Med Gabbiadini är det bara bomba in bollarna i bortre, lirar honom som CAM och han står för 16 kassar på 9 matcher. Tror 13 är riktiga kanoner utifrån.
Får prova skjuta lite mer med honom då, vilket kemikort använder du på honom? Tack!
Tjäna, Klippte min OTW Pjanic i starten av fut för 140k, ser att han nu ligger på 290ca , är det värt att släppa honom eller ska man hålla honom ett tag till? och tror ni han får ett IF pga sina 2 assist mot cypern? tacksam för svar!
Spelar 4-3-1-2, vilka spelare är bäst att använda i tremannamittfältet?
Har PL-lag men skulle kunna använda mig av 1-2 spelare från annan liga och göra hybrid. Har inte råd med de dyraste spelarna men kan tänka mig att lägga 30-50k på en utav dem.
Spelar 4-3-1-2, vilka spelare är bäst att använda i tremannamittfältet?
Har PL-lag men skulle kunna använda mig av 1-2 spelare från annan liga och göra hybrid. Har inte råd med de dyraste spelarna men kan tänka mig att lägga 30-50k på en utav dem.
Suttit och pillat ihop två lag för ca 20k styck som jag tänkte köra på nu första tiden, samtidigt som jag trejdar ihop en större summa att handla för senare i vinter.
Har inte lirat med en enda spelare av dessa (knappt lirat något i huvudtaget ännu). Vad tror ni om dessa två lag? Tacksam för input!