Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Autobuyers jobbar på. Inte lyckats snipa ett enda kort fast jag är på 59:59. Tack vare EAs helt värdelösa och klumpiga gränssnitt får bottarna viktiga tiondelar på sin sida som de inte behöver.
Jag fattar inte varför jag håller på med det här jävla pay to win-skiten som är trasig. Samma som varför man köpte fotbollsbilder som liten antar jag, det där ruset när man får en Zidane i paketet.
"Snipa" ett enda kort, vad menar du?
Och vad är autobuyers? En robot som spammar transfermarknaden på PC?
Citat:
Ursprungligen postat av
sluggern375
Kan berätta om hur jag exakt gjorde för att nå upp till den miljonen jag har nu.
Jag började med att köpa 12k fifa points på realsedagen. Köpte paket för allt samma kväll. Hade en del tur i paketen (fick IF Hernandez som bäst) och fick in 300k.
Dagen efter köpte jag 10 st Renato Sanchez och 7 st Douglas costa som då kostade 15k (Sanchez) respektive 22k (Costa). Höll på dessa i ungefär en vecka. Gjorde ingenting på UT, förutom att jag körde 3 st drafts (fick inget av större värde i paket). Sedan sålde jag av alla mina kort med Sanchez (plus 13k/styck) och Costa (plus 6k/styck). Jag sålde dessa dagen före TOTW släpptes förra veckan (tisdag kväll).
Sedan när TOTW släpptes köpte jag 10 st av Hugo LLoris vanliga kort (50k/styck). Dessa höll jag på till helgen där jag sålde dom för 62k/styck. (plus 12k/styck). Under helgen gjorde jag också alla SBC som fanns, som inte kostar multum, och hade en del packluck med bl.a. 2xMahrez, Willian, Douglas Costa, Sterling, Fernandinho osv.
Intressant att veta bara: varför köpte du just Renato Sanchez och Douglas Costa?
P.g.a att du trodde dessa var spelare som skulle gå upp (ren magkänsla) eller någon annan anledning?
Och varför sålde du dem just före TOTW?
Jag har för tillfället 30k coins som ligger och skräpar. Min plan var egentligen att förbättra mittfältet med Cazorla eller köpa Mahrez som RW när jag sparat ihop lite till, men om jag vill få dessa coins att växa istället, vad ska jag göra?
På FUT 15 så kunde jag seriöst tjäna 100k om dagen, på att köpa Robben/Hazard/Pogba billigt och sälja dyrt genom att spamma transfermarknaden och vara snabb på buy now. Men detta sätt funkar inte längre.
Om du inte vill avslöja dina innersta hemligheter här så dra iväg ett pm. Jag vill gärna veta mer om detta.