2016-10-04, 02:58
Medlem
C0ws avatar
Har packat Coman, Bernat och Draxler sen innan, så tänkte slänga ihop följande lag: www.futbin.com/17/squad/56543

Några synpunkter? Brister, förbättringar? ÄR IF Hernandez värd pengarna (PS4)?

Är även väldigt sugen på Reus eller Robben. Reus är bland mina favoriter i verkligheten så vill egentligen ha honom, dock känns Robben som det smartare valet eftersom Coman/Costa på LW är bättre än Dembele på RW, så man tjänar mer på att köpa in Robben. Någon som har spelat eller spelar med både Reus och Robben och har lite synpunkter på dem?
Citera
2016-10-04, 03:10
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Har packat Coman, Bernat och Draxler sen innan, så tänkte slänga ihop följande lag: www.futbin.com/17/squad/56543

Några synpunkter? Brister, förbättringar? ÄR IF Hernandez värd pengarna (PS4)?

Är även väldigt sugen på Reus eller Robben. Reus är bland mina favoriter i verkligheten så vill egentligen ha honom, dock känns Robben som det smartare valet eftersom Coman/Costa på LW är bättre än Dembele på RW, så man tjänar mer på att köpa in Robben. Någon som har spelat eller spelar med både Reus och Robben och har lite synpunkter på dem?

Har haft liknande lag och testat de flesta spelarna under 85 overall i Bundesliga och skulle säga Thiago istället för Götze och Konoplyanka istället för Coman. Men är ju bara för mig de är så så skulle rekommendera dig att testa runt lite . Gustavo är ett jäkla monster och perfekt som ankare iaf.
Citera
2016-10-04, 03:40
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Har haft liknande lag och testat de flesta spelarna under 85 overall i Bundesliga och skulle säga Thiago istället för Götze och Konoplyanka istället för Coman. Men är ju bara för mig de är så så skulle rekommendera dig att testa runt lite . Gustavo är ett jäkla monster och perfekt som ankare iaf.

Tack för input.

Glömde bort Thiago helt, han verkar vara bättre än Götze statsmässigt. Båda är rätt billiga, så ska nog köpa in båda och testa. Samma för Konoplyanka och Coman, ska absolut testa Konoplyanka också. Costa ser dock ut att vara bättre än båda, fast han är också dyrare.

Ja, Gustavo har jag väldigt bra erfarenhet av sen tidigare FUT Monster i mittfältet som tar allt. Och så kan man kanske uppgradera till Vidal i framtiden.
Citera
2016-10-04, 07:25
Medlem
Bongbengtssons avatar
Någon mer som köpte via webhallen (pa4), standard version? Jag vill minnas att man blev utlovad en del packs och mer om man skrev in medföljande kod, något jag gjort, men ej verkar fått fungera. När skall dessa packs och dyl komma?

Undrar även om någon har rekommendation kring keeper i Portugisiska ligan, kör Julio C nu, men är han bästa valet?
Citera
2016-10-04, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongbengtsson
Någon mer som köpte via webhallen (pa4), standard version? Jag vill minnas att man blev utlovad en del packs och mer om man skrev in medföljande kod, något jag gjort, men ej verkar fått fungera. När skall dessa packs och dyl komma?

Undrar även om någon har rekommendation kring keeper i Portugisiska ligan, kör Julio C nu, men är han bästa valet?
jag köpte mitt på webhallen.

Du får inga packs om du köpte standard, du får tokens till draft och några matchtröjor

Köpte du deluxe får du tokens och packs
Citera
2016-10-04, 08:18
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
jag köpte mitt på webhallen.

Du får inga packs om du köpte standard, du får tokens till draft och några matchtröjor

Köpte du deluxe får du tokens och packs
Jag köpte deluxe. Fick inga draft-tokens.. Fick ett paket igår men det var jumbo, får man större paket nu varje måndag med deluxe eller fick alla den? Vet inte om min kod aktiverats som den ska.

http://www.futhead.com/17/squads/792435/

Tankar om mitt lag? Dybala är på lån, kör Candreva och Giovinco som HM och FW annars.

Ska jag spara till typ Chiellini eller Marchisio?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-04 kl. 08:23.
Citera
2016-10-04, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Jag köpte deluxe. Fick inga draft-tokens.. Fick ett paket igår men det var jumbo, får man större paket nu varje måndag med deluxe eller fick alla den? Vet inte om min kod aktiverats som den ska.

http://www.futhead.com/17/squads/792435/

Tankar om mitt lag? Dybala är på lån, kör Candreva och Giovinco som HM och FW annars.

Ska jag spara till typ Chiellini eller Marchisio?
på webhallen fick man deluxekoden i fodralet och standardkoden (för tokens) på sin medlemssida iaf

Alla som har deluxe får jumbo
Citera
2016-10-04, 08:59
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Areola

Mariano Mangala Umtiti Durmisi

Donk

Vela Carrasco

Rafinha

Pato Correra

4-1-2-1-2.

25-13-19 i stats. Gråter mig till sömns ikväll...

Jag kör 4-1-2-1-2 (2) och använder CMs istället för LM/RM så man får bättre kontroll på mittfältet.
Skulle byta till CM versionen av din formation, köra ut Rafinha på en av kanterna, och sätta Donk eller någon annan CDM (Bruno exempelvis) och ytterligare en snabb ytter CM, så som Koke med High/High workrate.

Dessutom behöver du en bra CAM, Isco är bra, eller något annat alternativ med lite mer fysik och ett bra skott. Gameiro fungerar bra också i CAM rollen i La Liga.

Sedan borde du nog uppgradera dina ytterbackar.
Senast redigerad av Jochen- 2016-10-04 kl. 09:10.
Citera
2016-10-04, 09:23
Medlem
Welbecks avatar
Efterfrågar lite laginspiration från er som gillar att bygga squads åt andra.
Jag söker ett hybrid-lag.
Formationen: 3-5-2
Budget på 750 000 (Xbox One)

Uppskattar all hjälp!
Citera
2016-10-04, 09:50
Medlem
rasmusens avatar
Försökt googla mig fram men inte hittatill något vettigt. Är det någon som vet den billigaste uppställningen för att klara bpl sbc?

Har ett bpl lag nu men kommer vara upp i 80
Citera
2016-10-04, 10:01
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Welbeck
Efterfrågar lite laginspiration från er som gillar att bygga squads åt andra.
Jag söker ett hybrid-lag.
Formationen: 3-5-2
Budget på 750 000 (Xbox One)

Uppskattar all hjälp!

http://www.ladda-upp.se/bilder/snonckyahwpwwx/

jag kör de laget och har fett kul med de, tog mig till div 1 utan problem
Citera
2016-10-04, 10:04
Medlem
Welbecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe