Sofia vad kul att du svarar!!
Ångrar du nu att du var med i bonde med tanke på hur du framställts?
Är det sant att Fredde velat ha Lena efter programmet men att hon inte vill?
Tyckte du bra om Lena och dom andra tjejerna?
Kan du inte säga till Fredde att han ska komma in här och säga hej till oss