag att han var så nyanslös och timid i första avsnittet så jag valde att inte ens kommentera honom, men det här var ju lite jävlar anamma hos honom ändå )
Håller med, ag tyckte han var helt menlös. Men nu har han ju fått vind i seglen av tant Sigrid och han kommer att köra över varenda tjej på sin gård. Kan bli riktigt kul

Sigrid då? Tja, lite lattjo att hon hamnar i bingen med en så ung kille första gången de ses. Gissar på en kombination av aningens för mycket vin och att hon helt enkelt var kåt. Kan dock inte helt utesluta att det är en PR-grej av 4:an.
Citera
2016-10-12, 22:13
Bannlyst
Man kan starkt ifrågasätta Sigrids medverkan i programmet. Kan det vara så att hon bara vill få PR för sin verksamhet och synas i TV, precis som när hon ställde upp i modelltävlingen "She's got the look" för kvinnor 35+ på TV4?

Hon säger vidare i programmet att hon bara söker en älskare och samma natt suger hon kuken på en kille som är halva hennes ålder. Som sagts innan, han hade kunnat vara hennes egen son. Det tyder på enormt taskigt omdöme.

Kanske vill hon vara yngre än hon är, eller TROR hon att hon är det?!? Varför pratar hon så barnsligt? Sigrid är tyvärr inte ett dugg seriös eller vill hitta någon kärlek.

Det räcker tydligen med lite vin för att hon ska släppa till. Dessutom pratar hon om Erik som om de känt varandra och varit ihop i flera år, patetiskt. Hon verkar falsk och opålitlig och söker en stekare med stålar, någon att visa upp och utnyttja. En dominant kvinna som vill styra och ställa med andra. En sexslav kanske?!?

Jag är helt övertygad om att Sigrid inte kommer välja någon av männen på gården, utan börja sms:a Erik istället när hon blir sugen på pojksnopp igen.
Citera
2016-10-12, 22:16
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Det var ju knappast den blyge Erik 21 år som tittade Sigrid djupt i ögonen, tog henne i armen och ledde henne in i sovrummet.

Nej, även om den rosenkindade 21-åringen hade känslor, så var det nattliga rendez-vous'et i sängen Häst-Sigrids idé.

Hur kan denna situation tolkas ?

Jo, 43-åriga Sigrid har dåligt omdöme och borde veta bättre, hon är förförisk och opålitlig. En trevlig kväll i gott sällskap och några glas vin räcker för att hon ska hoppa i säng med en ung man hon nyss har lärt känna. Vad sa Sigrids tonårsdöttrar om detta ?

Kanske var det så att Sigrid betedde sig på liknande sätt på affärsresan, medans maken satt hemma med barnen och tittade på tv.

Ridskolelärarinnan Sigrid uppträdde som nån slags gruppbefäl och jagade runt gubbarna i skogen. Det tyder på att Sigrid är dominant, hon sa dessutom att hon inte gillade om någon sade emot.

Slutsats: Sigrid är en mycket krävande och svår person som gillar att styra över andra. Fiskhandlaren från Göteborg har attityd och verkar alfa, vilket betyder att hans tid i tv snart är över. Sigrid vill ha en toyboy att leka med.

Bra sammanfattat.

Jag gillade verkligen Sigrid i castingen, tyckte hon verkade seriös och fin på många sätt, men är nu bara äcklad av henne. Tycker synd om Erik, han är hälften så gammal, och fick sitt första skjut innan han ens förstod vad som hände. En kanna kaffe är väl det minsta han behövde i detta läge. Hur ska de fagra unga kärlekstörstande damerna ta detta när de får veta?

Vidare undrar jag om TV4-teamet lovade honom att inte ta med blundern. Erik såg lugn och nöjd ut när det var dags att göra sitt urval. Ljög de för honom..?!
Citera
2016-10-12, 22:24
Medlem
Lostworlds avatar
Har väldigt svårt att förstå vad Sigrid ser hos en 21-åring.
Hade det varit en snygg kille runt 30 så hade jag förstått det bättre eftersom hon själv är ungdomlig och ser yngre ut än sin ålder.
Trodde hon ville ha en man och inte en pojke. Konstrasten blir dessutom väldigt stor när man ser uppställningen av gubbar bland hennes utvalda brevskrivare.
Citera
2016-10-12, 22:34
Medlem
Citat:
Håller med, ag tyckte han var helt menlös. Men nu har han ju fått vind i seglen av tant Sigrid och han kommer att köra över varenda tjej på sin gård. Kan bli riktigt kul

Ja, det kanske var han som fick självförtroende av att redan fått doppa då?
Tjejerna var verkligen mer på, än första avsnittet.
Något utstrålade de säkert, Sigrid och Erik, efter deras rendez-vous.
Klart man blåser upp sig lite efter ett skjut, rent allmänt.
Det var ett vitaminpiller för Erik (även om det nu var tant Sigrid som överföll honom, enligt folk här).
Citera
2016-10-12, 22:42
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
(även om det nu var tant Sigrid som överföll honom, enligt folk här).
Har svårt att se honom gejma ner Sigrid, så jag vill nog gärna tro att hon tog lead på detta. Lite tappar hon det, hon vet ju att detta kommer ut, just därför kan jag inte helt släppa teorin att det bara är en PR-grej.
Citera
2016-10-12, 22:49
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Har svårt att se honom gejma ner Sigrid, så jag vill nog gärna tro att hon tog lead på detta. Lite tappar hon det, hon vet ju att detta kommer ut, just därför kan jag inte helt släppa teorin att det bara är en PR-grej.

Det är ingen PR-grej. TV4 kan knappast få Sigrid och Erik att fejka det här.
Dessutom har framförallt Sigrid ingenting att vinna på en sådan uppgörelse, hon blir redan ifrågasatt på sociala medier, kallad "peddo" osv.
Citera
2016-10-12, 22:52
Medlem
Hade dragit direkt om jag sökte till Sigrid. Knullar en pojke som ser ut som 15 dubbelt så yngre som hon lärt känna 1 dag. Grattis alltså. Hyfsad fjortis alltså.
Citera
2016-10-12, 22:54
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det är ingen PR-grej. TV4 kan knappast få Sigrid och Erik att fejka det här.
Dessutom har framförallt Sigrid ingenting att vinna på en sådan uppgörelse, hon blir redan ifrågasatt på sociala medier, kallad "peddo" osv.
Är inte helt säker, det är lite för korkat av dom att ställa upp på det, om det nu verkligen är sant. Så jag tror allt mer på att TV4 kört över dom och sedan klippt och klistrat. Notera att Erik satt med kläderna på. Nä, det här luktar PR-bluff. Så här säger Erik om grejen, ska bli intressant att se hur Sigrid uttalar sig. http://www.expressen.se/noje/tv-bonden-eriks-ilska-mot-linda-lindorff/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in