2016-10-04, 00:05
Medlem
EnLitenFryss avatar
Ser att det diskuteras en del om SBC PL och Del Piero.

Har tittat lite på dem och spontant känns de inte värda det. Eller, Del Piero är värt det utom Sydney FC där värdelösa bronsspelare kostar 10k styck. PL känns ovärt då både Citysquaden och Englands-squaden blir svindyra kontra paketet man får. PL-bygget känns mer öppet, men 83 i squad overall kommer kosta på det med. Spelarna är för dyra helt enkelt.

Någon som gjort dem och är av annan åsikt?
Citera
2016-10-04, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Ser att det diskuteras en del om SBC PL och Del Piero.

Har tittat lite på dem och spontant känns de inte värda det. Eller, Del Piero är värt det utom Sydney FC där värdelösa bronsspelare kostar 10k styck. PL känns ovärt då både Citysquaden och Englands-squaden blir svindyra kontra paketet man får. PL-bygget känns mer öppet, men 83 i squad overall kommer kosta på det med. Spelarna är för dyra helt enkelt.

Någon som gjort dem och är av annan åsikt?

Ja gör inte samma misstag som mig. jag lade ut ungefär 100k för att få en 84 rated sterling.. Ångrar det som fan..

Är det bara jag som upplever att de har skruvat upp tempot i spelet ?

http://www.futhead.com/17/squads/784911/ Detta är mitt lag för tillfället. Håller på och bygger ett lag runt messi. Har inte ekonomin för att göra några ändringar just nu. Tycker dock att det svajar lite bakåt. Har spelat en match och den vann jag med 3-0. Kunde lika gärnat ha förlorat med 0-3. Vart bättre när man satte in masherano på mittfältet.

Jag tar gärna emot förslag!
Citera
2016-10-04, 00:51
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Länka din squad så är du snäll, så kan man sätta en custom tactic efter det, vill se vad du använder för typ av formation/spelare.

Areola

Mariano Mangala Umtiti Durmisi

Donk

Vela Carrasco

Rafinha

Pato Correra

4-1-2-1-2.

25-13-19 i stats. Gråter mig till sömns ikväll...
Citera
2016-10-04, 00:51
Medlem
max02s avatar
Varför möter jag BARA folk från Sverige??!
Citera
2016-10-04, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
På PS4 finns det en hel del brons för 200C. Hittade till och med silver för 200C.
Jadu. Antagligen har inte PS4 den utmaningen då legender nämligen inte finns på konsolen.
Citera
2016-10-04, 00:59
Medlem
max02s avatar
Är fan ta mig i chocktillstånd. Vet inte vad jag ska ta mig till. Har aldrig tidigare FIFA känt en sån här hopplöshet. Spelet har inte ens varit ute i en vecka och statsen redan helt fuckade. Här har man suttit och tradat, förberett och lagt ner jobb och allt. Sett fram emot nya FIFA som alltid. Så är det roligaste gamemodet bedrövligt. Jag som inte hade några problem vinna division 1 med 10-0-0 förra FIFA. Varför laggar det och känns segt när man har nyinstallerat fiber i området??! Känns inte ens kul sätta sig spela FUT längre. Även om man vinner 10 raka är statsen fortfarande ovändlig.

Blir nog mest samarbetssäsong i år...
Citera
2016-10-04, 01:09
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Jadu. Antagligen har inte PS4 den utmaningen då legender nämligen inte finns på konsolen.
Jaha, det handlade om en legend.

Citat:
Ursprungligen postat av max02
Är fan ta mig i chocktillstånd. Vet inte vad jag ska ta mig till. Har aldrig tidigare FIFA känt en sån här hopplöshet. Spelet har inte ens varit ute i en vecka och statsen redan helt fuckade. Här har man suttit och tradat, förberett och lagt ner jobb och allt. Sett fram emot nya FIFA som alltid. Så är det roligaste gamemodet bedrövligt. Jag som inte hade några problem vinna division 1 med 10-0-0 förra FIFA. Varför laggar det och känns segt när man har nyinstallerat fiber i området??! Känns inte ens kul sätta sig spela FUT längre. Även om man vinner 10 raka är statsen fortfarande ovändlig.

Det blir väl förhoppningsvis bättre när dom patchar alla jävla problem. Tills dess får man snällt vänta.

Buggen med tröjorna när man väljer kit är ju löjlig. Bör gått att lösa för längesen.
Senast redigerad av eshkoshka 2016-10-04 kl. 01:13.
Citera
2016-10-04, 01:19
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Jaha, det handlade om en legend.

Det blir väl förhoppningsvis bättre när dom patchar alla jävla problem. Tills dess får man snällt vänta.

Buggen med tröjorna när man väljer kit är ju löjlig. Bör gått att lösa för längesen.

Jo men är ju ny i början man sätter färgen på sin record ju så att säga. Kan de inte släppa spele färdigt lagom till jul istället?
Citera
2016-10-04, 01:27
Medlem
[quote=megaman9|58661001]Ja du köpte ju säkert alla spelare på både xbox, pc och ps4

Första vinsten idag precis, så låser sig spelet precis vid slutsignalen. [/QUOTE

hände mig samma kväll som dig 2ggr, minus 30k på det
Citera
2016-10-04, 01:41
Medlem
Tips på roligt lag 60-70k ? PS4.
Citera
2016-10-04, 01:55
Medlem
JoeL431s avatar
Så här ser mitt lag ut just nu:
http://www.futhead.com/17/squads/628233/

Har inga stålar kvar men uppskattar tips, har mina vingar som "smyg in bakom backlinjen" och min striker som "stanna centralt" och "stanna offensivt" samt mina CM's som "hård tacklingar".

Tänkte spara till Smalling och Fernandinho.
Citera
2016-10-04, 01:55
Medlem
Brainmydamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02

Buhu...

Vann också div 1 otaliga ggr på 16 och har även jag lite svårigheter att komma in i spelet. Men är väl roligt att lära sig behärska spelet. Vinner väl 3 av 4 matcher typ men utvecklas ständigt och blir bättre och bättre. Sen kommer det patchar ska du se! Kämpa på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in