Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Du har aldrig kommenterat något om det
Nej, precis! Och det förvränger du till att jag vägrar erkänna....
Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
och menat på att Rysslands attacker mot civila har "dementerats" och "motbevisats". Om det är någon son ljuger och hycklar är det du. Du lever i din egna lilla bubblan frånvänd verkligheten.
Erkänner du då alltså att regimen har torterat tusentals till döds, använder kemvapen, tunnbomber och brandbomber i civila områden?
Nej, jag erkänner självklart inte dina sjuka fantasier. Du är besatt av Assad, trots att Syriens befolkning stödjer honom och värnar sitt land mot utländsk aggression. Det är denna aggression du stödjer och istället för att erkänna det, så sprider du lögner om Assad. Du är t o m så oförskämd att du ber andra motbevisa dina falska anklagelser.
Assad tar hand om sin befolkning trots kriget, de flyr till områden som regeringen kontrollerar. Han driver en försoningskampanj redan och låter de som sluter vapenvila integreras i samhället igen. Sådana avtal har ingåtts på över 700 platser.
Det är mycket som talar emot dina påståenden om Assad som ett monster.
De som är kvar i terroristkontrollerade områden är inte mer än en miljon, det säger en hel del, eller hur. Folket i Syrien vill inte veta av terroristerna! Det är otroligt att du hela tiden anklagar Assad, men inte terroristerna! Det finns ingen rim och reson i ditt babbel.
Så lägg ner den här klappjakten på Assad nu!
Glömde kanske det viktigaste: Assad är just nu symbolen för den viktigaste kampen mot den globala terrorismen, Syriens kamp leder på sikt till färre terrorattentat i t ex Europa. Jag är övertygad om att han och Syriens folk kommer att bli hyllade för detta, de för en heroisk kamp.