Citat:
Ursprungligen postat av
mamma12360
Fullkomligt fenomenal är han den gode Sadio Mane! Bara en tidsfråga för honom också, tror det blir åka av redan i nästa omgång mot Man U.
Låter bra!
Citat:
Ursprungligen postat av
MrLegendary
Mane har varit grym för Liverpool. Håller han sig fräsch så är det bara en tidsfråga innan han får ett IF-kort. Har själv tänkt köpa hans OTW men jag undrar hur mycket det egentligen kan vara värt? Säg att han får 82 i ett IF-kort, vad skulle hans värde bli då om han säljs för 130k nu på One? Tvivlar på att någon är villig att pröjsa 200k för ett sånt kort, isf finns ju andra billigare alternativ?
Om man har packat OTW kortet så är en liten prisökning bra också

Är inte i behov av coins för tillfället, så kan lika gärna sitta på kortet. Har ca 40k kvar till Aubameyang som jag vill ha, men det skaffar jag på nåt annat sätt. Sen är det väl brist på bra högermittfältare/högeryttrar i EPL? Finns Willian, vem mer? Finns inte så mycket att välja mellan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jochen-
Mane är nog ett av dom IF säkrare korten denna säsong. Han är grym och passar perfekt i Liverpools spelsätt, räkna med minst 2 IF detta år.
Själv sitter jag med Kante och Ben Arfa OTW, funderar på att sälja båda.
Härligt!
Är Kante ordinarie i Chelsea? Han känns som en spelare som förr eller senare kommer få ett IF kort. Ben Arfa däremot vet jag inte... Om han inte är värd ett skit så kan man lika gärna behålla tycker jag för en eventuell ökning i pris.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jochen-
Som du säger, jag tror inte att många kommer pröjsa 200k+ för ett 82 IF kort. Det som kanske väger upp är om det finns dåligt med Winger-alternativ i ligan.
Mane är bra, men är han så bra?
Även popularitet kan påverka. Är han populär i EPL? Och som du säger, det verkar vara brist på bra alternativ. Känner till Willian, kommer inte på någon mer.
Har förresten även OTW Krychowiak. Han var sjukt bra för Sevilla, någon som vet hur läget är i PSG? Han är inte värd så mycket för tillfället (runt 40-45k), så tänkte behålla för tillfället.
edit: Fan vad sur jag blir på att det ska finnas krav på kval till weekend-ligan. Vad fan är meningen? Så jävla löjligt